Dni ubehli ako voda a obaja sme sa chystali na natáčanie ďalšej časti Shadowhunters. Teším sa tam hlavne kvôli môjmu bratovi. Síce som ho videla pred týždňom ale aj tak mi neskutočne chýba. Dominic mi nákazal aby som si aj nejaké veci zbalila do batohu. Že vraj sa zdržíme. Síce som to nepochopila ale páči sa mi predstava že budem s mojim bratom pár dní.
Poslalo ala som pri aute a čakala na toho borca. Neviem čo mu to zase trvalo. Keď sme pri tom tak keď odišiel môj brat sa stala taká vec."Čo to má znamenať?!" áno presne tak. Jeho krásna priateľka sem prišla. Vyzerala ako by ma išla zabiť. Asi to tak aj bude. "Vysvetli mi čo to má znamenať" už kričala všade. Jej hlas bol tak nechutný. Prekážal mi. "Nie je to nič, len sme sa objali" zasmiala som sa. Kašľala som na nich a odišla z miestnosti.
Bože snáď sa s ňou už nestretnem. Čakala som na neho snáď hodiny. Pochodom som kráčala okolo auta a neprestávala sledovať hodinky. Teším sa na svojho brata, ktorý tam už je s nimi. Nie že by som bola netrpezlivá, ale viete je to môj brat. Chcela som sa nimi aj baviť. Mam ich rada. Všetci mi prírastku k srdcu. Viem, že tá harpia Niahm príde na natáčanie. Ani neviem ako sa vola mi to vypadlo z halvy tak nie som si istá či som to dobre povedala. Tešila som sa ako malé dieťa, také ma nezaujímala. Mala som v hlave iba jeho. Nico. Môj brat ktorého som nevidela dlho ma konečne prišiel pozrieť. Asi to je môj osud. Je to ťažko pochopiteľne ale snažím sa. Keď si spomeniem dôvod prečo som sem vlastne letela ma napadne, že sme mali len jedno fotenie. "Dominic?" zaúpela som. Len kývol hlavou na znak, že ma počúva. Zasmiala som sa nad tým ako sa snaží sústrediť. "Kedy mame ďalšie fotenie?" musela som sa spýtať. Vedela som ako ho tým vyrušujem. Ale potrebujem to vedieť. Zamračil sa akoby premýšľal. Zdvihol jedno obočie. "Neviem, ešte mi nevolal Mark" zasmial sa nakoniec. Musím uznať je to dosť vtipné. Ďalej sme spolu moc nehovorili. Nechcela som ho vyrušovať. Proste sa snažil sústrediť na šoférovanie. Nedokázala som prestať na neho pozerať. Bol neskutočne nádherný a ja som začala byť smutná. Moja nálada poklesla pretože viem že on môj nebude. Patrí inej a ja to chápem. Nie vždy dostaneme čo chceme. Láska nás ubíja z vnútra. Chcela som byť len šťastná. Ale to mne nie je súdené. Po vzdychla som si a otočila sa k oknu.
Po dlhej dobe sme zastavili na mieste. Zrazu som sa usmiala. Vedela som že tam bude môj brat. Tešila som na neho a to veľmi. Síce sme sa nevideli len pár dní ale chyba mi. Nico je moje všetko. On sa o mňa zaujímal a pomáhal mi. Dominic ani nestihol vystúpiť z auta a už som bola vo vnútri. Bežala som ako zmyslov zbavená. Chcela som byť s ním. Mám ho strašne rada. Keď odišiel som sa zrútila. Psichyka sa trošku zmenila. Nejako som to neriešila. Proste som si išla za svojím.
Rozrazila som dvere a vošla do nahravacieho štúdia. Všetci sa na mňa otočili. Ale ja som ich ignorovala. Hľadala som len jednu osobu. Keď som ho uvidela tak som bežala rovno k nemu. Nico sa na mňa usmial a roztiahol ruky. Vletela som do jeho náručia. Cítila som sa tam tak bezpečne. Veď je to môj brat.
"Chris nemohla si ma počkať do prdele bal som sa že si si niečo urobila pri tej tvojej rozjašenosti" ledva dychčal Dom. Zasmiala som sa do Nicovej hrude a ignorovala okolie. Nico ma pustil a šiel pozdraviť Sherwooda. To priezvisko sa k nemu hodí. Chlapsky sa o jali potľapkali a narazili hruďmi do seba. Nechápala som tie ich doťahovačky. Obaja sa ale z blížili. Sú ako bratia. A viem že Nico si želal brata. "Nico, pôjdeme niekam?" usmiala som sa jemne. Nico chcel niečo povedať ale bol prerušený. "Nechce vidieť diely popredu" zasmiala sa Kath. Nico pokrčil ramenami a pokynul mi aby som šla za ním. Bez pochýb som sa rozbehla a skočila na jeho chrbát. "Sestrička si ťažká" ledva dýchal. "Hej Bro veď si ma urazil" obaja sme sa takto hašrerili.Dominic
Pozeral som sa na nich dvoch. Mali tak super vzťah. "Čo to malo byť?" opýtal sa Matthew. Zasmial som sa. "Je to jej brat" usmiala sa Kath. Všetci sme sa dali na svoje miesta a začali nahrávať. Čas utekal a my sme pociťovali aj únavu.
Dlho som nemala čas na písanie... Ale rozhodla som sa že aspoň niečo napíšem... Som rada za to že komentujete :)
ČTEŠ
Only dream // Dominic Sherwood
Hayran KurguKaždý má svoje sny a ja nie som výnimka. Cesta ktorou som si prešla bola ťažká ale stalo to za to. Dnes Vám začnem rozprávať príbeh mojej cesty za mojimi snami.