Londýn

48 4 0
                                    

Kristina

Ráno som sa prebrala s bolesťou hlavy. Pozrela som sa na seba a zistila som, že som nahá. Do paroma. Dúfam že vedľa mňa je Dom. Inak ma porazí. Opatrne som sa pozrela pod deku a  oddýchla si. Ležal vedľa mňa. Pomaly som sa postavila z postele a šla dolu. Mám taký pocit že sme tu len my dvaja. Chalani išli k môjmu bratovi a Kath. Je to ako rozprávka. V kuchyni som si naliala pohár vody a zobrala tabletku proti bolesti. Pomaly som sa tackala do izby. Ledva som tam prešla s bolesťou hlavy.

Dnes by som sa mala ohlásiť. Myslím ako agentúre. Nechce sa mi ale ak tu chcem ostať musím. Domov mi vôbec nechýba. Mám tu brata. Priateľa a čo viac si priať.
Nakoniec som nechala Dominica spať a presunula som sa do obývačky. Zobrala som si mobil a zavolala na číslo, ktoré som dostala od Roberta. Mala som sa tam hlásiť o prácu.

"Dobrý deň ako Vám môžem pomôcť?" ozval sa hlas nejakej slečny. Aspoň som tak predpokladala. "Zdravím. Tu Christina, mala som sa hlásiť o prácu" jemne som sa usmiala. Bola som neskutočne nervózna. "Á áno, mám pracovnú ponuku. Musíte ísť s Dominicom až do Londýna, on Vám vysvetlí viac" usmiala som sa. Ešte mi povedala nejaké potrebné informácie a ďalej sme už ne komunikovali. Takže. Londýn. Mesto kde som chcela vždy ísť. Znamená to pre mňa všetko. Hlavne že pôjdem s mojou láskou. Nadšene som poskakovala po miestnosti a usmievala sa ako debil.

"Čo to tu robíš?" zľakla som sa ho. Jeho hlas bol chrapľavý. Ale za to nádherný. Otočila som sa k mojej láske. Objala som ho pobozkala a položila si hlavu na jeho rameno. "Idem s tebou do Londýna, spolu tam máme fotiť" usmiala som sa. Videla som ako sa usmial. Vedela som že je veľmi nadšený a ja som nemala dôvod mu oponovať.

O niekoľko hodín

Sedela som na terase a premýšľala. Určite poznáte ten pocit keď nájdete niekoho s kým si tak perfektne rozumiete. Zistíte že niekedy nie sú potrebné slová aby ste sa porozprávali. Nikdy pred tým ste neboli šťastní a neskôr zistíte ten dôvod. Celý čas si trávila čas s niekym kto ťa sťahoval dole. Kto ti ničil psychiku a sebavedomie. Ale pri pohľade na osobu čo má k Vám za tak krátku dobu blizsko, zahreje Vám pri srdci. Poviete si že predsa len máte nádej začať od znova. Snažiť sa zmeniť tú ťarchu vo vašom vzťahu. Niekedy sa nevie jedna strana od lepiť od druhej. No časom si zvykne. Aspoň v to dúfame. Ja som nemala dokonalý život. Nemala som dokonalého priateľa. Trpela som. Vo vzťahu kde som sa kĺzala raz hore a raz dolu. Občas je to len o zvyku a niekedy o láske. Dominic je chalan, ktorý znamená pre mňa veľa. Jeho objatia ma vždy povzbudia. Mám ho neskutočne rada. Možno tvrdím ako ho milujem. Ale to sa mi ťažko vyjadrí. Chýba mi vždy keď je ďaleko. Jeho objatia sú pre mňa ako droga. Oči sú tak nádherne ako číre striebro.

"Christy?" jemne som pocítila dotyk na mojom rameni. Otočila som sa za tým prekrásnym hlasom. Vnímala som jeho prítomnosť ako niečo neuveriteľné. "Áno Dominic?" oprela som sa o jeho vypracované telo. "Musíme sa ísť nachystať a povedať to ostatným" na to som aj zabudla. Prikývla som a bežala sa do jeho teda už našej izby a začala si ukladať veci. Nevnímala som zase okolie a bola som okuzlena jeho láskou.

Dominic

Nemohol som byť viac štátny ako s ňou. Milujem ju a konečne som jej to aj povedal do očí. Už sa nebojím. Je pre mňa dosť dobrá. Stále sa čudujem, že je práve so mnou. Môže si vyberať. Nie som jediný chlap na planéte. Ale ona pre trpela to čo som jej robil. Nikoho lepšieho som si po svojom boku nevedel predstaviť.

Tak a po dlhej dobe zase tu. Síce to je úplne o ničom.. Ale snažím sa.. Nemám tak skvelú inšpiráciu. :/ alebo len neviem ako pokračovať...

Only dream // Dominic SherwoodKde žijí příběhy. Začni objevovat