Feelings (minulosť)

93 4 3
                                    

Občas som chcela byť tá ktorá bude ako princezná z rozprávky.  Našla som si princa na bielom koni. Cítila som lásku. Pravda je taká, že som lásku necítila. Neverila som, že nejaká aj existuje. Bolo to neskutočné, stále som chcela byť sním. Milovala som a to bolo pre mňa hlavné. Strašne som sa z toho tešila. Predsa konečne som si niekoho našla. Ale dlho netrvalo kým som sa sklamala. Trávili sme spolu roky. Asi tak skoro 3 roky sme spolu.  Kedysi som na lásku ani len nepomyslela. Bála som sa niekomu veriť. Všetko to vyzeralo tak nádejne. Chcela som byť s ním, chcela som ho mať pri sebe. 

Pravda je ale iná . Knižky klamú. On nie je môj princ. Kričí po mne. Nadáva mi vulgárne, dokonca ma aj podvádza. Na to však dôkaz nemám, ale ani nemusím, stačí keď si čítam čo má v mobile. Ako klame tým babám že je sám a nemá žiadnu babu. Vtedy sa vo mne niečo zlomilo. Chcelo sa mi plakať, chcela som byť silná a pochopiť to všetko. Ale keď tá láska je krutá. Milujem ho a neviem sa ho vzdať. Je to tak autentické, alebo ako by som to nazvala. Láska mi nedovoľovala ho od seba odtrhnúť. Mala by som  začať od znova. Nech som sa snažila akokoľvek vždy som skončila zle ja. Možno som šialená ale je na čase prestať pozerať na svet cez okuliare.  Realita je krutá. Nič nie je tak ako to vyzerá. 

Viete čo som spravila? Prestala som veriť na zázrak a zobrala som svoj život do rúk. Zbalila som sa a odišla som preč. odišla som za svojimi snami a cieľmi. Odišla som za hranice štátu aby som prestala trpieť. Začať  od znova je veľké rozhodnutie. Ja som to spravila unáhlene. Ale pochopila som že svet nie je taký aký má vyzerať. jediné čo som spravila bolo že som sa zase vrátila domov. Čas mi pomohol sa zmeniť. Utriedila som si myšlienky, aby som pochopila veľa vecí. 

Takto nejako som prežívala svoju minulosť. Viem, že aj vy ste na tom podobne. Niekedy si ale stačí povedať dosť a bude to. A mám pocit, že som sa znova zaľúbila. Páči sa mi Dominic, ale on to nevidí. Bojím sa veriť niekomu ako je on. Keď ma podobný chalan zničil. Chcem byť len lepšia a nájsť si svoje miesto. Nájsť niekoho na kom mi bude záležať. Cítim sa ako vyvrheľ. Sedela som na gauči a schúlila sa do klbka. "Christy, dievčatko moje čo ti je," prisadol si ku mne Nico. Mám svojho brata rada, vie presne kedy a čo sa so mnou deje. "Minulosť ma dobieha braček," on to vie, vie čo som si zažila. Vie čo som pretrpela. Niekoho som milovala, ale sklamal ma na plnej čiare. "Nemysli na to, bol to idiot," usmial sa na mňa brat. Kath toto všetko pozorovala. Usmievala sa. Vedela aké máme s Nicom puto. chcela som byť lepšia a dokázať že som lepšia. Dominic ma naozaj sklamal a bolí ma to. Tak strašne. Ani sa za mnou neotočil. Nezastavil ma ani nič podobné. Jeho priateľka sa smiala a bola za to šťastná. Vedela, že vyhrala. Nechcela som to takto ukončiť ale je to hrozný pocit byť sám. Stratila som ho, myslela som si, že budeme kamaráti ale mýlila som sa. Je to len podlý chlap. 

Taký menší bonus, kde som si vyliala pocity a spríjemnila si deň. Chcem len povedať že láska nie je vždy tá pravá. Sama na ňu neverím, lebo som to mala s chalanmi ťažké. Mám síce skoro 21 rokov, nemám možno také príhody ako vy, ale pre mňa je to bolestivé, ale pochopila som že svet nie je ako knižka.  Utekám od reality do fantázie ku knižkám a dostávam pocit, že som lepšia ako v reálnom živote. Snažíme sa až tak, že nám je ublížené. 


Only dream // Dominic SherwoodKde žijí příběhy. Začni objevovat