Kristína
Pozerala som sa na všetkých tých hercov. Kedysi som mohla o nich len snívať. Teraz to je čistá pravda. Ale aj tak moje oči patrili len jemu. Sledovala som jeho blond vlasy. Práve si prevliekol tričko cez hlavu a ja som mala možnosť vidieť jeho vypracované telo. Úprimne povedané som slintala. Nedokázala som vnímať svoje okolie. "Si teda nenápadná" zasmial sa chlapčenský hlas. Obzrela som sa. Ale musela s zdvihnúť hlavu až do výšin. Matthew je dosť vysoký. "Je to až tak vidieť?" sklopila som pohľad k zemi. Prehodil si ruku cez moje ramená. "Neboj, aj ty jemu sa páčiš" pošepkal mi. Neverila som jeho slovám. Pretože má priateľku. "Nezmysel" šepla som. Jeho smiech som počula až sem. Pri uchu mal telefón a smial sa. Hovoril slová ľúbim ťa. Určite volal s jeho priateľkou. To moja nálada klesla ešte nižšie. "Neboj, vidím to na ňom, páčiš sa mu, tu jeho hysterku až tak nemá rád" Matthew sa ozaj snaží. Ale pomohlo mi to. Som rada že som ich spoznala. Matt sa išiel prezliecť a nachystať tak ako dievčata. Ja som sa zatiaľ posadila na stoličku za kameru a sledovala kulisy. Ťažko sa to všetko znášalo. Len som sa zasmiala aké to je tu byť. Pár dní žijem svoj sen a spoznala som dosť ľudí a milujem to tu. Ak je toto sen nikdy sa nechcem prebudiť. Oprela som sa a kochala. Ešte som nepredychala že som tu. Sedím na stoličke a okolo mňa chodia moje hviezdy zo seriálu.
Všetci sa sem už nachystaný prirutili. Dominic vyzeral neskutočne. Vyzeral ako Jace. Presne ako v seriály a ja som sa asi zamilovala. Ale nechcela som tu byt. Chcem sa nechať prekvapiť. "Prepáčte ale je tu niekde nejaká kaviareň?" v tom ako som to povedala sa všetci na mňa pozreli. Dominic ku mne pristúpil. Pozrela sa mi do očí. "Nechceš tu byť s nami? So mnou?" posledné slová zašepkal. Pozrela som sa s úsmevom na neho. Len som pokrstila hlavou. "Nechcem vidieť ďalšie diely pri natáčaní, chcem si ich pozrieť v celku" zasmiala som sa. Dom sa na mňa pozrel s prekvapením. Ako by som vedela čo sa chce spýtať. "Áno som veľká fanynka Jace Herondale" tajomne som šepla. Na jeho tvári bolo poznať niečo nepoznané. Potom mi povedal kde je tá kaviareň. Spokojne som sa otočila a odišla tým smerom kam ma poslal. Hrala som každé jedno dielo a fotku vystavenú na chodbe.
V hlave som mala obraz Dominica. Jeho sexy telo.#####
Neviem ani koľko som v tejto kaviarni. No niekto sa k môjmu stolu priblížil. Zdvihla som zrak a pozrela sa na dotičnú osobu. Mal blond vlasy. Ale videla som že sú nafarbené. Prisadol si bez slova ku mne k stolu. Je to ale drzosť. Mal by byť rád že som po ňom niečo nehodila. Už ma to aj naštvalo. "Kto ti dovolil si sem prisadnúť?" zavrčala som na neho. Jeho smiech bol tak odporný. Tohto chlapca nebudem mať rada. Je mi zle už len pri pohľade na neho. "To je jedno nie! Proste som ťa uvidel a musel som si k tak sexy babe prisadnúť" zasmial sa zase. Asi ho zabijem. Je dosť otravny. "Nemám náladu" postavila som sa a odišla. Viem že ma nasledoval. Počula som ako sa postavil a šiel za mnou. Približoval sa a ja som sa rozbehla smerom za Dominicom. Už som dnes tadiaľto išla a ja som naozaj nechcela byť s tým to psychopatom.
Behala som cez rôzne uličky a jeho kroky som počula stále za sebou. Musela som sa za nimi dostať čo najskôr. Vbehla som do jednej z miestností a všimla si ich pozerali sa na mňa ako na blázna. "Si v poriadku?" spýtala sa Emeraude. Len som dýchala. Nevedela som čo sa to vlastne stalo. Ale toto bolo hrozne. Jeho kroky boli už pri mne.
"Tak tu si sa zašila" zase sa smial. Ten chalan je otravný. Všimla som si ako Em prestala dýchať a napla sa. Vyrovnala sa a zahľadela na neho. Keď ju zbadal začal sa smiať. Ako mi je z neho zle. Opierala som sa o svoje kolená a dychčala. "Dominic!!" skrikla Emeraude. O chvíľu sa do miestnosti vykradli ostatný. Ani nedýchali. Vôbec som tomu nechápala. Radšej som ani nechcela inak by to nebolo bohvie čo.
"Christina si vporiadku" priskočil chalani ku mne. Bola som stále v šoku z tohoto všetkého. Nechápala som o čo sa tu jedna. Bože kam som sa to ja dostala. Nechcela som zažiť žiadnu traumu. "Vyzerám na to? Nejaký psychopat má tu prenasleduje a mám byť vporiadku?!" zamračila som sa na nich. Ich tváre nevyzerali nadšene. Nechcela som tu už viac byť.######
Neviem čo sa dialo lebo som nejak od únavy a stresu zaspala. Zobudila som sa na nejakej mäkkej posteli. Nevedela síce kde som ale cítila som známu vôňu. Vôňu môjho dočasného spolubývajúceho. Asi to bolo tým že som mala na sebe tričko a zistila som že ho mal dnes na sebe Dominic. Neviem ako sa to objavilo na mne ale nevadí. "Prepáč, prezliekol som ťa keď si spala" ľahol si ku mne zrazu Dom. Nechápem kde sa tu vzal. "Museli sme tu ostať pretože zajtra nahravame a stačí nam jedna izba" zasmial sa. Jeho smiech bol nádherný.
ČTEŠ
Only dream // Dominic Sherwood
FanficKaždý má svoje sny a ja nie som výnimka. Cesta ktorou som si prešla bola ťažká ale stalo to za to. Dnes Vám začnem rozprávať príbeh mojej cesty za mojimi snami.