Κάναμε έρωτα όλο το βράδυ, ξέπνοοι πια τις πρώτες πρωινές ώρες καταφέραμε να αποκοιμηθούμε, όμως μόνο για λίγο μιας και Η Έλλη έπρεπε να πάει στο σχολείο και εγώ στην εταιρία για να ασχοληθώ με όσες δουλειές είχα αφήσει στην άκρη αυτόν τον καιρό...
Γυρίσαμε σπίτι μόνο για να κάνουμε ένα γρήγορο ντουζ και να αλλάξουμε ρούχα και έπειτα την άφησα στην αυλή του σχολείου πριν πάω στο γραφείο.
Α:Σαγαπώ πολύ να προσέχεις!
Ε: και εσύ μου απαντά καθώς απομακρύνεται...Οι ώρες στο σχολείο πέρασαν αργά, και εγώ βιαζόμουν, να γυρίσω σπίτι σε εκείνον και το μικρό μου γιό που απο χθες πρόλαβα να δω μόνο για λίγο...
Όμως καθώς έβγαινα απο το χώρο του σχολείου μια δυσάρεστη έκπληξη με περίμενε...
Ε:Τι θες εσυ εδώ;Ρωτάω τη γυναίκα που στέκεται απεναντί μου...
Σ:Ωραίο δαχτυλίδι μου απαντά.Σου έκανε πρόταση γάμου;
Ε:Δεν σε αφορά και τώρα σε παρακαλώ φύγε γιατί αν ο Άλεξ μαθει πως ήρθες ερδώ θα γίνει έξαλλος..
Σ:ωχ τι συγκινητικό... απαντά γεμάτη ειρωνία.Δεν του κρατάς ποτέ μυστικά;
Ε:Ακριβώς της απαντώ με σιγουριά,ποτέ..
Σ:Τι κρίμα όμως εκείνος να σου εχει κρύψει τόσα...
Ε:Άσε τα ψέμματα και φύγε απλά απο εδώ τις φωνάζω όμως μέσα μου η περιέργεια είχε αρχίσει να φουντώνει, και εκείνη δειχνει διατεθημένη να με βοηθήσει σε αυτό..
Σ:Σου έχει πει ποτέ άραγε γιατί έχει τέτοιο κόλλημα με το Γιαννάκη..
Ε:Είναι παιδί του εκληπόντος αδερφού του λογικό είναι να έχει κόλλημα μαζί του...
Σ:Τόσο αθώα..... Συνεχίζει τις ειρωνίες...Όμως η πραγματικότητα είναι πως το κολλημά του έχει σχέση με το οτι βαθιά μέσα του ζει η ελπίδα πως ο Γιάννης είναι στη πραγματικότητα γιός ΤΟΥ.
Ε:Είσαι τρελή της απαντώ και εγώ με τη σειρά μου ειρωνικά..
Σ:Είχαμε κάνει έρωτα Έλλη. Ο σοβαρός κύριος Αθανασίου είχε κάνει έρωτα με τη γυναίκα του αδερφού του.Γι αυτό όλο αυτό το μίσος, γι αυτό και το κολλημά του με το γιό μου.
Ήταν ερωτευμένος μαζί μου και πάντα θα είναι, πίσω απο το μίσος του κρύβει έρωτα, και εσύ απλά είσαι η ζώνη ασφαλείας του.Αυτό και τίποτα παραπάνω.Σε χρησιμοποιεί για να ζήσει μια φυσιολογική ζωή.
Ε:Λες ψέμματα.
Σ:Τι θέλεις να σου πω για να με πιστέψεις.Πως κανει έρωτα; Πόσο άγριος είναι;πόσο του αρέσει να έχει τον έλεγχο; ή μήπως εκείνο το μικρό κόκκινο σημάδι εκγεννητης στη βάση του πέους του σου λύνει καλύτερα τις απορίες;Με ρωτά δίνοντας μου μια πληροφορία για το σώμα του που ίσχυε και που δεν θα μπορούσε να ξέρει αλλιώς.
Όμως δεν την ακούω πια.Τα μάτια μου γεμίζουν δάκρυα και φεύγω μακριά της τρέχοντας,όσο πιο μακριά μπορώ...
Δεν επέστρεψα σπίτι, δεν απάντησα στα τηλέφωνα, πήρα απλώς ένα ταξί και πήγα στην αγαπημένη μου παραλία και έμεινα εκεί ως αργά το απόγευμα,προσπαθόντας να σκεφτώ όσα είχα δει όσα είχα ακούσει, προσπαθόντας να πείσω τον εαυτό μου πως όλα ήταν ψέμματα...Όμως δεν μπορούσα...
