Je To Môj Brat

101 4 0
                                    

Otočila som sa na ten dosť povedomí hlas. Za nami stála Katharine. Bože môj. Čo tu robí? Nemala by byť niekde v New Yorku? Ale to je nepodstatné. Pozerala sa na nás so slzami v očiach. Nevedela som čo sa to tu deje. Ale prišlo mi jej ľúto. Poznám ju síce krátko ale aj tak. Jej slzy ste kalí po tvári. Niko sa postavil a chcel ísť k nej. "Nepribližuj sa!" hysteričila. "No tak Kath nie je to tak ako si myslíš" zasmial sa na odľahčenie situácie. A teraz som to pochopila. Ona je tá jeho priateľka. Ale ona si to nenechala vysvetliť. Len sa otočila a začala bežať. Otočila som sa na Nika. Vyzeral smutne. Ani sa mu nečudujem. Aj mňa by to ranilo."Niko? Kde býva tá tvoja priateľka" jemne som sa zaujímala. "Jeden jej kamarát tu býva tak k nemu dnes prišla na par dni" usmial sa. A jediný kto tu býva je Dominic. Teda toho poznám ako jediného. "Poď, Kath tu pozná len jedného človeka" zasmiala som sa. Niko sa na mňa pozeral ako na blázna. Tak som mu vysvetlila odkiaľ ju poznám a ako poznám toho jej kamaráta. Spolu sme sa nasmiali po ceste. Chápala som svojho brata. Je prvý raz skutočne zamilovaný. A som na neho pyšná. Vybral si perfektnú babu. Katharine je úplne super, hlavne som si kedysi myslela že s Dominicom chodia spolu. Ale to je blbosť ako som zistila.
Niko sa v polke cesty zastavil. Pozrel sa na mňa a zaujal postoj myslenia. "Kath mi nikam neutečie tak čo keby sme išli najprv do kaviarne na niečo malé a potom tam kam ideme?" jeho nápad sa mi páči. Prikývla som a nadšene som kráčala za ním. Prisahám ak by nebol môj brat by som mala o neho záujem. Je nádherný. Má dlhšie čierne vlasy, krásne zelené oči. Vysoký vyšportovaný chlap. Kariéra automobilového závodníka. Čo viac si priať. Chlapec má dosť peňazí. Podporuje aj mňa. Doma to je je práve najlepšie. Sam vie aké to tam je. Naši sa stále hádajú a snažia sa rozviesť aspoň mi to tak pripadá. Nechcela som byť tá zlá a radšej si išla za svojím. Tak to bolo lepšie. Teraz som v Amerike. Sen každej baby. Snívala som o tom že ho stretnem a ja rovno u neho bývam.  Všetko je iné. A lepšie.

Vošli sme do kaviarne. Sadli sme si na miesto a spolu si objednali. Smiali sme sa ako malé deti a spomínali na časy keď sme boli menší. Pamätám si ako zmlatil jeho najlepšieho kamaráta ktorý mi zlomil srdce. Takéhoto brata si želá každý. Milujem ho a to sa nikdy nezmení. A to že som ho stretla tu tak je výhra. Nepočula som o ňom aj 3 roky. Chýbal mi a keď som ho zbadala po tých rokoch opäť som sa cítila kompletná. "Kikinka, aké to bolo doma?" začal opatrne. Jasne že chápem. Chce vedieť čo nové. "Vieš Niko, preto som odišla. Nič sa nezmenilo" jemne som sa usmiala. Ďalej sme sa o tom nerozprávali.

#####

Aši po štyroch hodinách sme prišli tam kde bývam. Niko bol priam šokovaný. Ani sa nečudujem. Síce jeho dom je veľký ale tento je lepší lebo tu žije osoba ktorú mám rada. Spolu sme otvorili dvere a na hrnuli sa dnu. V obývačke sedela Kath s Dominicom. O  ju obimal zatiaľ čo ona stále plakala. "Ahojte" ozvala som sa. Keď ma zbadal Dominic tak sa zamračil. Niko ma obimal okolo pliec. Jasné že to nechápu. "Si obyčajná štetka! Ako si to mohla spraviť Kath?!" postavil sa Dom. Zranilo ma to. Slzy sa mi linuli po tvári a cítila som sa hrozne. Od neho to bolelo. Nikdy som nebola zlá a pomáhala som. "Ja... Ja" ani som nestihla nič povedať. "Čo ty? Nevedela si o nich ale o čo!" kričal na mňa ako zmyslov zbavený. Plakala som a už som ani vzlyky nedržala.
"Ako si ju dovoľuješ nazvať štetkou?!" ozval sa po dlhej dobe Niko. Dominic sa zamračil a je jasné že je nahnevaný. "Kto si ty aby si mi tu hovoril ako ju mám nazývať?" zavrčal na môjho brata. Niko si ma stihol za chrbát a postavil sa predo mňa ako hrdina. "Mojej sestre nebude nikto hovoriť že je štetka a Prisahám že ak jej ublížiš zmlatim ťa ako žito! Rozumel si?!" Niko už držal Dominika za golier. Aši až vtedy za počul čo Niko povedal. Prekvapene sa pozeral na neho a na mňa. Ale to moje slzy nezmiernilo. Ranila na osoba na ktorá mi bola vzorom." Ty si" nedokončila Kath. Som ju prerušila. "Je to môj brat!" vykríkla som a utiekla do izby. Zamkla som sa v nej a ľahla si na posteľ. Plakala som ako malá. Tak to bolí.

Tak kto by to čakal? Dominic to troška prehnal. A ak sú tu náhodou pravopisné chyby tak prepáčte. Písala som to rýchlo na mobile :D

Only dream // Dominic SherwoodKde žijí příběhy. Začni objevovat