"Aranızı ben mi yapacağım?ASLA !"
"Neden ?"
Sesinden çaresizlik içinde olduğunu anlıyordum.Ona acısamda benim daha acınır halde olduğumu hatırladım.
"Çünkü iki aşk böceğinin arasında olmak bana göre değil."
"Aşk böceği mi ? Yoksa o da beni mi seviyor ?"
Tabiki "Seni aptal.Ne kadar seksi olduğunun farkında değilsin galiba!" diyemedim.
"Seni seviyor gibi bakışları.Yinede bilemem."
"Anladım.İş başa düştü yani."
"Aynen öyle."
diyip telefonu kapattım.
Sinirliyim.Cansuyu aradım.
-Cansum seni çok özledim.
+Bende asko bende.Naber
-Kötüyüm ya
+Neden ?
-Deniz bizim Zeyzey'den hoşlanmaya başlamış.
+Nee ? Zeyzey mi ? Onu nerden tanıyor ? Sevgililer mi ?
-Henüz sevgili değiller.Zeyzey bize geldi.Sonra cafeye gittik.Deniz de gelmek istedi.Tanıştırdım falan işte.Benden aralarını yapmamı istedi.Bunu duyuyor musun ?
+Haaaa inanmıyorum. !
-Bende.Hala inanamıyorum.
+Ay çok üzüldüm caanım.
-Yapacak bir şeyim yok.Sizin Cem'le nasıl gidiyor ? Ankaraya taşınacağını söyledin mi ?
+Evet.Ama mesafeler engel değil dedi falan. Bizim gayet iyi gidiyor.Her gün konuşuyorum. Yaz tatilinde Ankara'ya geleceğini söyledi.
-İzmir'den vazgeçti desene
kıkırdadım.O da kahkaha attı.
+Neyse askım ben dışarı çıkıyorum.Yine ararım.Hadi öptüm seni bebek
-Bende öptüüm.Görüşürüz.
Cansu'yu seviyorum.Keşke yanımda olsa.
Dışarı çıktım.Hava almam gerekiyordu.Son günler beni bunaltmıştı.Hele ki Deniz..
Sahilde bir bank bulup oturdum.Deniz çarşaf gibiydi önümde.Güneş etkisini yitirmiş ve batmak üzereydi iki yeşil dağın arasında.
Kulaklığımı kulaklarıma geçirip Rather Be -Clean Bandit dinledim.İyi geliyordu. Şuanlık moral düzeltiyordu en azından.Şarkıya dalmış gidiyordum ki yanımda bir erkeğin olduğunu gördüm.Ağzı oynuyordu.Sanırım benimle konuşuyor.Kulaklığımı çıkarttım.Hala konuşuyordu.Benimle ? Kulaklığımı görmemişmiydi ! Ah Allah'ım bu deliler hep beni buluyor.
-Öyle işte.
+Şeeey benim kulağımda kulaklık vardı da.Üzgünüm senin konuştuklarını duymadım.
kulaklıklarımı gösterdim.Birden kahkaha atmaya başladı bende tebessüm ettim. Konuşmaya başladı
-Ne kadar da aptalım ! Hahaha
+Olabilir böyle şeyler.Adın neydi ?
-Semih
+Duru.Memnun oldum.
-Bende Duruu
Elini sıktım.Yüzüme bakıp aptalca sırıtmaya başladı.Bir sorunu mu vardı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cici kız
RandomCidden çok samimi bir şekilde yazdım.Ayrıca Esprilerim ve ben çok tatlıyız :Dd