Chapter 20

439 20 0
                                    

Евърууд, 2016

Вампирите живееха под строго определени правила. Новият им водач, избран „демократично" бе далеч от буквалния смисъл на думата. Той беше деспотичен и бе взел управлението над целия вид нечестно. Законният наследствен владетел, Рагнас, беше убит преди доста години, защото се бе застъпил за братовчед си, не желаеше да го убиват и искаше да го оневини. Неговият приближен, Снок, се възползва от това, за да завземе трона. Рагнас нямаше деца и това го улесняваше още повече, защото по закон властта се предаваше от баща на син. Още повече, че другият му най-близък роднина се бе провинил и за него бъдеще нямаше, напълно му отваряше пътя към лидерството и убеждавайки вампирите, че той е най-подходящия, бе станал крал. Но само той знаеш как е станал такъв и как е умрял предишния крал, защото той самият го бе убил.

Снок беше във вампирското си имение наслаждавайки се на лукса, който сам си бе осигурил. Получаваше всяка женска, която поиска, за да пие от нея и се разпореждаше както сметне за добре. Това означаваше пълна негова изгода и абсолютно ощетяване на останалите. Докато отпиваше алкохол от кристалната си чаша, седейки на креслото си в стаята, нахлуха двама стража. Той ги изгледа свирепо, как смееха да нахълтват така?!

- Как смеете да влизате така?!-изкрещя той.

- Господарю, получихме новини от пазачите на крепостта.-това привлече вниманието му. Какво ново имаха да кажат за пленника му?

- Да?-мразеше да тегли думите на някого от устата, това го вбесяваше, а ядосаше ли се убиваше наред.

- Той...-двамата се спогледаха и преглътнаха тежко.-Избягал е.-лицето му стана по-бяло от порцелан.

- Какво?!-изплю гневно. Как така бе избягал?!

- Казаха, че нещо ги е упоило и докато се усетят са паднали в безсъзнание. Всичко е станало за секунди.-той обмисляше внимателно това, което знаеше.

- Не е избягал сам, помогнали са му. Съдейки по начинът на обезвреждане на врага трябва да е било вещица.

- Вещица?!-двамата настръхнаха при тази дума.-Но тяхната раса не беше ли на наша страна срещу нарушилите закона?

- Казах в единствено число. Не е била от сборището.

- Нима има други вещици?

Age of the ForgottenWhere stories live. Discover now