Oči Pre Plač

70 4 0
                                    

Obaja sme sa pozerali do očí. Bála som sa toho ako to všetko skončí. Nepovedal ani jedno slovo. Otočil sa na päte a odišiel. Pozerala som sa na jeho chrbát a spracovávala to čo sa tu práve stalo. Nevedela som si jeho konanie nijako vysvetliť. Vydýchla som si.
Radšej som sa rozhodla ísť do štúdia za bratom. Je pravda, že som dlho nič nejedla. Bežala som ako som vedela. Viem zvláštne. Kvôli jedlu bežať. Ale naozaj som bola riadne hladná.
Zabáčala som cez tie ich sprosté uličky.
Rozrazila som dvere od šatne Mattewa. Prečo jeho? Bol najbližšie a som si istá že u neho sa nájde veľa jedla. Tým ho nechcem uraziť ale snažím sa neskolabovať. Hľadala som očami niečo čo by som mohla zjesť. Predsa by to tu mal niekde mat. Videla som ho ako si tu skrýva nejaké sladkosti. Našla som ich na posteli pod podušku. Rozvalila som sa na jeho mäkkej posteli. Nejako som neriešila či sa tu niekto objaví. Proste som si musela oddýchnuť. Mala som v hlave samé myšlienky a snažila sa to dať do poriadku. Spracovávala som všetko z tej udalosti. Hľadala som možnosti a dôvody prečo to urobil. V hlave som mala všetko zmiešané. Bola som zmätená a v pomykove. Ako som ležala a premýšľala strácala som vedomie. Bola som z toho unavená až ma pohltila čiernota.

......

Pocítila som ako so mnou niekto trasie. Pomaly a isto som otvorila oči a snažila sa rozpoznať kto ma to budí. Nad sebou som videla tvár ustaraného Nica. Môj brat sa na mňa jemne usmial. Asi som tu musela zaspať. Mala som v hlave veľa myšlienok. Ale nechcela som na ne brať ohľad. "Poď, pôjdeme pozrieť Kath a pôjdeme domov" potiahol ma. Neprotestovala som a nechala sa ťahať nevedno kam. Stále som bola mierne ospalá, ale zvládla som sa sústrediť aspoň na cestu. Nechcela som niekde padnúť dolu pusou.
Akurát sa skončilo natáčanie a vybrali sa prezliecť. Nevnímala som okolie, nechcela som ho tam vidieť. A zase sa moje myšlienky vybrali k nemu. Nemohla som ho z mysle vyhodiť. Stále tam prichádzalba nevedela som sa ho zbaviť. Tie jeho pery som cítila na mojich. Keď som sa otočila na odchod uvidela som ako sa olizuje s ňou. Oči mi ostali len pre plač.

Dominic

Neviem čo ma to napadlo. Proste som ušiel a nemyslel som. To bolo jediné riešenie ktoré ma napadlo. Utiekol som ako zbabelec. Bežal som späť do štúdia a musel som to aspoň niekomu povedať. Bál som sa jej ukázať aj na oči. Hneď ako som vošiel do miestnosti som bežal za Mattom. Ten sa na mňa tak zvláštne pozeral. Asi tušil, že sa niečo stalo. Odtiahol som si ho na kraj aby som sa sním poradil. Nevedel som čo mám robiť. Bol som strašne zúfalý. Cítil som sa ani to neviem opísať. "Ja,... Ja... Ja proste som ju pobozkal a utiekol" stále som nervózny. Na mňa vyvalil oči. "Koho?" nechápavo sa spýtal. Ja som sa zasmial ako trafený. "Christinu, neviem čo to do mňa vošlo. Utiekol som od nej" sťažka som vyslovil krutú vetu. Áno pre mňa krutá bola. Bál som sa toho. Hlavne toho čo som cítil. Práve sa správam ako nejaká pubertiačka. A už ma desí len to že som sa prirovnal k babe. Matthew sa začal potichu smiať. Nechápavo som za na neho pozeral a snažil sa pochopiť čo to má znamenať. "Si len zamilovaný a máš strach" otočil sa a odišiel k Emeraude. Trocha som sa nad tým aj zamyslel. Mám predsa priateľku. Mal by som milovať ju a nie babu ktorá tu je tak krátko. Nedávalo mi to zmysel. Nechápal som sám seba. Stratený v oblakoch som sa vrátil k natáčaniu. Práve sme natáčali tú časť ako sa Jace a Clary presúvali portálom k jazeru Lyn. Tá časť nie je až tak náročná. Ale prekvapí je pre moju postavu ako Clary dokáže vytvoriť portál. Ale to vy spoznáte až v časti. Nebudem prezrádzať dej.

Na konci natáčania som sa bežal rýchlo prezliecť. Ani som sa ne obzeral. Nechcel som ju tu vidieť. Nevedel som totiž ako mám reagovať. Nijak som sa inak nesprával sústredil som sa na to aby nikto nič nespoznal.
Keď som bol pripravený sa ku mne prirutila moja kráska a pobozkali sme sa.....

Viem dlho nebola časť ale moja fantázia upadá... Budem rada ak so mnou budete a okomentujte co sa vám nepáči... ❤️❤️❤️

Only dream // Dominic SherwoodKde žijí příběhy. Začni objevovat