Hönk!Karşımda Aras'dan az yakışıklı bi çocuk ve de yanında Ferrari .Ben Ferrari'den gözlerimi alamayınca Berk beni dürttü ve ufak bir kahkaha attı.
-Duru kendine gel Duru.Senin arabaya değil bana bakman gerekmiyormu?
Utandım ama bu da araba değil yani.Sırıttım.
-Ah evet.Merhaba Berk
-Merhaba.Çok..çok güzelsin ;)
-Teşekkürler :)
Kekelemediğime sevinirken bana kırmızı Ferrarinin kapısı açtı.Ah ne kaaa centilmen ne ka centilmen.Osman aga olmayı kes Duru.Tamam ya pardon .Kaptırdım ben kendimi.Arabaya bindik.Aahh bi dakka arabamı dedim pardon çünkü bu bebek bir arabadan fazla .
-Nereye gidiyoruz?
-Sahile yakın bir yerde otururuz.Birbirimizi tanırız?
-Peki olur.
Ah bu çocuk ne diyo.Ben bunu kendimden uzaklaştırmalıyım.Buda tanışalım diyo ya .Ne ayak?
Jet hızında giderken harika bir şarkının çaldığını söylemeden geçemem adını bilmiyorum ama fazla baslı.Sanarsın gafanın içine baterist kaçmış.Bu bebekle 200 falan basdık heralde 2 dakikada geldiğimize göre.
Çok romantik bir yerdi.Hava kararmış etrafta mumlar vardı.Deniz dalgalarının huzur verici sesini es geçmemeliyim.
Bi an evlenme teklifi etcek sandım lan.Bütün romantizimin içine eden Duru.Yine yaptın yapacağını.
Yeşil otların arasında olan pofuduk minderlere oturduk.Pofuduk şeyleri çok sevdiğimi söylemişmiydim :3
-Eeee Duru kaç yaşındasın ?
-16 sen ?
-17 :)
-Hmm sinema salonunda ne yapıyorsun yani öyle demek istemedim.Orada mı çalışıyorsun Berk?
-Ah yo.O sinema salonu bizim.O gün kardeşimi bulmaya çalışıyordum.Frozen'a bayılır.Anlamıyorum 1000 kez izlemiştir ama halen zevk alıyor.Siz kızları anlayamıyorumdur belki de :)
-Frozen'a laf yok.Bende 1000 kez izlemişimdir ama hala etkilenirim.
-Tamam kızları anlayamıyormuşum ;)
-Sanırım :)
Çok tatlı bir sohbet bizi sardı.Herşeyimi anlattım o da anlattı.Sıradan bir hikayesi var.
Annesi ve babası ayrı yaşıyor o bazen kendi evinde kalıyormuş.Zengin züppe.Bizim maddi durumumuz o kadar iyi değil.Yani iyi ama ne biliyim bir sinema salonumuz falan yok sonuçta.
Gayet arkadaşça davranıyordu.Bir kaç kez yakınlaşmak istesede ben uzaklaştım ve o da benim vermek istediğim mesaji aldı sanırım.
Zeki Berk :)
Neys.Berk de iyi tatlı hoş ama işte bi sevgili şimdilik bana yeter sgagafag (Yazarın sevgilisi yok arkadaşlar sgsggaga)
Yorucu bir gün geçirmiştim.Götü yayıp uyumak hakkımdı.
Kız hakkı olmaz gerçi Hakkı erkek ismi dgsggssg Yaptığım espiri üzerine gafama sıkabilirsiniz kamkimler :D
Berk evin önünde geldiğimizde bana kapıyı açtı.Osman aga repliği aklıma geldi
Ne kaaa güsel ne kaa güsel
Tamam Durucum tamam Durucum sana Berk kafa yapmış galiba senin kafa 833772728272(telefonun kılavyesi iflas etti arkadaşlar sgsfag)
Jem de uyumuş yine koltukta üzerine bişey örtüp odama kendimi attım.Tek kelimeyle ruh halim Sabri.
Göz kapaklarım ağır geldi ve kendimi uykunun kollarına attım.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cici kız
RandomCidden çok samimi bir şekilde yazdım.Ayrıca Esprilerim ve ben çok tatlıyız :Dd