Ubehli už tri dni a Robert sa mi ešte neozval. Túto novinku som povedala všetkým s ktorými chodím von. Musela som im povedať prečo ma neuvidia. Najprv sa smiali ale ja im potom ukážem. Veď uveria keď ma uvidia na móle či módnom časopise. Ale nestrácam hlavu. Sedela som na gauči a pozerala telku. Dnes sa mi nechcelo ísť von tak som radšej bola doma.
Po obede mi zvonil telefón. Začudovane som sa pozrela na mobil. Ale aj tak som to zdvihla so slovami prosím. "Ahoj Kristína, chcem ti oznámiť že zajtra odlietaš do Ameriky tam ťa čaká fotenie pre vouge" v hlase som spoznala Roberta. Skoro mi mobil vypadol z rúk. Vážne ja odlietam do Ameriky. Bože asi sa mi to všetko len zdá. Ako keby to bolo včera. Ale veď to je jedno. "Samozrejme, teším sa" usmiala som sa ako idiot. "A aby som nezabudol fotiť budeš ešte s jedným našim modelom. Info ti pošlem do správy" a hneď položil. Ako sa ja len teším keď budem v Amerike. Dlho som nikde nebola. Keď nespomínam na Londýn s tým idiotom. Preto som teraz ochotná si to užiť.Obzerala som sa po izbe a hľadala kufor. Niekam som ho položila a nemám poňatia kam. Takže som sa pozrela pod posteľ. A samozrejme ze som ho našla. Kde inde by som ja skryla také veci keď sa inam nezmestia. Vytiahla som ho a položila na posteľ. Otvorila som ho a podišla k skrini. Nazrela som dnu a rozmýšľala čo si treba zobrať. Ale predsa len som si tam nachádzala tie najlepšie kúsky oblečenia ktoré som našla. Ešte nesmiem zabudnúť na šminky. Potom som si to v kufri uložila tak aby som mala miesto na topánky. Viem snažím sa toho tam veľa narvať ale nechce sa mi ťahať so sebou toľko kufrov. Zobrala som si len tie jednoduché topánky a tenisky. Moc tam toho nepotrebujem predsa ostatné mi dajú oni. Ani neviem kde budem bývať ale zatiaľ to nie je podstatné.
Po troch hodinách som mala všetko zbalené. Neviem ako sa mi to podarilo ale stačil mi naozaj len jeden kufor. Spokojne som sa rozvalila na svojej posteli a premýšľala aké to je. Cítim sa inak tak zvláštno. Neviem čo ma čaká v Amerike ale budem rada keď všetko budem mat za sebou. Nechcem premarnit moje šance na lepší život. Možno sa raz pre sťahujem do Eriky alebo do Anglicka. Strašne rada cestujem.
Dominic
(o deň neskôr)
Sedel som nadurdene na sedačke oproti môjmu manažérovi ktorý sa o všetko stará. Prečo nadradené? V mojom baráku bude bývať nejaká krava. Mám s nou fotiť nejaku titulku. Ale veď je to je do fotenie a ona musí byť u mňa celý mesiac. Vraj nech sa troska zaškoli keďže je v tomto svete slávy nová. Ako sa mohlo podariť jej získať takýto flek keď ešte predvčerom nevedela že niečo takéto existuje. Musí mať sakramentsky dobrého manažéra. Možno sa predsa len dobre uchytí. A práve preto ju pridelili ku mne. Keďže mňa už poznajú na svete kvôli mojej práci modelka a aj herca a hlavne seriálu kde som hral. Úplne ma nezaujíma ta baba ktorej neviem ani meno vysloviť. Príde z nejakej neznámej krajiny v Európe. Vlastne to ani neriešim. Aj tak budem cely čas tráviť s mojou priateľkou Niamh Adkins. Dlho som s nou nikde nebol. Nebudem sa tým zaťažovať. Radšej som ani nevnímal čo hovoril Mark. "Dominic počúvaš ma?" vytrhol ma z premýšľania. Pozrel som sa na jeho zamračený výraz a usúdil že som ho mal radšej počúvať. "Prepáč bol som zamyslený" snažil som sa to za hovoriť. Uškrnul sa. "Nevadí zajtra má počkáš pred tvojim domom o pol jedenástej," zamračil som sa teraz ja. Prečo tak skoro. Len som prikývol.
ČTEŠ
Only dream // Dominic Sherwood
FanfictionKaždý má svoje sny a ja nie som výnimka. Cesta ktorou som si prešla bola ťažká ale stalo to za to. Dnes Vám začnem rozprávať príbeh mojej cesty za mojimi snami.