Bölüm dediğim gibi smut bir bölüm. Okumak istemeyenler için bu bölümü atlamalarını rica ediyorum.
---
Belimdeki elleri sıkılaştıkça ona daha fazla yaklaşıyor, kalbimi maraton koşturuyordum. Sadece öpücüğü ile bedenim baştan aşağı titrerken sevişmemize gerek yoktu. Günün sonunda bayılmamak için dua ediyordum.
Ellerimi ensesinde birleştirip hırçın dudaklarına aynı şekilde karşılık vermeye çalışırken elleri kalçama inmiş, dudakları saniyelik ayrılmıştı. "Zıpla."
Dediğini yapıp derin nefes alarak zıpladım ve bacaklarımı beline dolayarak boynuna daha da asıldım. Bir iki adım sendeleyip tekrar dik durduğunda güldü. Gülerken dudaklarıma değen dudakları yüzünden içimde değişik duygu patlaması yaşıyordum.
Gülerken konuştuğunda gözlerimi yavaşça açarak ona baktım. "Böyle çıkarsak düşer miyiz?"
Derin nefes alıp alnımı alnına yasladım. "Düşmeyiz."
Hımlayarak gülmeyi kestiğinde dudaklarını tekrar dudaklarım üstünde hissetmemle dilimi alt dudağına sürttüm. Ağzını yavaşça araladığında alt dudağını dudaklarım arasına alarak emdim. Aynısını üst dudağıma yaptığında yavaşça merdivenlere dönerek yürümeye başladı.
Merdivenin ilk basamağına geldiğinde dudaklarını serbest bırakarak alnımı alnına yasladım. Merdivenleri teker teker çıkarken yüzüme rastgele öpücük koyuyor, yüzümü yumoş yumoş yapıyordu. (Y/N: Genjler bu ikileme mikemmel.)
Merdivenleri tökezlemeden bitirdiğinde gülümseyip burnundan öptüm. "Aferin aç ayı."
Bana bakıp göz kırparken odama doğru yürüyordu. "Doğru, sana açım."
Sesli bir şekilde nefes verdiğimde sırıtmış, odamın kapısını ayağıyla açarak içeri girmişti. Tekrar dudaklarıma kapandığında bu dudaklara asla doymayacağımı fark ederek bu kez üst dudağını kavradım.
Yatağıma yaklaşıp dizini kırarak bir bacağını yatağın üzerine koyduğunda hala daha bacaklarım beline sarılı duruyordu. Yatağıma çıkıp sırtımı yatakla buluşturduğunda bacaklarımı belinden çektim. Bacak arama yavaşça yerleştiğinde ellerimi boynundan çekerek bir elimi kaslı koluna, diğerini de sırtına yerleştirdim.
Belimdeki ellerini yavaşça tişörtümün içinden yukarı doğru kaydırırken ellerinin soğukluğundan titremiş, derin nefes alarak dudaklarından ayrılmıştım.
Gözlerimi açıp ona baktığımda bana ne oldu dercesine bakıyordu. "Ellerin...soğuk."
Yavaşça gülümsediğinde ellerini çekmek yerine biraz daha yukarı kaydırarak göğüslerimin altında durmuştu. "Isınırlar birazdan merak etme."
Gözlerim kapanırken kafa sallamış, sırtındaki elimi yukarı kaydırarak saçlarına daldırmıştım. Yavaşça yaklaşarak dudaklarıma minik bir öpücük bırakıp çenemden boynuma kadar düz bir çizgi halinde indi ve dudaklarını boynuma bastırdı.
Derin nefes alıp başımı geri attım. Boynumdaki dudaklar yavaşça hareket edip sol tarafıma baskı uyguladığında başımı sağa çevirdim. Öptüğü yerlere attığı dil darbeleri beni öldürüyordu. Sessiz inilti bırakmadan edemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSİBLE LOVE | JJK
Фанфик"Senin hep yanında olacağım ve biz, mükemmel bir aile olacağız." ✎ 280818