Asi Som Sa Zamilovala

63 5 2
                                    

Kristína
Onemela som a vnímala len jeho tvár ako sa približuje k tej mojej. Nedokázala som od neho odtrhnúť zrak. Chcela som alebo som aspoň dúfala že toto je čistá realita. Nesnívam. Všetko sa zdá byť ako sen. Jeho pery sa blížili k mojim. Videla som iskru v jeho očiach a snažila som sa byť tou ktorá nevybuchne ako ohňostroj. A zrazu sa to stalo. Jeho pery sa dotkli mojich. Boli tak mäkké a chutili po mentole. Snívala som o tejto chvíli už roky. Začala som ako fanúšik. Ale realita je lepšia ako sa zdá byť. Sny sa môžu splniť. Ako jedna náhoda spojila môj život vo fantáziu.
Ruky som otočila okolo jeho krku a on si ma za pás pritiahol. Vnímala som jeho vôňu a chuť. Pocit aký som práve zažívala som necítila nikdy pred tým.

Ó niečo neskôr.

Sedeli sme na gauči a spolu sa bavili ako jedna veľká rodina. Rozprávali sme sa o živote a o našich rodinách. Ja som im povedala pravdu. Nebudem im klamať. A myslím že Kath vie pravdu tiež. Smiala by som sa and tým aká bola moja minulosť. Ale pri tom som zabudala na to aká je teraz prítomnosť. Som tu tak krátko a už mám pobláznenú hlavu. Proste mám pocit ako by som sa zamilovala. Áno keď nad tým premýšľam tak áno. Zamilovala som sa do toho blond chlapca s tak krásnymi očami. Vnímala som toto všetko ako odmenu za môj hrozný život. Vnímala som novu skúsenosť. Hľadala som možnosti ako sa nikdy nevrátiť domov. A našla som.

"Čo tak dnes kino?" ozval sa Alberto. Všetci sme sa na neho pozreli ako na blázna. "Prepáč ale kino nie, čo tak bar," zasmiala sa Emeraude. To sa mi viac zdalo ako zábava. A zjavne to pochopili aj ostatní. "To už beriem" objal ma okolo ramien Dominic. Je to ako rozprávka. Ale už by som sa mohla spamätať. Dopadlo to všetko dobre. Takto to má byť. Aspoň v krátkej budúcnosti. Svet sa predsa nezrutil. Tak a bolo rozhodnuté. Už sa nemôžem dočkať kedy sa spolu ukážeme.

Neviem ako to rýchlo ubehlo. Už bolo skoro sedem hodín. V mojej izbe bola so mnou Kath a pomáhala mi s oblečením. Nevedela som ako by som sa mala obliecť. V bare som nebola veľmi dlho a už dupľom nie v tejto krajine. Tešila som sa na nové prostredie pôjdeme osláviť môj úspech. Ťažko sa mi verí tomu kam som to dotiahla. Nadýchla som sa a obzerala sa v zrkadle. Predsa len mi dobre vybrala. Dnes som sa cítila výnimočne. Ako by to bol môj deň. Hnala som sa do niečoho nového. Po mojom chaotickom vzťahu pred týmto to bola katastrofa. Uvidíme ako dopadne tento. Aspoň som to tak začala brať. Chcela som byť v obraze o ňom. Ale všetko je to iné. Neviem sa sústrediť na nič. V mysli vidím len jeho a počúvam tie krásne slová. On je dokonalosť sám o sebe. Dobre, nebudem sa tu vykecávať a ideme už na miesto.

Smiala som sa ako blázon. Vnímala som všetko okolo seba. Alkohol v krvi mi zatemnil myseľ a ja som sa bez hanbi liepala po Dominicovi. Konkrétne som tancovala ako nejaká šľapka. Ale cítila som sa fantasticky. Videla som v tomto príležitosť. Vnímala som to ako posunutie svojej odhodlanosti. Vrhla som sa na jeho pery ako nenasytny tiger. A on sa nebránil. Spolupracoval a tomu som sa nesmierne potešila. Jeho ruky bludili po mojom tele až sa zastavili na mojom zadku. Stlačil ma zaň a začal ma ohmatavat po tele. Moja túžba rástla a hľadala v jeho očiach náznak ústupu. Ale on sa nemo usmieval a sám sa vrhol na moje pery.

Tak a po dobe neurčitej som späť. Snažila som sa to nejak sformulovať. Ale som hrozný spisovateľ.

Only dream // Dominic SherwoodKde žijí příběhy. Začni objevovat