Θυμήθηκα αυτό που του ζήτησα χθες βράδυ... να είμαστε πάντα ειλικρινείς και εκείνος συμφώνησε με τόση ευκολία που και μόνο η θύμιση της εικόνας με εκνεύριζε.
Ψεύτη φωνάζω και πετάω μια πέτρα στο νερό θέλοντας να εκτονώσω το θυμό μου, όμως τίποτα δεν έγινε...
Μέσα μου ήξερα πως μόνο με έναν τρόπο θα ηρεμούσα, αλλά θα ήταν επίπονος.
Βγάζω το κινητό απο τη τσέπη του μπουφάν μου.
25 κλήσεις και 12 μηνύματα αγωνίας.
Α📱:Που σκατά είσαι τον ακούω εξαγριωμένο μα δεν απαντώ στους ίδιους τόνους.
Ο θυμός που κρυβόταν μέσα μου ήταν τεράστιος και έπρεπε να συγκρατηθώ..
Ε📱: Έλα στη παραλία της Αγίας Σοφίας, θα σε περιμένω εδώ του απαντώ και κλείνω τη γραμμή.
Μισή ώρα αργότερα ακούω το τζίπ του να πλσιαζει μα δεν γυρνάω να τον κοιτάξω..
Α:Ρε Έλλη τι είναι αυτά που κάνεις; κόντεψα να πεθάνω απο την αγωνία μου..
Ε:Γιατί;
Α:Νόμιζα πως έπαθες κάτι ή πως...
Ε:Σε εγκατέλειψα...
Α:ακριβώς μου απαντά με ένα ίχνος ντροπής.
Ε:ακριβώς όπως έκανε και εκείνη,του λέω και βλέπω τη σύγχιση στα μάτια του όμως δεν έχω υπομονή για παιχνίδια.
Είχες κάνει έρωτα με τη Στέλλα; τον ρωτάω ξακάθαρα και τον βλέπω να σοκάρεται..
Ε:απαντησέ μου είχες κάνει έρωτα μαζί της; ουρλιάζω πια μα η απαντησή του με κάνει να σωπάσω.
Α:Ναι.Μια φορά.
Μου απαντά και μέσα μου διαλύομαι μιας και ήλπιζα όλα αυτα να είναι ψέμματα.
Ε:Ο Γιάννης είναι γιός σου;
Α:Όχι.
Ε:πως το ξέρεις;
Α:Έχω κάνει τεστ DNA, κι άλλο χτύπημα για μένα...
Ε:Με κάλυψες του απαντώ ειρωνικά...
Ε:Τώρα πάρε αυτό και εξαφανίσου απο τη ζωή μου του λέω δίνοντας του πίσω το δαχτυλίδι.
Η αλήθεια είναι πως περίμενα να φωνάξει να θυμώσει ή να με απειλήσει όμως η αντιδρασή του με εξέπληξε.
Α:Μην φύγεις μου ζητά παρακλητικά ενώ τα μάτια του έχουν γεμίσει δάκρυα..
Σε παρακαλώ μην φύγεις χωρίς να σου μιλήσω...επαναλαμβάνει και η σύγχιση μέσα μου αυξανόταν τόσο πολύ που ένιωθα πλέον να μην αισθάνομαι καθόλου καλά.Για μια στιγμή ένιωσα όλα να γυρίζουν και έπειτα κενό.
Όταν άνοιξα τα μάτια μου βρισκόμουν πλέον στο κρεβάτι μου, στο κρεβάτι μας.έτριψα τα μάτια μου προσπαθόντας να συνέλθω και είδα τη γιατρό μου να μιλά με τον Άλεξ ψιθυριστά...
Ε:Το μωρό... μονολόγησα αγχωμένη και τότε γύρισαν να με κοιτάξουν.
Α:αγάπη μου μου απευθύνεται ο Άλεξ και έρχεται κοντά μου..Μα εγώ στρέφω το κεφάλι μου...
Το μωρό είναι μια χαρά μου λέει με στοργή και αγγίζει τη κοιλιά μου και τότε μόνο γυρνάω να τον κοιτάξω καθώς μια ανάσα ανακούφισης βγήκε απο μέσα μου.
Γ:Έλλη, μου απευθύνεται σοβαρά η γιατρός, ο Άλεξ μου είπε πως ταράχτηκες με κάτι που έγινε και λιποθύμισες.Θα σου πω τα πράγματα ως έχουν.
