Jeho Priateľka

132 5 0
                                    

Kristína

Ukázal mi moju izbu a tam mi dal aj kufor. Potom nasledovala prehliadka domu. Musím uznať mal to tu ozaj luxusné. Nikdy som nemala takýto prepych ako on. Toto som za videla každej celebrite. Na poschodí mal 3 kúpeľne a 4 izby. Povedal že tu pre spia sem tam jeho kamaráti. S tým som problém ani nemala lebo toto nie je môj dom a moje pravidlá tu nemôžem udávať. Počas celej prehliadky som pozerala do zeme. Nevedela som ani ako sa mam správať. Ukázal sa ako poriadny idiot a ja som ani neni pripravená ma toot všetko. Je to pre mňa nové a ťažko sa mi na to zvyká. Hlavne na to že som v dome môjho idol ktorý má hneď sklamal. Správal sa ako namyslený idiot. Nechcela som tu byť. Normálne som z neho mala strach. Nie že by som sa bála ale jeho arogancia je divná a nikdy predsa človek nevie ako sa môže správať. Väčšinu času som ho ani nepočúvala. Proste som len za ním chodila. "Nejaké otázky?" otočil sa na mňa. Nestihla som zabrzdiť a tak som nabúrala do jeho hrude. Mal ju tak svalnatú a pevnú. Odstúpila som od jeho osobného priestoru. Pozrela sa do jeho oči asi po prvý raz za ten čas čo som tu. Jeho vrásky na čele neznamenali nič dobré." Nie, nemám otázky" zamrmlala som. Tiež to je prvý raz čo som prehovorila. Ešte ma ani nepozná a myslím že si ani nepamätá moje meno. Ale to mi je jedno. Zaviedol ma do mojej izby a ja som sa mohla ísť vybaviť.

Kufru som vybrala všetko čo som v ňom mala. Ani som nestihla opísať svoju novú a dočasnú izbu. Tak kde by som začala. V strede izby je nádherná veľká čierna posteľ s bielymi madracmi. Hneď vedľa postele je veľká ebenova skriňa. Oproti posteli je komoda na ktorej sa vyhrievané veľká plazmova televízia. Ktorá mi bude na nič keďže moja angličtina je na nič. Vedľa komody je botnik taky menší. Ale ten je dávno zaplnený mojou obuvou. Izba je ladená do fialovo šedej farby. Neskutočne sa mi páčila. Ale to sa ani nedá opísať. Vytiahla som si svoj notebook.

Zapla som si film. Respektíve som si pustila rozprávku Shrek. Ale samozrejme že s slovenčine. Nechcelo by sa mi to počúvať v inom jazyku alebo čítať titulky. To by som bola asi sprostá. Po asi hodine som sa postavila z postele. Musela som ísť do kuchyne si pre pitie inak by som umrela smädom. Ale to by som si musela pamätať kde sa nachádza. Ukazoval mi to predsa ale pokúsim sa to nájsť. Tento barak je neskutočne obrovský a čudujem sa že tu žije sám. Viem o tom že ma priateľku, ale moc ju nechcem stretnúť inak by som ju zabila. Nemám ju rada. Ako modelka je na nič. Čo dokázali aj ostatní. Zišla som teda po schodoch. Opatrne s našlapovala a snažila sa nikoho nezaujať pohybmi. Chcela som byť neviditeľná ale to by som nebola ja ak by som do niečoho nezakopla. Zakopla som do chrastitka. Skoro som spadla na zem ale podarilo sa mi udržať moju rovnováhu. Konečne som sa dopratala do kuchyne. Tu radšej ani opisovať nebudem.

"Čo tu robíš? Kto sem do prdeli púšťa fanynky" počula som hlas za sebou. Opatrne som sa otočila a stala som zoči voči Niahm. Jak ju já nenávidím. Nechcela som ju stretnúť a nie takto. Keďže ma nazvala Fanynkou ako keby nevedela že by som mala prísť dnes. Je mi tak nesympaticka. Kiež by som ju mohla rozrezat na márne kúsky. Ale nemohla som. Musela som ticho byť a snažiť sa zapadnúť. "Bývam tu" stroho som odpovedala. Blondína sa na mňa pozrela ako na idiota. Nechápala čo sa deje. V tom do kuchyne vošiel Dominic. Zase behal len v teplákoch. Jeho svaly musia byť pevné. Teraz tej suke závidím. Ona sa ho môže kedykoľvek dotknúť a ja nie. Proste sa musím zamerať na niečo iné inak ma tu porazí. "Zavolaj ochranku vlupala sa ti sem nejaká fanynka" rozhadzovala rukami ako šialená. Len škoda že to tak nie je.
"Zlato, toto je Christy tá ktorá tu má byt so mnou" zasmial sa nad debilitou jeho priateľky. Normálne som ju chcela zabití

Only dream // Dominic SherwoodKde žijí příběhy. Začni objevovat