O Rok Neskôr

49 4 0
                                    

Nebudem vravieť ako té to rok ubehol. Ja a Dom sme stále spolu. Malé hádky nás nijako nerozhodili. Čo sa týka môjho brata. Berie si Katherine. A dnes je ten ich deň. Plánovali sme to stále. Denne sme sa dohadovali s babami ako to bude prebiehať. Kde to vlastne bude. Dosť ťažká úloha pre nás. Nevesta je od rána nervózna. A môj brat ešte viac. Má strach, že nakoniec povie nie. Obaja sa k sebe neskutočne hodia.

"Láska, si pripravená?" objali ma dve silné paže. Oprela som sa o jeho hruď. Nasávala som vônu jeho tela. "Áno, neskutočne sa teším" mrmlala som. Tie mesiace driny za to stali. Otočila som sa a objala môjho chlapa. Dal mi bozk do vlasov a ja som sa podvedome usmiala. Neskutočne mi chýbal. Boli s Nicom a chalanmi niekdd mimo keďže to bol jeho posledný týždeň slobody. Chápala som to. Ja by som asi uto ila to isté. Ale Kath bola dosť staromódna. Snaha, ktorú prejavovala  bola očividne márna. Keďže aj tak sme ju dostali aspoň do baru kde sa chalani predvádzali. Áno správne. Boli sme v strip bare. Nakoniec sa jej to páčilo. Užili sme si to riadne. A som si istá, že aj chalani boli niekde v podobnom podniku.
Pobozkala som ho na pery a prehĺbila bozk. Tešila som sa na obrad. Budem mať úžasnú švagrinu. Teším sa keď ju prijmem do rodiny.

Dominic
Je to už rok čo ubehol od všetkého. Som s nou šťastný a plánujem sa posunúť ďalej. Áno, dobre čítate. Chcel by som si ju vziať. Ale najprv sa musia vziať títo dvaja. Musím uznať, je to skvelý chlap. Naše prvé stretnutie si pamätám veľmi dobre. Obvinil som ho z toho že spáva s Chris. Ale to som nevedel, že sú súrodenci. Ani sa až tak nepodobali. Alebo som len ja tak slepý. "Idem za tvojim bratom" venoval som jej posledný bozk. Otočil som sa a šiel nájsť toho mamtáka. Určite je celý nervózny. Možno ho nepoznám extra ako jeho sestra ale môžem nás považovať za kamarátov. A tí si musia predsa pomáhať.

Našiel som ho sedieť za barovým pultom na záhrade. "Kámo, ešte si nemal obrat a už slopeš" zasmial som sa. Pobúchal som ho po chrbte. Prisadol som si k nemu a vypýtal pivo.  "Mám strach, čo ak si to rozmysli?" začal niečo rozprávať ale moc som ho nevnímal. Viem ho pochopiť. Ale je to zbytočná obava. Kath ho miluje a nie je  čo riešiť. Ale mal by som sa s ním porozprávať o jeho sestre. "Myslíš, že tvoja sestra by mi povedala áno?" začal som. On je ten s ktorým by som sa mal o tom baviť. Nenápadne som na neho pozeral. Čakal na jeho reakciu. A neviem či bol tak šokovaný alebo len nevedel čo povedať. Mlčal dosť dlho. Potom sa začal smiať ako blázon." Si jej najmilovanejší lovec tieňov a ty sa obávaš jej nie?" musel som sa nad tým zasmiať. Má pravdu. Som predca Dominic Sherwood. Práve som si začal veriť ešte viac. Zniem ako narcis.

A je tu ten čas. Stojím za ním a držím jeho obrúčky. Chris stojí na jej strane a usmieva sa od ucha k uchu. Čakáme na to kým si povedia ich áno. Keď nastal správny čas podal som mu obrúčky. Usmieval som sa pri pohľade na moju lásku ktorá má slzy na kraji. Predstavujem si ju v bielych šatách a mňa vedľa nej. Je to ako by to bol sen. A zatiaľ aj je. Nevadí mi ako krátko sme spolu ale chcem byť s ňou navždy.

Čo myslíš? Spýta sa jej na tú otázku? Budú spolu alebo sa niečo zmení?

Only dream // Dominic SherwoodKde žijí příběhy. Začni objevovat