Reggel nyugodtan ébredtem. 10 óra volt. Hogy tudtam ennyit aludni? Ez a munka teljesen kikészítette az agyam. Ma folytatom, be kell fejeznem estig. De legalább aludni hagytak. Jézusom, a ruhámban aludtam.
Ilyen gondolatok jártak a fejemben, miközben elmentem zuhanyozni, azután lementem reggelizni.A nappaliba Tomot találtam, aki nagyon gépelt a laptopján, miközben szemöldökét húzogatta.
- Jó reggelt, hercegnő, kialudtad magad?
- Igen, köszi - huppantam le mellé. – Te mit szólsz ahhoz, hogy idekerültem?
- Nem tudom, hogy ez hogy történt, Jack semmit nem mond, de én örülök neked. - Mutatott kétségbeesetten a laptopjára - Sehogy se tudok ezzel a házi dolgozattal haladni, holnapra le kell adnom egy 20 oldalas esszét és még az első oldalt se írtam meg. Ha ezt nem írom meg, legalább 3-ra meghúznak angolból.
- Mikor kezdted el ezt írni?
- 3 órával ezelőtt – Tom beletúrt a szőke hajába, majd hozzám fordult. – Szerencsétlen, nem csinálod meg nekem? Úgyis tudom, hogy szuperagyad van.
- Az kizárt – nevettem el magam. Épp elég a bátyád feladatát megcsinálni. Hála neki éjfélig dolgozhatok ma.
- Na, légy szíves, fizetek neked – könyörgött.
- Van egy ötletem. Én megírom a házi dolgozatod, te meg segítesz nekem befejezni a munkát.
- Oh, én ilyennel tuti nem szórakozok – rázta a fejét Tom.
- Akkor buktad az év végid – énekeltem neki.
Felálltam a helyemről elindultam az iroda felé, amikor Tom elkiáltotta magát: - Jól van szerencsétlen, te nyertél. Ha nem félnék a bátyámtól, nem foglalkoznék vele. Nem értem, miért tartja ezt olyan fontosnak.
- Talán mert, nem kellene, hogy hülyén halj meg? Mivel gondolom, hogy te is a családi vállalkozásban fogsz részt venni, kellene, valami iskolai végzettség nem gondolod?
- Te most ellenem vagy hercegnő? – Tette szívére a kezét, mint aki most kapott szívrohamot.
- Utálom a bátyád, de ebbe egyet kell, hogy értsek, még ha fáj is ez nekem.
Civakodtunk még pár percet, utána megírtam Tom házi dolgozatát. Egy órába telt és már kész is voltam vele. Tom nem győzködött hálálkodni. De miután megmutattam neki, miben kell segíteni, egyből nem volt olyan lelkes.
- Ezt kell csinálnod? – kérdezte.
- Ja – feleltem tömören. - Ezeket az adatokat fel kell vinnem a gépre. Bár nem tudom, bátyádnak nem kellene megtudnia, hogy segítesz, nehogy ezt hozzám vágja.
- Ha ezt Jack tudná, nem hogy leszólna téged, hanem áldana – nevette el magát. – engem lehetetlen munkára kényszeríteni. De ha zavar téged, hogy megtudja, akkor várjunk a munkával még egy fél órát, nemsokára lelép.
Minden vasárnap lelép a csajával, aztán másnap jön haza.- Barátnője van? – csodálkoztam el.
- Hát valami olyasmi, vagyis nem tudom. Mindig más nővel van, kivéve ezt a nőt. Ő az egyetlen, akit beengedett eddig ebbe a házba. Minden szombat éjszaka itt van, vasárnap meg Jackkel együtt lelép.
- Alkalmi kapcsolat. Igen, ez már sokkal jobban illik ahhoz a képhez, amit én gondolok róla. Jut eszembe, beszélnem kell vele a vendéglős munkámról. Nem szeretném azt a helyet emiatt az ügy miatt ott hagyni. Jane írt egy sms-t, hogy holnap be tudok-e menni dolgozni.
BẠN ĐANG ĐỌC
A Maffia árnyékában
Lãng mạnMindenem megvan, amire a világon szükségem van: egy rendes apa, legjobb barátok. Miért kell nekem mindezt elvesztenem? Csak mert apu mindent meg akart adni nekem? Csak sajnos azzal nem számolt, hogy ennek súlyos következményei lesznek...