Dominic
Niamh bola zvláštna odkedy videla Christy. Ani vymyslel som jej prezývku. Stále nie som však spokojný že je u mňa. Som zvyknutý sám na seba. Nie to sa starať o niekoho iného. Ale nemienim prísť o slušne platenú prácu. Pretože toto fotenie je dôležité. Spokojne som sa obliekal keď som za počul rachot z kuchyne. Zľakol som sa že niečo spravila tak som bežal dolu. Bál som sa to je samozrejmosť. Potreboval som mať istotu že nebudem za ňu hodný do väzenia.
Keď som vtrhol do kuchyne uvidel som ju na zemi sedieť a držať sa koník a tiekla jej krv. Zmeravel som. Krv a ja nie sme kamaráti. Ale musím jej pomôcť. Inak si to od skáčem od Marka. Pristúpil som k nej a ona na mňa pozrela. Po tvári jej ste kalí slané slzy. Prišlo mi jej ľúto. Zohol som sa k nej a pozrel sa na škrabanec na nohe. Nebolo to veľké ale bolieť to muselo. Chúďa. Načiahol som sa po nejaký obklad. Potreboval som ránu s vodou umyť. Vážne je nemehlo. Ale toto ma raz zabije ak sa o ňu musím takto starať. Vyzerá ako dieťa a nie dospelá osoba. Ale ved co od nej čakať keď ja mam 28 rokov. Je to ešte dieťa. Ale teší ma že je potichu. Niekto iný by bol stále ukecany no ona je tichá ako myš. Sem tam niečo povie ale je toho málo. A to ju počujem rozprávať v jej jazyku keď telefonovala. Asi s mamou keďže som rozumel len mama. S pomocou dezinfekcie som jej to vyčistil a aj zaviazal aby sa dezinfekcia len tak nevyparila. Pomohol som jej sa postaviť. "Pod odnesiem ťa do izby, musíš sa nachystať na fotenie ktoré začína o hodinu a pol" zdvihol som ju ako princeznu a odniesol do jej izby. Nikdy by som nepovedal že bude tak ľahká. A hlavne krehká.
Opatrne som ju položil na jej posteľ. Otvoril som jej skriňu a hľadala v nej nejaké veci. "Nemusíš mi pomáhať, zvládnem to sama Dom," to ako ma nazvala ma prekvapilo. Nikto ma tak neoslovuje. Páčilo sa mi to. Ale nesmel som to dať najavo.Kristína
Nemohla som uveriť že ma niesol na rukách. Mala som možnosť sa oprieť o jeho svalnatý hruď. Proste som z toho wow. A to ako ma položil na posteľ bolo neskutočne. Celkom ma milo prekvapilo ako mi vybral oblečenie. Bolo to proste prekvapenie. Nemyslela som si že je takýto galantny. Včera tá jeho priateľka nevyzerala nadšene keď ma videla. S ňou si nebudem rozumieť vôbec. Radšej som sa obliekla aby sme to spolu stihli. Dominic bol už nachystaný a ja som nesmela zaostávať. Noha ma ešte bolela ale to som ignorovala. Obliekla som sa do kraťasov a k tomu som si dala ten top. Neviem kde sa to v ňom bere ale vybral úžasne.
Opatrne som vyšla z izby a vďaka bolesti som ledva kráčala. Ešte ma bolela ta noha ale dúfam že kým prídeme na miesto aj prestane. "Ukáž zoberiem ťa dolu" naskočil a som od ľaku. Otočila som sa na neho a prekvapene zalapala po dychu. Vyzeral sexy a to riadne. Ani som sa nenazdala a už ma držal na rukách. Opatrne so mnou z liezol schody a potom ma jemne položil na zem. Spoločne sme do kráčali k autu. Mal nádherné BMW. Čím má ešte prekvapí.
#########
Stali sme pred fotografom a on nám vysvetľoval čo od nás očakáva. Strácala som sa. Robert tu nikde v okolí nebol. Kam sa podeľ? Neviem, nechýba mi. Pokiaľ mám prácu som spokojná.
Postavili sme sa pred plátno obaja už nachystaný. Stavali sme sa podľa pokynov fotografa. Stáli sme tvárou k sebe. Boli sme od seba niekoľko centimetrov. Cítila som jeho mentolovy dych na mojej tvári. Obaja sme mali na tvári výraz vážny, arogantný. Ruky mal roztiahnute do pózy ako by mi nadával a ja som mala v obrannom geste. Vážne som sa teraz sústredila na jeho oči. Každým milimetrom bol pri mne bližšie. Tak sa mi to asi zdalo.
ČTEŠ
Only dream // Dominic Sherwood
FanfictionKaždý má svoje sny a ja nie som výnimka. Cesta ktorou som si prešla bola ťažká ale stalo to za to. Dnes Vám začnem rozprávať príbeh mojej cesty za mojimi snami.