Stay LA

63 4 0
                                    

Sedela som na gauči kde mi robili spoločnosť Kath a Em. Rozprávala som im aké bolo naše rande s Willom. Hrozne sme sa na tom smiali. Dnes som mala mat pokračovanie fotenia. A tak isto to mal byť aj môj posledný deň tu. Lenže som si uvedomila jednu vec. Nemám chuť sa vôbec vracať. Chcem byť tu s mojim bratom. Našla som si tu super kamarátov a novú rodinu. Chcela som byť proste tu.
Len som sa utápala v mojich myšlienkach a nevnimala svet okolo. Bála som sa čo i len pohnúť aby som tento krásny moment ne prerušila.,"Nemaj strach moja, všetko sa vyrieši" Emeraude sa ma snažila upokojiť. Ale aký to má zmysel ak sa to nestane. Ak nebude všetko v poriadku. Chcela by som to tak brat ako oni. Lenže mám strach. Strach z nového. Ani neviete o čom to tu rozprávam. Len sa brodim cez vlastné myšlienky. "Nič nebude také ako pred tým. Stalo sa toho veľa" rozhodila som rukami. Chcela som tak ukázať množinu problémov ktoré sa nakopili za taký čas čo som tu. Nie je to o tom že som na to sama. Proste som sa zamilovala do nesprávnej osoby. Chcem proste dýchať s niekým koho  milujem. Hľadala som lsku veľa krát. Nemala som žiadnu šancu tam kde som bývala. Ale teraz som videla nádej na nájdenie svojej polovičky. Keď som tú myšlienku stratila tak som stratila aj nádej.

O nejakej jedenástej mi volal Robert aby som sa dostavila za ním. Neviem čo odo mňa bude chcieť ale som dosť nervózna. Bojím sa. Čo ak som niečo urobila a pošle ma kade ľahšie.
Akurát som zastala pred domom kde býva môj manažér. Tak by som ho nazvala. Zaklopala som na dvere a čakala čo sa bude diať. Dlho netrvalo a otvoril mi Mark. Obaja sme sa pozdravili a on ma pustil dnu. Nechala som sa unášať tou krásou jeho domu. Ako z rozprávky. Moderný a nádherne priestranný.
"Ahoj" usmial sa na mňa Róbert. Len som kyvla na pozdrav a sadla si na gauč. Sedel oproti mne a rukami si podopiera jednu stranu hlavy. Pozorne niečo študoval v tých jeho papieroch a ja som sa nervózne sedela. Zodvihol hlavu a narovnal si okuliare na nose. V tvári mal zvláštny výraz. Nevedela som ako reagovať a čo si o tom myslieť.
Pohľadom skákal zo strany na stranu. Snažil sa mi niečo pravdepodobne povedať. Ale nie som až tak múdra aby som dokázala vydedukovať čo. "Takže, chcem ti povedať novinky" na chvíľu ostal ticho. To napätie medzi nami je tenké. "Ostávaš v LA!! Agentúra ťa chce" práve som stratila reč. Bola som len na jednom fotení. Bože môj. Veď toto nemôže byť pravda. Ja naozaj to mám. Aká som šťastná. Objala som Róberta a utekala preč. Musím to oznámiť ostatným.

Neviem čo má to napadlo ale vedela som kde budú. Dominic. U neho sa majú všetci stretnúť. Ja som tam ísť nechcela. Em a Kath sa vtedy u nej chystali. Neviem akú majú akciu. Bolo mi to jedno. Nečakám na nič. Rozbehla som sa na prieč mestom. Dominic býval hneď o dva bloky ďalej. Spolu sme takto raz išli. Ale teraz som v pomykove.

###
Rozrazila som dvere na jeho dome. Absolútne ma nič nezaujímalo. Všetci v obývačke na mňa hľadeli a dokonca aj on. "Prepáčte, ja len mam super správu!!" nadšene som zvýskla. Viem ako sa na mňa pozerajú. Ako na blázna. "Ostávam v LA! Agentúra ma chce na dlhšiu spoluprácu" usmiala som sa ešte viac. "To je super, konečne budeme spolu" objal ma Nico. Môj brat je zlatíčko. Každého som objala. Ale úsmev mi padol keď prišiel na rad on. Vyzerá stále rovnako. Len si nechal nárast bradu. Obzerala som si ho ako korisť a on to dobre vie. Nevinne sa usmial. Kašľať na to. Vrhla som sa na neho ako na párok. Nečakal to a padol s nami dolu na podlahu. Nejak sme ignorovali fakt, že tu stojí jeho priateľka, ktorá má prepaluje pohľadom. "Chýbal si mi" zašepkam mu pred tým ako sa odtiahnem.

Only dream // Dominic SherwoodKde žijí příběhy. Začni objevovat