Kristína
Nadurdene som sedela na gauči doma. Dominic sedel priamo vedľa mňa a pusinkoval mi krk. Akurát keď sme mali všetko nachystané zrušili nám plány. Žiadny Londýn. Pretože nakoniec majú prácu pre nás tu. Londýn je krásne mesto plné pamiatok. Chcela som si to tam riadne popozerať. Ale hlavne som si chcela urobiť romantický víkend s mojou láskou. S Dominicom sme spolu už pár dní a neskutočne ma to teší. Po tom všetkom čím sme si prešli si to zaslúžime. Obaja sme si priam súdený. Aspoň si to myslím.
Ako som spomínala. Keďže sa nám to zrušilo tak sme si zavolali ostatných. Spolu sme im rozprávali o tomto. Nahnevane som sa krčila v objatí môjho chlapca. Telom mi prebehol mráz zúrivosti. Predsa len som bola nadšená. Ale už dosť o tom. Teraz máme lepšie veci na práci. "Čo keby sme išli na spoločný výlet?" ozval sa po chvíli ticha Alberto. Neznelo to vôbec ako zlý nápad. Predsa len by sme sa mohli spoznať aspoň oni mňa. Vôbec sme sa nespoznali. "By sme si spravili spoločný víkend" zastala sa tohto návrhu Emeraude. To dievča mám dosť rada. Určite to bude stáť za to. Kto by im predsa len odolal. Pozrela som sa na Dominica. Len súhlasné kyval s hlavou. Aspoň nie som jediná komu sa páči tento nápad. Predsa len nebudeme stále doma. Zatiaľ majú voľno pár dní od natáčania. Osobne sa teším na ich poslednú sériu. Stojí ma to dosť námahy aby som odolala tomu. Strašne chcem vidieť ako to pokračuje ale nemôžem. Musim to vidieť po sebe a v celku. Vždy keď sa do toho pustia ja odídem niekam na kávu aby som nevidela spoiler. Proste to mam uz takúto zásadu. Je to hlavne o tej zvedavosti.
"Dobre tak ja niečo pohľadám a večer sa dohodneme presnejšie" zasmiala som sa nad tým. Konečne sa cítim ako doma. Mám tu brata a ostatných.
Večer
Tak a už zase sedíme u nás. Mala som vybrať chatu kam by sme mohli ísť. Ale keďže som nič nenašla rozhodla som sa pre nejakú menšiu vilu pre pár ľudí. Niekde na pláži. Myslím že sa im to bude páčiť. Občas ma napádajú hrozne veci. No toto je super.
Dominic ma objal a ja som si položila hlavu na jeho hruď. Presne toto mi chýbalo. Niekto kto ma bude ľúbiť. "Viem, že to neschvalite, ale čo tak nejaká pláž a menšia vila" navrhla som. Hneď na to som im ukázala priamo tú ktorú som vybrala. Chcela som poznať ich návrh. Potom sa to všetko bude riešiť. "Vyzerá to super" zasmial sa Matthew. "Súhlasím" prikyvli ostatní. Preto som sa ich radšej pýtala. Ale ako vidím žiaden problém. Preto som hneď rezervovala na víkend.
"Keď sme pri tom, vy dvaja ste ako na tom" pozrela sa na nás Emeraude. Obaja sme si pozreli do očí. Má ich nádherné. Usmiali sme sa na seba. "Je to dokonale. Sme spolu a nič nám nechýba" Dom povedal. Samozrejme som na všetko prikývla. Keďže mal pravdu. Mali sme všetko. Potrebovali sme sa len do toho dostať.Takže nejak nemám nápady a preto to trvalo dlho... A aj tak je to o ničom.
ČTEŠ
Only dream // Dominic Sherwood
Fiksi PenggemarKaždý má svoje sny a ja nie som výnimka. Cesta ktorou som si prešla bola ťažká ale stalo to za to. Dnes Vám začnem rozprávať príbeh mojej cesty za mojimi snami.