Dominic
Z istého dôvodu mi vadilo že sa jej dotýkal. Áno možno to je žiarlivosť ale nie taká akú myslíte. Proste ju mam na starosti tak sa musím aj starať. Je to pre mňa dôležité a dokonca aj tieto moje ponuky. Ktoré dostávame spolu pretože posledné fotky boli skvelé. Tešil som sa ako malý chlapec. Vyzerala neskutočne nádherne. Ale teraz by som sa mal sústrediť na natáčanie. Ale nejak som sa nevedel sústrediť. Stále som mal n a mysli ju. Je tu len pár dní a už mi pomotala hlavu. Ale zase mám priateľku a Christy proste odíde späť do Európy. Nevedel som ako mám na toto všetko reagovať. "Hej Dominic si s nami?" za počul som hlas Kath. Mám to dievča rád. Je super. Síce v seriály sme pár no v realy by to nebolo asi možné. Každý sme iný a to je super a preto si aj tak rozumieme.
"Prepáč premýšľal som" mavol som rukou. Všetci sa na moje počudovanie zasmiali. "Ja som vedel že ťa očarovala" zasmial sa Matt.Christy
Sedela som už radšej na posteli v izbe lebo zase stretnúť niekoho nechcem. Oprela som sa o stenu a premýšľala. Toto bol môj sen. Chcela som ho stretnúť a stalo sa. No mám pocit že som sa do neho zaľúbila naozaj. Viem je to apetické ale je to tak. Chcela som byť s ním ale jeho priateľka je ešte tu. Nechcem ho uraziť a preto si svoje názory na ňu nechávam len pre seba. Vidím ako ju má rád. Nechcem byť tá ktorá im to pokazí. Ale to je iné. Ľahla som si do postele a ani neviem ako som zaspala.Ó niekoľko hodín neskôr
Konečne sme boli doma. Teda viete chápete ako to myslím. Veci som si zložila v izbe. Dominic šiel niekam do kuchyne. Že vraj spraviť raňajky. Teda neskoré raňajky. Podľa mňa je to večera. No to mu nebudem hovoriť aby som ho nesklamala o opaku. Uvedomila som si však len jendu vec. To znamená že príde Niahm či ako sa to volá. Nemám ju rada ale musím si zvyknúť predsa je to jeho dom. Proste som len sedela na posteli a hľadala správne slová na toto všetko. Som tu naozaj krátko ale mám pocit že to je večnosť. Chyba mi domov, hlavne Niko. Je to super brat. Viem že som ho nespomínala ale nevídame sa. Chýba mi. Natiahla som sa po notebook. Prihlásila som sa na Skype. Hľadala som jeho meno a všimla som si že je online. Proste som mu bez premýšľania zavolala. Dlho netrvalo a on to zdvihol. "Ahoj segra" zazubil sa na mňa čierno vlasy chlapec. "Ahoj brácha, ako žiješ" zasmiala som sa. Asi by som klamala ako by som povedala že ho nemám rada. "Práve som v Amerike miláčik" usmiala som sa na neho. "Nerob si zo mňa srandu!! Ja tiež počkaj pošlem ti adresu" zasmiala som sa. Jeho výraz hovoril za všetko. Nevedela som ako na to všetko reaguje moc som ho nevnímala pri písaní. Pozorne sa pozeral na slová ktoré som napísala na Skype. "Bývam len 10 minút od teba segra" zasmial sa. Potom sme sa dohadovali kedy a kde sa stretneme. Bolo ešte len šesť hodín. Preto sme sa dohodli na siedmu. Strašne som sa na neho tešila. Po asi pol hodine sme sa rozlúčili a ja som sa bežala najesť. Domonic si ma ani nevšimol. Telefonoval asi s priateľku lebo sa tak sprosto usmieval. Moc som to neriešila. Mala by som sa na neho vykašľať. Nikdy by som u neho nemala šancu ako je tá jeho modelka. Nestíhala som. Nevadí musím sa riadne pripraviť. Je to ako by som sa chystala von na rande. Ale keďže idem za bratom tak si to ani nesmiem hovoriť. Viem že má nejakú priateľku. Ale moc som to nevnímala. Tešila som sa na neho ako malé dieťa.
#####
Práve som zabáčala na roh ulice keď som do niekoho narazila. Hneď som sa pozrela na dotyčnú osobu. Jasne že to bol ten idiot. Obaja sme nadšene zvýskli a objali sa. Neviem ako dlho som ho nevidela ale chýbal mi neskutočne. Doma bol on jediný moja opora. "Kristína ja som ťa tak dlho nevidel" zasmial sa. Však celý on. "Ani ja teba Niko. Strašne si mi chýbal" jemne som sa usmiala. Poznal ma ako boty. Vedel že mi chýbal a veľmi. Mali sme medzi sebou zvláštny vzťah. Ja mám 20 rokov a on má 25 rokov. Vždy to bol môj starší brat no niekedy mám pocit že ja som tá staršia a rozumnejšia. Chcel aby sa mi splnil sen ako jemu a mohla som odísť od rodiny. Nemali sme to dokonale ale snažili sme sa prežiť. Rodičia sa o nas ani len nestarali. Ale prežili sme to. Sadli sme si na lavičku a on ma objal okolo ramien a ja som si položila hlavu na jeho rameno. Smiali sme sa a zabávali a pri tom sme ani nemenili polohu. "Čo to má znamenať!" ten hlas patril...
Komu podľa Vás patril ten hlas?
ČTEŠ
Only dream // Dominic Sherwood
FanfictionKaždý má svoje sny a ja nie som výnimka. Cesta ktorou som si prešla bola ťažká ale stalo to za to. Dnes Vám začnem rozprávať príbeh mojej cesty za mojimi snami.