'Yaşamalıyım.Çünkü hikayenin sonunu merak ediyorum.'

493 9 1
                                    

MULTİMEDYADA DURU BULUNMAKTADIR.BU ÇOK RESMİ OLDU SANIRIM :/ ÜSTTEKİ DURU YANİ ANA KARAKTER QISLARR :D

-Günaydın Miray 

-Günaydın uykucu. Bugün erkencisin.Saat 11.

-Aslında akşam yemeğini erken yaparsan sonucuna katlanirsin gibi bi ders çıkardım.

-Hahaha anladım Duru.Kahvaltını çabuk yapsan iyi olur.Birazdan tamirci gelecek.

Masadan bir yeşil zeytin ağzıma attım.

-Neden geliyo ? Ne bozuldu ?

-Buzdolabı.Gece fazla ses çıkarmış.Ayşen abla tamirci çağırmamı söyledi.

Kendime sandviç yapıpı yedim.

-Pekala.Ben doydum.By

-Nereye ?? Ayrıca annen seni iyi beslemem gerektiğini de tembihledi.Hiç kaçışın yok küçük hanım.

Dikkatini dağıtmak için dinliyor gibi yaptım.

-Heey kapı çaldı ben kaçtıııım.

Merdivenlerden hızla çıkıp odama giriş yaptım.Ardından Miray'ın sesleri duyuldu.

-Beni kandırmak ha ! Gel buraya yoksa ben gelip ağzına yemekleri dolducağım.

-Geleceğimi sanmıyorum.

-Beni bekle o zaman ! 

Merdivenden gelen ayak sesleri arttı.Nayyıır! Ve zil sesi beni kurtardı.Çk şanslıyım çk.Miray kapıyı açmak için gittiğinde duşa girdim.Rahatlmaya ihtiyaç duymuştum.Son zamanlarda enerjim azalmış , oturduğum yerde yoruluyordum.Eee tabi sebebi belli.Aslında sebeplerı belli.Bilirsiniz okulların açılması yakın.Bu durum çok ciddi.Ama yaşamalıyım.Çünkü hikayenin sonunu merak ediyorum.

Stay Strong Duru,Stay Strong...

Duştan çıkıp dolabımda giyinecek bir şeyler aradım.

Kot ? Rahatsız edici. Şort ? Tamirciyi ayartmaya çalışmıyorum ! Geç..İşte tayt ! Olabilir. Siyah beyaz çizgili taytın üzerine uzun fosforlu pembe penye iyi oldu. Aynaya bakalım ve yine cok güzelim(!).  Tamamdır. Saçlarımı at kuyruğu yapıp odamdan çıktım.

   Bu çocuk kesinlikle bir tamirci olmak için fazla havalı. Kolundaki dövmeler bana birini hatırlattı-Hayır hayır Deniz'siz bir gün istiyorum.

Gözleri yeşil ve ela arası bi renkti. Eğer öyle bir şey varsa.Sesi fazla erkeksiydi. Ki bu benim için iyi bir şey.  Sigara içiyor. Ah bütün çekiciliğin gitti bay tamirci.Sigaradan veya kokusundan nefret ederim.

Evlenemeyiz bayım.By !

Tamirciyi süzme sürecinden sonra odama gittim.Telefonumu elime aldım.  Bi an Zeynep ve Deniz'den şüphelendim. Her an aklımda olsalar bile..

Zeynep'e mesaj attım.

"Günaydın. "

"Sanada :) "

Ah ne kadar samimi.Gözlerim yaşardı. Hayır Hayır ağlamıyorum sadece.. gözüme gülen yüz kaçtı.

"Ee naber "

"iyi senden naber ?"

Soru işareti hmm.Aferin imla kurallarına uyuyor.Ah o da ne! Cümleye küçük harfle başlamaz Zeynep Hanım. Sizi kınıyorum !

"Eh işte.Nerdesin evdemisin"

Tabiki direk Deniz'le birlikte misin ?diye soramam.Deniz'siz bir gün daha sonraya kalsın. Öyle bir gün mümkün olursa.Ve umarım olur.

"hayır.Deniz'le sahildeyiz."

Herhalde ben kaşındım.Pekaalaa.Sahile gitmicem.Yoksa gitsem mi ? Duru seni istemiyorlar normal olarak.Onlar sevgili. Birbirlerini seviyorlar.Onları yalnız bırak. Kendime akıllıca bir not yazarak telefonumdan wattpad'e girdim. Bir kaç kitabı okudum.Sonra sıkılıp twitterda takıldım. Tanrım burdaki tüm erkekler yavşıyor. Onlarla eğlenmek cidden komik.Dalga geçerek kendimce gururlaniyorum.

Duru ! Neden Deniz'in dediği gibi cici kız olmuyorsun.Onlarin kalpleri var ve sen kalplerini kiriyorsun.

Cidden mi ? İç sesim anneme benzemeye başlıyor. Ve bu sıkıcı. Peh. Evde depresyon geçiricem , kimsenin haberi olmıyacak.Tabi tamirciyi ve Miray'ı saymazsak. Olurda yere yığılırsam deprem oldu korkusuyla yanıma gelirler ve beni görebilirler.Diger ihtimal korkaklarsa deprem oldu diye evden kaçarlar.Bende yalnız başıma ölüme mahkum olurum.

PEKALA BU BÖLÜM KISA OLDU FARKINDAYIM.AMA BİLİRSİNİZ OKULLAR BAŞLIYOR VE BU YIL LİSEYE GİDECEĞİM :( GÜNLERİM YOĞUN GEÇİYOR ÜZGÜNÜM.VE SİZİ ÇOOK SEVİYORRUM :* SİZE SULU Bİ ÖPÜCÜK KONDURDUM BEBEKLER.NİHAHAHA

Cici kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin