Epilóg

69 5 0
                                    

Stála som pred oltárom a čakala kým príde. Viem, malo to byť naopak. Ale on tu mal byť. Zmizol? Kde je? Celý ten čas čo som s nim bola bolo len klamstvo? Asi áno. Nič iné mi neostávalo. Len to tu zabaliť a ísť preč. Milovala som ho a on na mňa kašle. Načo ma teda žiadal o ruku? Nemali sme vôbec byť spolu. Mala som odísť hneď ako bola šanca. Nie, ja tu musím ostať byť s ním. Zle som si vybrala. Stále to nie je dokonalé. Ale je to totálne zlé aby to mohlo byť ešte horšie. Stláčala som kyticu v rukách aby som mohla odísť preč. Všetci tí ľudia sa na mňa pozerajú a čakajú čo poviem. Neviem. Sama neviem čo mám robiť. Kiež by som sa len Prebudila a zistila že to je sen. Bála som presne tohto. On ma nechal pred oltárom. Mala som slzy na krajičku svojho oka. Ako mi to mohol spraviť? Nevládala som tam len tak stať a čakať na zázrak. Ako keby sa po ňom zem zľahla. Možno sa niekde pozabudol. Keď v tom sa dvere na kostole rozrazli. Dnu vbehol Dominic a rýchlo bežal pred oltár ku mne. "Ospravedlňujem sa, ale šofér si zmílil kostol" vážne som sa musela zasmiať. Bála som sa, že už pre neho nie som atraktívna. Že si našiel mladšiu verziu. Ale on je tu. Má ma rád. Určite má miluje ak stojí pred oltárom a chceme si povedať svoje áno. Neuveriteľné.

Prudko som sa posadila na posteli. Obzerala som sa okolo. Ten sen bol ako skutočný. Ako keby som bola pred oltárom. A možno to tak bude lepšie. Vytiahla som mobil a pozrela sa na ukazujúce sa hodiny. Tri hodiny ráno. Dátum? Ten bol zvláštny. Ukazoval len deň teda dátum kedy som sa hlásila do tej sútaže. Do riti. Chytila som sa za hlavu. Otvárala som ústa ako kapor na suchu. Ak som to správne pochopila toto všetko bol len sen. Do riti. Nikdy som s ním nič nemala? Neviem ako sa mám teraz chovať. Neviem čo bude. Chcela by som sa na to všetko pozrieť z iného pohľadu. Lebo toto je dosť sklamanie veľké. Prečo som sklamaná? Lebo som s nim nič nemala. Toto všetko je ako z rozprávky. Môžem povedať ze toto bol asi tej najlepší a zároveň nájdi nejší ONLY DREAM aký som kedy mala.

Rozhodla som sa to ukončiť. Nechcem sa nejak ďalej naťahovať keď strácam moju fantáziu. Napádajú ma nove návrhy na poviedky ale vždy stratím moje myslenie a písanie deja. Naplánovaný začiatok aj koniec ale ten stred kde má byť zápletka sa niekde stratil. Verím, že sa Vám to páčilo. Ak by ste mali záujem o niečo nové a týmito postavami napíšte moment. Ďakujem za čítanie a každú jednu hviezdičku aj komentár.

Only dream // Dominic SherwoodKde žijí příběhy. Začni objevovat