●Η απόφαση

21.5K 620 8
                                    

Τι θα κάνω ρε Κατερίνα; Που θα βρώ τόσο λεφτά τι ρωτάω με δάκρυα στα μάτια καθώς πίνω μια γερή γουλιά απο το ουίσκι μου.
Η δουλειά μου ούτε σε 10 χρόνια δεν θα μου τα δώσει αυτά τα λεφτα, και εγώ τα έχω ανάγκη άμεσα.
Ο γιατρός μου είπε πως πρέπει να δώσω στη κλινική τουλάχιστον 5 χιλιάδες ευρώ μπροστά και μετά κάθε μήνα τα υπόλοιπα για όσο χρειαστεί.
Κ:Έχω να σου προτείνω κάτι μου λέει δειλά η Κατερίνα η οποία εργάζεται στο SK το club στο οποίο βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή και το club που δούλευα και εγώ όταν ήμουν φοιτήτρια για να μπορώ να βοηθώ οικονομικά τη μητέρα μου με τα έξοδα του σπιτιού αλλά και με τα χρέη που μας άφησε αυτό το τέρας ο πατριός μου πριν μπει μια και καλή στη φυλακή.Το club αυτό ήταν διάσημο σχεδόν σε όλο το κόσμο της θεσσαλονίκης και φαινόταν ένα καθως πρέπει μαγαζί όμως όποιος γνώριζε τα πράγματα απο μέσα ήξερε πως πίσω απο την "αθώα" λειτουργία του το αφεντικό κανόνιζε να στέλνει κοπέλες σε πλούσιους άντρες επι πληρωμή, το μαγαζί έπαιρνε ένα στάνταρ ποσό απο τους πλούσιους κυρίους και απο εκεί και πέρα οι κοπέλες κανόνιζαν μόνες τους τι λεφτά θέλουν ανάλογα με τις απαιτήσεις.
Έλλη: Πες μου, οποιαδήποτε λύση αυτή τη στιγμή μπορεί να είναι χρήσιμη.Ξέρεις πως θα έκανα τα πάντα αρκεί να τον σώσω.
Κ:Γι αυτό και μόνο γι αυτό σκέφτηκα να σου το προτείνω.Ξέρω τις αρχές σου και ξέρω πως σε καμία άλλη περίπτωση δεν θα δεχόσουν.
Ε:παρακάτω Κατερίνα λέγε.. της απαντω με αγωνία.
Κ:Πες στο Κωστή να σε βάλει στο κόλπο με τις γυναίκες, ο Κωστής ξέρει το πρόβλημα και θα φροντίσει να σου βρεί κάποιον που να πληρεί κάποια στάνταρ. Και μετά έχεις να κάνεις εσύ μαζί του για τα λεφτά.
Ε:Μου λες να γίνω...;; Ούτε να το πω δεν μπορώ της λέω έξαλλη.
Κ:Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να βρείς τόσα λεφτά Έλλη εκτός αν κερδίσεις το τζόκερ.Είπες θα κάνεις τα πάντα για τον αδερφό σου.Μάζεψε τα λεφτά και μετά ποτέ ξανά..
Την ακούω και σκέφτομαι όσα μου λέει, πιάνω το ποτήρι μου και το πίνω μονοκοπανιάς...
Ε:πως θα το κάνω ρε Κατερίνα; Ξέρεις καλά πως εγώ μετά απο εκείνο το εφιαλτικό βράδυ ποτέ ξανά δεν...
Καταλαβαίνεις;Τώρα πως θα πάω με κάποιον που δεν θέλω;Θα είναι σαν να ζώ ξανά το βιασμό μου, και αυτή τη φορά θα το έχω επιλέξει εγώ.
Κ:Αυτή τη φορά θα κερδίσεις τη ζωή του αδερφού σου όμως.
Την ώρα που η Κατερίνα τελειώνει τη φράση της ο Κωστής μπαίνει στο μαγαζί και με πλησιάζει.
Κωστης:Έλλη μου πως και απο εδώ; Μας έλειψες μου λέει και με αγκαλιάζει φιλικά.
Ε:Θέλω να με βάλεις στη δουλειά του λέω με μια ανάσα γιατί ήμουν σίγουρη πως αν το ξανασκεφτόμουν θα έκανα πίσω.
Κ:Εννοείς τη δουλειά με τους άντρες;;
Ε:Κωστή ο Πετράκης μου είναι άρρωστος χρειάζομαι λεφτά πολλά λεφτά. Θέλω απλά να μου βρεις κάποιον που να μην είναι πολύ αηδιαστικός, να ξέρεις πως έχει να διαθέσει πολλα λεφτά και τέλος να με αφήσεις να κλείσω όλα τα λεφτά για μένα.
Κ:Έλλη εννοείται πως θα σε αφήσω να πάρεις όλα τα λεφτά αλλά είσαι σίγουρη πως θες να μπλέξεις σε κάτι τέτοιο;; Ξέρεις πως εγώ σε αγαπώ σαν αδερφή μου και δεν θέλω να σε μπλέξω στις βρωμοδουλειές μου.
Θες να σου δώσω εγώ λεφτά;
Ε:είναι πολλά τα λεφτά και έχω τόσα χρέη στη πλάτη μου που δεν αντέχω να ξέρω πως χρωστάω ούτε για μια καραμελα.
Απλά κάνε αυτό που σου είπα.Βρες μου κάποιον πλούσιο και θα βρω λύση για τα υπόλοιπα.

ΑΓΡΙΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