Mindenki minket nézett. A hangos zenét felváltotta a néma csend. Az adrenalintól zúgott a fülem. Mr. Becker megfogta a karom, majd felrángatott a szobámba, miközben mondogatta, hogy semmi sem történt, folytatódjon a buli. Semmi... Na persze...
Amikor felértünk szobámba, bevágta az ajtót és üvöltözni kezdett velem:
- Miss. White, ezt hogy képzelte? Hogy vághatta be a vízbe az egyik legfontosabb ügyfelem lányát?
- Hiszen mindenki látta, hogy Scarlett rontott nekem, mégis mit tehettem volna? Hagytam volna, hogy kitépje az összes hajam?
- Miss. White, ezt akkor sem tehette volna meg. Maga miatt lehet egy fontos üzlet ugrott.
- Fontos üzlet! – remegett a hangom. – Az nem számít, hogy az épségem volt kockáztatva! Csak a maga idióta, hülye ügyfelei!
- Nem érdekel a problémája Miss. White, azonnal lemegy és bocsánatot kér Scarlettől és az apjától!
- Inkább dobjon a cápák közé!
- Miss. White – dühtől villogott Mr. Becker zöld szeme. – Most elindul! Nyomás!
- Nem!
- Kérjen bocsánatot!
- Nem fogok! Soha többé nem hunyászkodom meg előtte. Az a nő tönkretette a gimis éveim.
- Nem érdekel, hogy mi történt köztetek, de nem is érdekel. Nyomás bocsánatot kérni! – Mr. Becker megragadta a karom, de én gyorsan kiszabadítottam.
Berohantam a fürdőszobába és bezártam az ajtót. Mr. Becker üvöltözött és próbálta betörni az ajtót. Mielőtt sikerült volna neki, Edgar hangjára lettem figyelmes:
- Uram, Charlie indulni készül lányával haza.
- A szentségit! Zárja Miss. White-ra az ajtót. Nem kaphat semmit vízen és száraz kenyéren kívül. Nem jöhet ki a szobájából, ha meglátom, elverem az egész házon. Nagy csapódást hallatszott.
- Edgar még itt van? – kérdeztem halkan.
- Igen kisasszony.
- Most már kijöhetek?
- Igen kisasszony.
Kinyitottam az ajtót és ágyamra roskadtam.
- Ugye tudja a kisasszony, hogy Mr. Becker, nem fog egy hamar engedni.
- Nagyobb kínzás lenne Scarlettől bocsánatot kérni. Maga szerint, rosszul cselekedtem?
- Attól függ, a szíve mit diktál – elindult az ajtó felé. – És kisasszony, szép volt. – Edgar rám zárta az ajtót.
Végre sikerült kiállnom magamért. Scarlett többé nem tud uralkodni rajtam. Nem érdekel, hogy Mr. Beckerrel mi van. Ezért megéri vállalni a büntetést. Eleget bántott az évek alatt, eleget alázkodtam meg előtte, betelt a pohár. Mr. Beckernek fogalma sincs, hogy mit tett velem Scarlett, de nem is kell tudnia. Ez az én harcom nem másé.
Sokáig szólt a zene. Nagy nehezen mégis sikerült elaludnom.
Reggel az ajtóm dörömbölésére keltem. Mr. Becker kinyitotta az ajtót belépett a szobába és elém vágott egy mobilt.
- Most felhívja azt a számot és bocsánatot kér.
- Jó reggelt Mr. Becker magának is.
- Most! – Üvöltötte.
- Mr. Becker, ha ezért keltett fel... - ásítottam egyet. – akkor nyugodtan ki is léphet azon az ajtón.
- Miss. White, utoljára mondom!
- Nem.
- Tönkreteszem az életét, ha nem kér bocsánatot.
- Ennél jobban már nem lehet tönkretenni. – mosolyodtam el. – Nyomos okom... vagyis okaim vannak arra, miért ne hunyászkodjak meg azelőtt a ribi előtt.
- Hát jó Miss. White – szólt dühösen Mr. Becker. – Felejtse el, hogy valaha is visszakapja a házát és azt is, hogy valaha egyetemre mehet. – Azzal rám csapta az ajtót.
STAI LEGGENDO
A Maffia árnyékában
Storie d'amoreMindenem megvan, amire a világon szükségem van: egy rendes apa, legjobb barátok. Miért kell nekem mindezt elvesztenem? Csak mert apu mindent meg akart adni nekem? Csak sajnos azzal nem számolt, hogy ennek súlyos következményei lesznek...