28

465 38 20
                                    

↪️Billboard gecesi... ÇIVDIVIYORUM.

Bu arada, Ramazan ayında -bir de sahur vakti- neden böyle bir bölüm yazdım, bilmiyorum. Umarım çarpılmam, Amin.

---

Yüzümün her bir kısmına kondurulan kelebek öpücükler ile gülümseyerek gözlerimi araladım. Sabaha asla gülümseyerek kalkmayan ben, şu an gülümsüyordum. Üstelik, dün hiç bir şey olmamış gibi gülümsüyordum. Bunun sebebi ise yanımda olduğuna güvendiğim, gölgesine sığındığım ve kokusunda huzur bulduğum Jungkook'tan başkası değildi.

Dün gece uyumadan önce söylediği sözler ile ona bir kez daha aşık olmuş, beni asla yüzüstü bırakmayacağına emin olmuştum. Seviyordum, çok seviyordum. Bu sevgimi kimse değiştiremiyordu. Bu zamana kadar kimseye kolay kolay güvenemeyen ben Jungkook'a gözüm kapalı güvenecek raddeye gelmiştim. Sürekli yanımda olması, huzurlu hissettirmesi beni mutlu ediyor ve sevildiğimi hissettiriyordu.

Unutmadan, dün gece beni ölümden kurtarmıştı. Üstüme doğru gelen arabayı umursamadan yola atlamış, beni de kendine çekerek hayatımı kurtarmıştı. Güvenmeyip, sevmeyip ne yapacaktım ki?

Düşüncelerimi beynimin bir köşesine fırlattım ve hemen yüzümün dibindeki sırıtan surata baktım.

"Günaydın, uykucu."

"Sana da günaydın."

Burnumun ucuna öpücük koyarak kendini geri çekti ve yastığıma yatarak tavanı izlemeye başladı. "Daha iyi misin?"

Yüzümdeki gülümseme silinerek kaybolduğunda yavaşça kafamı salladım. "İyiyim."

Bakışları bana döndüğünde gözlerimi kapattım. Yalan söylemeyi hiç beceremiyordum.

"Yalancı, ama merak etme. Bugün senin üzgün olmana izin vermeyeceğim."

Tek gözümü açarak ona baktığımda tekrar sırıtmış, ben daha ne olduğunu anlamadan hızla ağırlığını vermeden üstüme çıkmıştı.

"Ne yapıyorsun?"

Heyecanlanmamı es geçerek, beni böyle mi mutlu edecek diye kendi kendime soruyordum. Hem en fazla ne kadar ileri gidebilirdi ki?

"Güne güzel başlamanı sağlayacağım."

"Öyle mi? Nasıl olacak o?"

"Tabii ki Jungkook öpücüğü ile!"

"Hım?" Anlamadığımı saçma bir ses ile belli ettiğimde başını öne eğerek gülmeye başladı. Jungkook öpücüğü ne be?

"Sen benim öpücüğümün yan etkilerini bilmiyor musun?"

Oyun oynuyordu. Kıkırdayarak oyununa ayak uydurdum. "Bilmiyorum. Neymiş o yan etkiler?"

"Bir; öpücüğümü alan her kimse, tüm gün boyunca mutlu olur. Üzgün olmayı aklının ucundan bile geçirmez."

Pekala, biraz ciddi oynayabilirdik değil mi?

"Hayatında kaç kız ile öpüştün de böyle yan etkiler olduğunu öğrendin?"

Açık kalan ağzını kapatarak yüzüme eğildi. Nefesi dudaklarıma çarparken sessizce fısıldadı. "Öpmediğim kız mı kaldı ki?"

Dediğini en başta anlamayarak gözlerine boş boş bakmış, anladığımda ise yüzümü buruşturmuştum.

"Bak yüzüne balgam atarım, düzgün cevap ver bana."

"Yamuk mu verdim?"

"Tanrım, JUNGKOOK KALK ÜSTÜMDEN VE GİT ODAMDAN!"

IMPOSSİBLE LOVE | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin