مبدئيا وقبل اي شئ كل سنة و انتم طيبين بمناسبة اقتراب الشهر الكريم ❤و يارب يبلغنا هذا الشهر لا فاقدين ولا مفقودين 🙌.
بصوا يا جماعة انا قررت قرار كده عايزة اقولكم عليه. 🤔
بما اننا داخلين على اجازة بقى و فراغ و لازم كل واحد يخرج كابته المدفون في الدراسة ده لو مكنش طلع يعني في الدراسة (حنعمل نفسنا اننا كنا بندح في الدراسة 😉😂)انا قررت اني اخرج الكبت في الكتابة بس مش في رواية و ده الاسباب اكبرهم لان تقريباً اجازتي صغيرة 😭😭😭😭و ممكن تخلص قبل ما انهي الرواية... و ساعتها حضطر استنى لما تخلص السنة و اكملها وساعتها حتقوموا انتم مولعين فيا (سامعك ياللي بتقول اه 🙄لا مش انا يا بابا 😂😂😂)
_ في حد حيطلع ويقولي طب ما انت كنتي بتكتبي السنة دي في الدراسة عادي 😏.
_ حقوله لان السنة الجاية مش زي اي سنة دي سنة بيتسحب فيها الموبايل و بيتعمل فيها حظر تجول و ليلة كبيرة اوي ساعتك 😫.
_ طب بعد اللوكلوك ده حتهببي ايه و مصدعانا من الصبح..
_ احم ايه الاحراج ده انا يا اونكل حكتب خواطر الفترة الجاية.
_ اونكل!!!و خواطر و مصدعانا من الصبح. 😏
_ انت ليه مش طايقني يا عم الحاج من الصبح🙄 عمتا مش خواطر بس فيه حيكون حاجات منها تعتبر اقتباسات من روايتي الجديدة بس مش حقولكم انهي فيهم 😝.
_ طب بالنسبة للرواية الجديدة اللي بتتكلمي عنها بقى حتنزليها امتى.. 🤔
_ بص لو السنة الجاية ماخلصتش عليا حتلاقيني اعلنت عنها هنا و في الخواطر و حبدأ ان شاء الله في تنزيلها بس قولوا يارب.اسم الخواطر :مجرد خواطر
دي صورة الغلاف.
و الوصف اهو :الشعور و نقيضه... المشاعر حينما تدفق و تظهر في صورة كتابة لتبرز وجودها و دليل على ثبات كيانها... ما سأكتبه هنا ما هو سوى عواطف ربما تصف بعض الحكايات لا اعلم ان كانت تتواجد في ذلك الواقع ام لا... كل ما سأفعله هو انتي سأترك العنان لكلماتي كي تعبر عما يجول بخاطري...
اتمنى ان تحوز تلك الخواطر على اعجاب كل من يقرئها..
و بكده اكون انتهيت من اللي عاوزه اقوله.
و شكراً ❤.
أنت تقرأ
سأظل رغم الصعاب
Fanfictionالحقيقة انا اول مرة اكتب رواية واتشجع وانزلها فيارب تعجبكم دائماً ما تفاجئنا الاقدار بما لا تشتهيه قلوبنا ولكن حكمة الله في هذا الشئ تكون اكبر مما نظن واعظم مما نتخيل هكذا قصة سلمي ستفاجأها الحياة بما لا تحب ولا ما يتمناه بشر في الوجود ولكن هذا الش...