Pozvanie na rande

107 5 0
                                    

Ráno som sa zobudila vyspana. Neviem čím to bolo ale cítila som sa vážne skvelo. Dlho som sa necítila ako oblak. Viem zvláštne prirovnanie. Ale podstatné bolo to že som konečne mohla byť sama sebou. Zistila som aký sú moji obľúbení herci. Mohla som im aj ja ukázať moju tvár. Pretvarovať som sa ani nechcela. Lenže nikdy neviete kto si čo o Vás pomyslí. Dlho som uvažovala kam pôjdem. Keďže som sa tu prebudila sama čo naznačuje že Dom nahráva. Rozhodla som sa teda že ho pôjdem pozrieť. Predsa len dnes ideme domov. Ako myslím k nemu domov.
Spravila som rannú hygienu a šla sa obliecť. Hľadala som niečo vhodné čo by som mohla použiť. Nakoniec som si zobrala kožené dlhé legíny a vrch tiež kožený. Nahodila som sa a išla smerom na natáčanie.

Nevedela som sa sústrediť. Snažila som si spomenúť kadiaľ sa tam ide. Ale nejak som sa stratila. Ale zrazu som započula hlasy. Nemohla som si to odpustiť. Proste som sa vybrala k tomu hlasu. Vošla som do neznámej miestnosti kde som ešte nebola. Všade boli kamery a natáčalo sa v plnom prúde. Na plače stal chlapec s blond vlasmi a usmieval sa. Jeho postava ktorú hrá sa volá Jonathan Morgenster. Wow. Na živo vyzerá inak. Je pôvabný. Nečakala som že aj jeho stretnem. Tak ako aj toho čo hrá Valentina. Bol to predsa len poriadny zážitok. Zasmiala som sa sama pre seba. Počkala som kým skončia. Mohla som sa ich spýtať na cestu. Potrebujem sa dostať k Dominicovi.

Will dokončil všetko čo bolo potrebné. Jeho oči má skenovali. Nepoznal ma a to ho nútilo ku mne vykročiť. Musel ukrutne premýšľať. "Ahoj som Will" zasmiala som sa nad jeho blbostou. "Som Christy a hľadám Dominica a ostatných" zamrmlala som. Určite hneď pochopil čo sa deje. Takže mi začal vysvetľovať kadiaľ mám ísť. Pozorne som počúvala. Myslela som si že ma tam radšej zavedie ale asi som sa zmýlila. Nečakala som ako to znie z jeho úst panovačne. Keďže som pochopila ako sa urazil keď som povedala že chcem ísť za nimi. Jasné chapem. Predsa len asi žiarli. Keď skončil som sa mu slušne poďakovala. Otočila som sa na odchod. Ale on má chytil za predlaktie a otočil k sebe. Pozerala som sa do jeho očí. "Nechcela by si si niekam zájsť?" on má pozval na rande? Bože čo mám robiť nechcem ho ani uraziť. Bála som sa ako zareaguje. Chcela som ho slušne odmietnuť. Ale nevedela som ako. Preto som sa mu vytrhla. Bežala som presne tam kam ma poslal. Míňala som rôznych ľudí a dokonca aj rôzne miestnosti. Hľadala som moje útočisko. Bála som sa zastaviť. Nevedela som či má Will prenasleduje. Preto som hodlala zastaviť na mieste.
Keď som zabočila na poslednej odbočke vošla som do miestnosti kde boli všetci. Keď má uvideli ako som sem vbehla prerušili natáčanie a bežali ku mne. Báli sa o mňa. Vypytovali sa rôzne otázky. Nevnímala som ich. Bola som vystresovaná. "Stretla som Willa. Pozval ma na rande tak som utiekla" zamrmlala som súvislé vety. Všetci sa zamsiali ale Dom nevyzeral nejako nadšene. Potom som spravila niečo čo ma prekvapilo. Objala som ho. Neviem čo má to napadlo. No cítila som sa hneď lepšie. Ten sa len zasmial a objal ma späť. Jeho telesná vôňa bola perfektná a ja som to nasávala. Upokojovala ma. "Kde si narazila na Willa" ozvala sa Emeraude. Pozrela som sa do jej  očí. "Keď som Vás hľadala" zamrmlala som. Stále som sa od neho neodtiahla. Bála som že uvidím toho chlapca od ktorého som utiekla. Chápem cítim sa trápne a on ani nehovorím. Asi sa mu často nestáva že len tak mu baby utekajú.
"Tak preto si utiekla? Lebo máš niečo s ním?" započula som ten hlas. Teraz som ho naozaj nechcela vidieť. Hanbila som sa. Ale keď si myslí že mám niečo s Dominicom má porazí. Ale tá predstava bola neskutočne nádherná. "Nie ale býva u mňa. Je to moja zverenkyňa" zastal sa ma Dominic.

Len taká kratšia. Nestíham nič aj keď som celý deň sama doma. Nudila som sa a cítila sa depresívne osamelo. Ale odhodlala som sa dopísať diel.

Only dream // Dominic SherwoodKde žijí příběhy. Začni objevovat