Rande (katastrofa)

69 3 0
                                    

A je to tu. Sľúbené rande. Neverím, že som sa na to dala. Ale aby mi dal pokoj, bola som to ochotná podstúpiť. Will nevyzerá na to že je zlý chalan. Z ďalšej strany to je iné. Neviem ako sa cítil Dominic. Veď prečo sa ja o neho aj zaujímam? On má svoj život. Ja za chvíľu odídem a nikto o mne nebude vedieť. Nikto si nespomenie na moju existenciu. Zasmiala by som sa ale je to tak. Hovorím len pravdu, ktorá ostane len medzi nami. Zatiaľ ani svet nevie kto som. Som obyčajná osoba plná nenávisti? Opak je pravdou. Túžim len po láske.

Konečne nastal čas toho odporného rande. Nebudeme klamať a tešiť sa na zázrak. Aj keby som ho chcela. Chlapec ma mal vyzdvihnúť o siedmej. A je presne sedem. Ako na zavolanie sa ozval zvonček. Nahodila som úsmev na tvári a otvorila dvere. Will bol riadne oblečený v smokingu. Ostala som na neho nemo civiet. Čo to do riti je? Kam to ideme? "Tak a teraz sa presunieme na mojom super prostriedku" tak trápna veta. Až som sa chytala za hlavu. Ustúpil od dverí a ukázal na jeho prostriedok. Bože. Toto nemôže byť už horšie snáď. Chcela som sa chytiť za hlavu ale nemohla som to pokaziť. Aspoň som bola k nemu milá. Odmietnuť to neprišlo k úvahe. Či som chcela a či nie, musela som si sadnúť na ten bicykel. Áno, presne tak. On vážne prišiel na bicykli. Aká absurdnost. Práve zniem až moc namysleno. No uznávam. Šancu by som mu mala dať.

Keď sme asi po pol hodine dorazili do reštaurácie. Teda som si to len myslela. Na miesto reštaurácie sme stáli pred McDonald's. S otovorenou pusou som hľadela pred seba. Dnes si so mnou niekto riadne pohral. "Poď na čo čakáš" jeho slová ma prebrali z tranzu. Úprimne toto je riadna katastrofa. On ma vezme do fasfoodu? Ja nemám na neho žiadne slová. Najhoršie rande vôbec. Nechcela som byť na neho hnusná. Preto som bola ticho celý čas. Je to také netradičné. No pre mňa nie ideálne. Chcela by som večeru s ružami a romantikou. "Povedz mi niečo o sebe" aká netradičná otázka. Toto všetko je ako nejaké klišé, ktoré sa mi musí snívať. Chcela som byť milá. Preto som začala rozprávať niečo o sebe. Väčšinou som hovorila čo vedia všetci. Snažila som sa nejako vyhnúť týmto otázkam ale dala som to. "Nemám nijak zaujímavý život ako ty" sklonil a som hlavu a chcela vyzerať kao by som sa hanbila. Chcela som aby to malo takýto účinok. "Až tak nudný nemôže byť. Som si istý ako si robila sprostosti" jeho slovám som nevenovala váhu. "Pochádzam z malého štátu, ktorý sa nachádza v strede Európy" začala som pomaly. "Nemám dobre vzťahy a rodinou, keď človek k nim príde musí byť opatrný" nechcela som fňukať ale inak to nešlo. Pri spomienke na rodinu som si vynorila rôzne spomienky. Ne vychádzala som s nimi.

Po hodine

Konečne sme sa rozlúčili a išli po svojich cestách. Toto bolo najhoršie rande na svete. Kde to človek videl ísť na bicykli. Som trocha mimo ale to sa vyrieši. Hlavne že som nemyslela na Dominica. Je to ťažké. Vedieť že je na na blízku. Stále mám v hlave jeho iba. Snažím sa byť na blízku ale aj ďaleko. Snažím sa ako len viem ale ide to ťažko.
Dnes bol náročný deň. Celý deň som bola niekde v riti. Nikomu som ani vetu neodpovedala. . Ale snáď ma nájdu.
Časť na rýchlo... Takže viem že je o ničom ale ďalšia bude lepšie. Čo hovoríte?

Only dream // Dominic SherwoodKde žijí příběhy. Začni objevovat