Οι λυποθυμίες υπαρχουν συχνά στις πρώτες εβδομάδες της εγκυμοσύνης όμως...η ταραχή, το στρες η ψυχολογική πίεση είναι παράγοντες που τις αυξάνουν και που μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα στην εγκυμοσύνη σου.Η πρώτη εγκυμοσύνη μιας γυναίκας είναι και η πιο επίφοβη κατα κάποιο τρόπο και δυστυχώς με υψηλά ποσοστά αποβολών.Δεν θέλω να σε τρομάξω θέλω όμως να σας κάνω να καταλάβετε πως χρειάζεσαι ηρεμία.
Οτι και να σας έχει συμβεί αφήστε το προς το παρόν στην άκρη αν θέλετε όλα να κυλήσουν καλά.
Σύμφωνοι; Μας ρωτά σαν δασκάλα που έκανε κήρυγμα στους μαθητές της.
Σύμφωνοι απαντάμε με μια φωνή και οι δύο μας λίγο πριν εκείνη αποχωρίσει και μείνω μόνη μαζί του.
Τον βλέπω να κάθεται στη πολυθρόνα δίπλα απο το κρεβάτι και στα μάτια του έβλεπα την αγάπη και τον πόνο, όμως δεν ήμουν σε θέση να αντιμετοπίσω τίποτα απο τα δύο.
Κλείνω τα μάτια δείχνοντας του πως θέλω να κοιμηθώ και εκείνος δεν είπε τίποτα ούτε κουνήθηκε απο τη θέση του, για πολλά λεπτά ίσως ώρα...
Μετά απο λίγο τον νιώθω να με πλησιάζει και να χαιδεύει το κεφάλι μου...
Κάποια στιγμή θα σου εξηγήσω και θα με καταλάβεις... Όμως δεν είναι τώρα η ώρα...Είσαι όλος μου ο κοσμός μου λέει και με φιλά στο κεφάλι.
Δεν ξέρω αν ήθελε να τα ακούσω η νόμιζε πως κοιμάμαι, όμως δεν αντέδρασα.Άφησα τη νύχτα να περάσει και το μυαλό να ηρεμίσει...
Αύριο βλέπουμε σκέφτηκα πριν αποκοιμηθώ...Τόσο καιρό με έτρωγε μέσα μου το άγχος της αποκάλυψης.Ντρεπόμουν να μιλήσω στην Έλλη φοβόμουν πως θα με απορρίψει έτσι επέλεξα να μην της πω τίποτα και να ελπίζω πως δεν θα μάθαινε ποτέ για το βράδυ αυτό που μου στήχιζε τόσο..
Όμως έκανα λάθος.
Αυτή σκύλα έχει βαλθεί να μου καταστρέψει τη ζωή εδώ και χρόνια και σήμερα το κατάφερε...
Γιατί η ζωή μου είναι αυτή... όλος μου ο κόσμος τα πράσινα μάτια της..
Έμεινα όλο το βράδυ εκεί να την κοιτάω σαν μαγεμένος ελπίζοντας η αυριανή μέρα να είναι καλύτερη για εμάς...
Τις πρώτες πρωινές ώρες αποκοιμήθηκα και όταν άνοιξα τα μάτια μιυ βρισκόμουν ακόμη στη πολυθρόνα όμως η Έλλη έλειπε απο το κρεβάτι.Πήγα να σηκωθώ και τότε κατάλαβα πως ήμουν σκεπασμένος με ένα λεπτό κουβερτάκι, το αγαπημένο της...Ακόμη και τώρα μέσα σε όλα αυτά εκείνη σκέφτηκε να με φροντίσει, να μου δείξει την αγάπη της με μια τόσο απλή κίνηση και να με κάνει να νιώθω ακόμη χειρότερα με τον εαυτό μου...
Αξίζω αλήθεια τόση αγάπη;Μονολογώ πριν κατευθυνθώ στο κάτω όροφο για να τη συναντήσω...
YOU ARE READING
ΑΓΡΙΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ
RomanceΑλέξανδρος ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Είναι ένας επιτυχημένος 30 χρονος επιχειρημαρίας ο οποίος μαζί με τον αδερφό του είχαν δημιουργήσει μαι εταιρία κοσμημάτων. απολάμβανε την καλή ζωή τον έρωτα και έκανε περιστασιακές σχέσεις περιμένοντας να βρει την μια και μονα...