Евърууд, 2016
Кейдън беше объркан. Не очакваше да срещне тази жена, а и това, което се случваше с него... Не бе нормално. Държеше се абсолютно недопустимо. Не разбираше какво бе специалното у нея и какво го караше да я желае всеки път когато я доближеше. А когато бе върху нея? О по дяволите, това можеше да го накара да свърши само докато се отъркваше в нея! Тялото ѝ бе съвършено. Имаше идеални женствени извивки и форми. А гърдите... толкова невероятно прекрасни! Би дал всичко, за да разкъса сутиена ѝ и да им отдели подобаващото внимание. Можеше да си представи как засмуква зърната ѝ, а тя стене под него. Точно когато се разгорещяваха, тя се дърпаше. Не я разбираше, откликваше на всичките му желания, но в един момент нещо ѝ ставаше и се отдръпваше. Личеше си, че ѝ харесва, но водеше някакъв вътрешен конфликт със самата себе си. Ами той? Беше лудост да отвлича тази жена вампир. Щеше да си навлече доста проблеми с нея, а и сексуалното желание, което го обземаше всеки път... Боеше се, че ще дойде момент когато няма да устои и ще я направи своя по всеки един възможен начин. Ала тя бе толкова уникално красива! Нейните черни вълнисти коси бяха единствени по рода си. По-различен цвят от неговия, но прекрасен. А очите... те бяха фантастични. Дори не знаеше, че могат да съществуват подобен цвят ириси, но тя бе живото доказателство за това. Каликста... Също толкова различно, но хубаво име. Сякаш нещо в нея му бе познато, ала знаеше, че я вижда за първи път, а и тя бе вампир, друга раса.
Не вярваше, че бе позволил тя да пие от него. Това беше напълно и тотално недопустимо, но той не я спря. Можеше да каже, че дори му... хареса. Докато тя бе забила зъбите си в него и пиеше кръвта му се бе възбудил. Не бе за вярване, че подобно нещо бе в състояние да го възбуди така! Подсъзнанието му нашепваше да си свали ципа, да разкъса джинсите ѝ и да навлезе в нея. Искаше да я обладае докато тя пие от него, докато е върху него... Можеше да го направи навсякъде и по всяко време. Желаеше я непрестанно от както я видя. Когато се отдръпна от него очите ѝ бяха нереални и в този миг почувства топките си толкова пулсиращи от възбуда, че щеше да стигне до там да се самооблекчи стига да свърши. Какви ли щяха да са на вкус устните ѝ и една още по-приятна от нея част? Желаеше да я вкуси всякак.
- Е, няма ли да ми разкриеш най-сетне защо дойде в земите ми?-настоя да узнае той.
YOU ARE READING
Age of the Forgotten
FantasyИма какви ли не легенди, а тази е една от тях. В Евърууд, отвъд сенките на нощта се крият мрачни същества. Те живеят в свой собствен свят и имат свои правила. А най-важното от тях е видовете никога да не се смесват. В продължение на векове, това пра...