Neviem

68 3 1
                                    

Myslela som si, že to horšie ani len nemôže byť. Pravda je inde. Znova som klesla do toho všetkého.  Nechcela som sa zamilovať, ale nedokázala som tomu ani len zabrániť. Dominic to určite vie. Predsa sme to riešili. Bála som sa tohto nového okolia. Nepoznala som tu miesta, ľudí ani obchody.

Keď som videla ako sa pobozkali bol to môj koniec. Prečo? Chlapec, ktorého milujem z celého srdca sa do mňa nikdy nezaľúbi. Prezerala som si jeho instagram, Twitter, ale plakala som len. Možno by som si mala uvedomiť koľko chlapcov ma chce. Videla som však stále v nich jedného a toho istého. Zbláznila som sa. Presne tak. Chcela som dokázať niečo čo nie je možné.

"Kristy? Si v poriadku?" je zlaté ako sa môj brat o mňa stará. Nepotrebovala som to teraz. No nechcela som ho nahnevať. Stál tu vždy pri mne. Možno aj keď som ho nevidela roky. "Nie, nie som. Stále ho mám v hlave. Nico ja ho milujem" rozplakala som sa zase. prisadol si ku mne. Objal ma a potichu ukludňoval. Vážim si všetko čo pre mňa spolu s Katherine robia. Obaja sú moji blízky. Beriem ju ako člena rodiny. Zaujímavé je ako sa tu vyjadrujem k banálnym témam. Snažím sa myslieť na niečo iné ako na moje zlomené srdce. "Nemaj strach. On sa spamätá," zamrmlal mi do vlasov. Bodaj by mal aj pravdu.

O pár dní som sa vyrábala z izby a šla dolu. Mala som riadnu chuť na raňajky. Nejedla som niekoľko dní a dnes sme mali ísť na natáčanie. Nič som neriešila. Nejak som sa zmierila s tým ako to celé aj bude. No nič. Pripravila som si lievance a rýchlo sa najedla. Nemala som toľko času, pretože môj brat a jeho sexy priateľka tu čo chvíľa bude. Oni sa vždy ponáhľajú a dnes som chcela byť priamo ja tá ktorá ich bude hnať. Zasmiala som sa nad svojou myšlienkou.

"Ale čo to tu vidím?" pobavene na mňa zazeral brat. Zasmiala som sa a objala ho tak ako aj Kath. "Nemaj strach. Dnes som tá čo Vás bude hnať" opäť sme sa rozosmiali. Videla som na nich, že sú šťastný z môjho správania. Presne toto je pre mňa ako sen. Cítila som sa inak, tak novo. Ako keby sa nič pred tým ani len nestalo.

Nachystaná som ostala čakať pri dverách a čakala na mojich dvoch oneskorencov. "No poďme!!" kričala som so smiechom. Keď sa konečne do valili sme vyrazili. Bolo mi jedno kde ho uvidím. Pretože ťažko by som sa mu vyhla. Preto som zmkerana s tým, že ho uvidím všade. Cestou v aute sme sa zabávali spievali a rozprávali si rôzne historky z minulosti.

Viem toto malo tak rýchli spád a nedokážem svoje nervózne telo upokojiť. Je to len jeden chlap. Predsa sa nezruti svet len kvôli jeho sprostosti. Je ich tu veľa. Veľa okolo mňa. Stop! Musím s tým prestať. A tak som aj začala myslieť na niečo iné.

Ó niekoľko hodín neskôr

"Ja viem, že ma nemáš v láske potom všetkom ale mrzí ma to" jeho slová som už nepočúvala. Načo mi ničí všetko? Chcela som sa od neho držať ďalej ale toto nie je to čo som si predstavovala. "Pozri sa Dominic! Ja o to nestojím! Zranil si ma a toto tomu nepomáha, bež za ňou a mne daj pokoj som predsa nula" ku koncu monológu som stíšila hlas. Bála som sa tohto. Niečo sa chystal povedať ale v tom k nám niekto prišiel. "Ahoj Chris, mohla by si so mnou ísť do kina?" jemne sa usmial Will. Nemohla som odmietnuť. Jeho pozvanie mi prišlo vhod. "Samozrejme, rada pôjdem s tebou" podala som mu mobil aby mi dal číslo. Zasmial sa a potom odišiel. Dominic sa otočil a šiel preč. Presne som to dokázala. Ale bolelo ma to.

Neviem ako som mala dokončiť tento diel. Ale má dosť rýchli spád...

Only dream // Dominic SherwoodKde žijí příběhy. Začni objevovat