Végül szerencsésen minden megoldódott. Tom hazaérkezett és mindent megmagyaráztunk neki. Teljesen ki volt bukva, amikor meghallotta a hírt.
Apa másnap reggel megjelent a házban. Kisírtuk magunkat, utána együtt mentünk orvoshoz. Egy időre apa is odaköltözött a villába. De miután lezárult az ügy hazatért. Én egyetemre kerültem, Chicagóba, ahol elkezdtem a kereskedelmi és marketing szakot elvégezni. Jenny és Alan velem tartott az egyetemre, bár Alan másik szakra ment. Nagyszüleim visszavették a bisztrót. Náluk lakok, míg befejezem az egyetemet. Jack ahogy az ideje engedi, látogat. Szeretné, ha a suli befejeztével, a családi vállalkozást együtt vinnénk. Örömmel mondtam igent neki.
Jack, apjával is rendezte ügyeit. Végül ki derült, Jack édesanyját, Danial ölte meg. Információkhoz akart jutni, így megölte Laurát. Laura Alfredonak kémkedett évekig, de végül Danial keze által esett el. Danialt az ügy után, letartóztatta a rendőrség, gyilkosságért, sikkasztásért, adócsalásért, testi sértésért, erőszakolásért. Kiderült, hogy több államba is körözés alatt állt az ügyei miatt. Életfogytiglani börtönre ítélte a bíróság. Elszállították Michigan államba, ahol szigorú őrzés alatt tartják szökési kísérlet miatt.Jackkel a dolgok tisztázása után rendeződött a kapcsolatunk. Két év járás után megkérte a kezem. Nemsokára befejezem az egyetemet és összeházasodunk. Jenny és Alan kapcsolata is kitartott az egyetem alatt, így nemsokára ők is kimondják a boldogító igent.
Jackel vannak konfliktusaink habitusunk következtében, de minden problémát megoldunk végül. Megkaptam a vágyott boldogságot és csak ez számít.
ESTÁS LEYENDO
A Maffia árnyékában
RomanceMindenem megvan, amire a világon szükségem van: egy rendes apa, legjobb barátok. Miért kell nekem mindezt elvesztenem? Csak mert apu mindent meg akart adni nekem? Csak sajnos azzal nem számolt, hogy ennek súlyos következményei lesznek...