Kristína
Dominic ma dnes zobral na natáčanie. Nechcel ma nechať samu u neho doma. Asi sa bál, že mu niečo poškodím alebo si spravím párty. Jasne ze ti druhé by som brala viacej. Preto teraz sedím na mieste spolujazdca a cestujeme na natáčanie. Nebolo by to take ak by sme z Los Angeles nešli do New Yorku. Cesta trvá neuveriteľne dlho preto sme museli ja skoro ráno vyraziť. Ako spomínal Dom budeme tam musieť prespať niekde v hotely. Prečo nie. Zatiaľ nemám toľko peňazí aby som si dovolila hotel. Ale o tom sa budeme baviť až potom. Nemôžem uveriť že spoznám všetkých čo hrajú v tom seriáli. Neskutočne sa teším na nich. Ale neviem ako sa mam správať a tak. Dlho som nikde ani nebola a som oblečená ako bezdomovec. Oproti ich peniazom a drahým kúskom oblečenia sa nemôžem na nič. Nemala by som sa tým zaťažovať. Spokojne som sa usadila do sedačky a pozorovala Dominica. Jeho telo sa napinalo a tie svaly. Nemala by som sa na neho takto pozerať, pretože je zadaný. Nemám rada tu jeho priateľku namyslená krava. Za to že je známa modelka si myslí že je niečo lepšie ako ja. Po vzdychla som si. Dominic sa na mňa na sekundu pozrel. "Deje sa niečo?" opýtal sa. Nejak sa o mňa zaujíma. Alebo si to len nahováram. Pozrela som sa do jeho krásnych dvojfarebných oči a usmiala sa. "Ja len... Že tvoja priateľka ma nemá nejakí v láske" nasilu som sa usmiala. Počula som jeho smiech. Ma ho tak nádherný ako sa len dá. "Nevšímaj si ju, je len žiarlivá" to ma teda vážne potešil. Počuli ste v tom tú iróniu. Lebo ja áno. Ďalej som sa k tomu nejako nevyjadrovala. Oddychovala som a premýšľala čo budem s ním robiť na natáčaní. Nemám tam predsa čo robiť.
Po 3 hodinách
Konečne som vystúpila z auta a mohla kráčať po zemi. Veď viete ako to myslím. Počkala som kým vystúpi z auta Dominic. Neskutočne som sa tešila ale nedávala som to ani len najavo. Potrebujem sa ukázať v tom najlepšom svetle. Nechcem aby ma nenávideli ako jeho priateľka.
Nasledovala som ho. Vstúpili sme na zvláštnom mieste ale pochopila som že je to filmové štúdium. Tu sa dejú všetky zázraky. Neviem ako by som sa mala správať. Všetko je tu iné ako som si to predstavovala. Nasledovala som Dominica až dnu. Nevedela som kto všetko tam dnes bude ale neskutočne som sa tešila. Chcela som spoznať všetkých. Je to zvláštne tu byť. Také neskutočné.
Kochala som sa tou krásou. Nemohla som sa toho nabažiť. Nevnímala som okolie a náhle som pocítila naraz. Prebrala som sa z mojich myšlienok a pozrela sa na mohutný chrbát ktorý mi zabránil v ceste. Sklopila som pohľad k zemi. "Prepáč nechcela som" zamrmlala som.Dominic
Zastal som a ucítil náraz do môjho chrbta. Pomaly som sa otočil na ňu. Mala sklopených pohľad k zemi. "Prepáč, nechcela som" pošepkala. Nemohol som si to odpustiť ale ona je tak rozkošná. Chápem ju, je unesená z tohto celého. Kto by nebol. Za chvíľu sa stretne s ľuďmi ktorých obdivuje. Neviem čo sa tak v mojom mene zmenilo keď som zmenil názor. Názor na to rozkošné dievča v mojom dome. Vlietla do môjho života. Ale nakoniec som aj rád že je so mnou. Nebudem v Tom dome sám.
"To nič Christina, pod už aj tak meškame" zasmial som sa. Objal som ju okolo ramien aby som odľahčil situáciu. Jemne sa zatriasla. Pochopil som že sama nevie čo má robiť. Je strašné zlata.Konečne som rozrazil dvere do hlavného štúdia kde sa dejú zázraky toho super seriálu. Všetci tu už boli. Samozrejme ja meškám ako vždy.
"Zase meškaš" zamračil sa Matt. Mykol som ramenami. Chris sa postavila vedľa mňa. Pohľad upierala k zemi. Neviem či sa hanbí alebo čo. No neskutočne jej to sekne. "Nemusíš sa báť" zašepkal som a drgol ju do rebier. Jemne sa zachichotala. Je tak zlatá. No to som dnes povedal už veľa krát.
"Ludia, toto je Christina, býva u mňa keďže býva až v Európe a spolupracuje so mnou v modelingu" predstavil som ju ostatným. Každý sa k nej prirutil. Obimali ju a zoznamovali sa. Je to pekný pohľad že ju hneď prijali.
"Páči sa ti" objavila sa pri mne Katherin. Musel som chvíľu nad tým uvažovať. Možno mala pravdu ale ja mám svoju priateľku. "Neviem, nesúhlasil som s tým aby u mňa bola," odpovedal som jej potichu aby ma nikto nepočul. Zamračila sa na mňa a ja som si bol istý že sa neudrží a zasmeje sa. Ako som povedal sa stalo. "Ale ak by si ju neobľubil nebola by teraz tu" zasmiala sa. V jednom ma pravdu. Ak by som si ju neobľubil nebola by so mnou tu. Bolo by mi ukradnuté čo robí a kde je. Proste ma niečím zaujala. Je neskutočne nádherná a zlatá."Myslíš že je zadaná?" zjavil sa pri mne Alberto. Zrazu som pocítil ako by ma niečo v hrudi pichlo. Že by to bola žiarlivosť? Ale to je blbosť. Otočil som sa na jeho zamilovaný pohľad. "Neviem, také veci sa jej nepytam" potlaplal som ho po rameni.
ČTEŠ
Only dream // Dominic Sherwood
Hayran KurguKaždý má svoje sny a ja nie som výnimka. Cesta ktorou som si prešla bola ťažká ale stalo to za to. Dnes Vám začnem rozprávať príbeh mojej cesty za mojimi snami.