Dominic
Neviem čo to do mňa vošlo. Zrazu som ňou opovrhoval. Nevedel som svoje pocity ovládať. Niečo mi hovorilo aby som to tak urobil. Niahm bola očividne nadšená. Ale prečo som sa cítil previnilo? Vedel som že to je správne. Ale teraz o tom pochybujem. Christy sa mi neskutočne páči ale mal by som ukázať kde sú hranice. Musím sa sústrediť na to čo je hlavné.
Keď som sa zobudil ráno išiel som rovno v boxerkach do kuchyne. Nalial som si kávu a sadol si za stôl. Obzeral som sa okolo seba. Chyba mi tu. Tak strašne mi tu chýba ale inak to nejde. Vlastne aj ide. Ale veď ona aj tak odíde a ja by som ostal sám. Všetko je to len o tom čo by bolo. Možno by som mal prestať myslieť na také sprostosti. Nedá sa, ale radšej nič nebudem hovoriť.
Niahm prišla dnes skôr, preto sme aj skôr vyrazili na natáčanie. Koľko to je čo som tu sám? Asi tak týždeň. Presne tak. Býva u brata už týždeň. A nie je hodiny kedy som na ňu nemyslel. Mam ju všade pred očami. Cítim sa prázdny. Bez nej je to tu smutné. Ale nemôžem si dovoliť takéto city aj cítiť. Pripadám si ako slaboch. Proste ja, asi, asi som sa do nej zaľúbil. Neviem ako sa to stalo. Ale stalo sa.
Cesta autom bola pomerne tichá. Moja priateľka nie je taký typ ktorý sa rozpráva počas jazdy. Aj mi to celkom vadí. Som zvyknutý sa rozprávať. Všetko toto má taký rýchli spád. Neviem ako sa z toho vymotať. Bažil som po nej ale nedá sa. Neskutočne mi chýbala. Neviem si to predstaviť že teraz ju tam uvidím. Čo budem robiť ako sa budeme ku sebe správať. Neviem. Bojím sa toho. Mám strach. Ako sa ona zachová?Cesta nebola ani dlhá. Keďže celý čas som myslel len na ňu. Ani som sa nenazdal a už som parkoval na parkovisku. Spolu s mojou priateľkou som vystúpil a ruka v ruke sme kráčali dnu. Potil som sa ako pes. Bál som sa a budem to opakovať dokiaľ ten strach zo mňa nezmizne. Keď sme vošli do miestnosti tak som ju hneď zbadal. Stála úplne na konci v rohu a rozprávala sa s Wilom? Hneď som sa nahneval. Nechápem prečo ma to tak vzalo. Cítil som také pichnutie na hrudi. Ako ja neviem to ani len opísať. Ale cítil som sa zle. Mal som chuť aj plakať alebo skôr toho bastard zabiť. Nemá sa jej čo dotýkať keď je moja. Ale čo to do riti hovorím? Mal by som sa spamätať.
Kristína
Keď som ho zbdala sa niečo vo mne pohlo. Neviem čo to je ale cítim sa zvláštne. Poriadne už nejem ale tri dni. Cítim sa slabá. Stále som unavená. No teraz keď som ho uvidela ja neviem. Mám sa cítiť šťastná. Ale čím viac na neho myslím tým viac sa mi slzy hrnú do očí. Zadržiavam ich ako len viem. Snažím sa to zahrať že som silná. Ale nie som. Pravda je že som zlomená. Nie len kvôli Dominicovi ale aj kvôli minulosti. Všetko mi ju pripomína ako by sa to opakovalo. Ale keď ja takto nevydržím. Zosypem sa ako domček z kariet. Pamätám si keď som odchádzala od Lucasa (Lukáša). Bol nahnevaný. Proste si myslel, že mu to odpustím a všetko bude v poriadku. To že sa snažil jeden deň neznamená že to bude stále. Proste si vtedy zobral cigaretu a zmizol do izby fajčiť. Nezabudol trestnúť dverami. Keď som sa pozrela na Dominica vedela som že sa deje to isté. Zapáčil sa mi vďaka tomu ako sa ku mne chová. Ale zase je to ako magnet s opačným účinkom. Je mi ľúto že ma Dom nechce u seba.
"Počúvaš ma?" spýtal sa Will. Áno presne ten Will. Čo iné mi ostávalo. Inak som sa zabaviť nevedela. "Prepáč ale som sa zamyslela" snažila som sa usmiať. Ale nejde to. Keď je človek na dne necíti nič. Necíti lásku ani nemá chuť sa smiať. Teraz som v rozpoložení citovom.
ČTEŠ
Only dream // Dominic Sherwood
FanfictionKaždý má svoje sny a ja nie som výnimka. Cesta ktorou som si prešla bola ťažká ale stalo to za to. Dnes Vám začnem rozprávať príbeh mojej cesty za mojimi snami.