Α:Τι εννοείς Κατερίνα όταν λες η Έλλη;
Την ρωτάω εμφανώς εκνευρισμένος αλλά εκείνη δείχνει να μην καταλαβαίνει τον λόγο.
Κ:Τι κάνει ρε συ Άλεξ; Τι να εννοώ;;
Α:Πας καλά ρε συ Κατερίνα. Φίλες δεν είστε; Δεν σου είπε πως με εγκατέλειψε και εμένα και τα παιδιά;;
Κ:κοψτη πλάκα Άλεξ..
Μου απαντά γελόντας μα το θυμωμένο μου ύφος την κάνει να σταματήσει την ιδια στιγμή που ο κωστής παρεμβαίνει στη συζήτηση.
Κ:ρε μαλάκα τι είναι αυτά που μας λες;; αυτά δεν γίνονται.
Κ:εγώ μίλησα μαζί της πριν 3 μέρες και αν και ήταν πολύ βιαστική μου είπε πως όλα είναι καλά και πως θα μου τηλεφωνούσε όταν έβρισκε χρόνο επεμβαίνει ξανά η Κατερίνα και με μπερδεύει ακόμη πιο πολύ.
Γιατί η Έλλη να μην της είπε τίποτα αναρωτιέμαι.
Κ:Και εγώ την βρήκα πριν καμιά δεκαπενταριά μέρες έξω απο το εμπορικό, πήγαινε να ψωνίσει δώρα για σένα και τα παιδιά και έδειχνε πολύ ευτυχισμένη.
Α:Θα με τρελάνετε εσείς οι δύο φωνάζω αγριεμένος αφού όσα μου λένε μου προκαλούν απίστευτη σύγχυση!Πότε ακριβώς την βρήκες Κωστή τον ρωτάω προσπαθόντας να καταλάβω τι συμβαίνει.
Κ: Θα σου πω αμέσως μου λέει καθώς τσεκάρει το κινητό του..λίγα δευτερόλεπτά περνάνε και εγώ χτυπάω ανυπόμωνα τα δαχτυλά μου στο πάγκο μέχρι που τον ακούω να αναφωνεί...
Κ:Ορίστε... την είδα ακριβώς πριν 16 μέρες.. είχα σημειώσει τη μέρα για να θυμάμαι πότε ακριβώς κατέθεσα κάποια χαρτιά στη τράπεζα.εκείνο το πρωί είδα την Έλλη και μιλήσαμε για λίγα λεπτά μόνο καθώς βιάζόμουν αλλά έδειχνε απόλυτα ευτυχισμένη μου είπε πως όλα είναι τέλεια μεταξύ σας και μάλιστα πως το προηγουμένο βράδυ είχε περάσει μαζί σου "Την ωραιότερη νύχτα της ζωής της" όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.
Α:Κωστή εκείνη τη μέρα ακριβώς η Έλλη με εγκατέλειψε με ένα μήνυμα του λέω καθώς του πετάω το κινητό ώστε να το δεί και την ίδια στιγμή εκείνος και η Κατερίνα πέφτουν πάνω απο το κινητό μου διαβάζοντας το τελευταίο μήνυμα της.
Κ:Όχι ρε πούστη μου αναφωνεί ο Κωστής αφου αφήνει το κινητό ενώ η κατερίνα κρατά με τη παλάμη της το στόμα της κλειστό ενώ στα μάτια της διακρίνω το φόβο.
Α:Τι έγινε;; τους ρωτάω επίμονα μα για λίγο κάνεις δεν μου απαντά.
Τι έγινε γαμώτο; τι πάθατε; ξαναρωτάω.
Κ:Άλεξ η Έλλη δεν σε εγκατέλειψε. Βρίσκεται σε κίνδυνο και μάλιστα μεγάλο απ τη μέρα που σου έστειλε αυτό το μήνυμα.
Α:Τι είναι αυτά που λές ρε μαλάκα του ουρλιάζω και τον τραβάω απο το γιακά.
Κ:Ηρέμισε και κάτσε να σου εξηγήσω.
Εγώ στο μαγαζί ξέρεις πως έχω κάποιες κοπέλες σαν συνοδούς για πλούσιους κυρίους, όπως δηλαδή έγινε με σένα και την Έλλη,οι κοπέλες αυτές πολλες φορές μπορεί να βρεθούν προεκπλήξεως και ο άντρας που θα τους τύχει να είναι επικίνδυνος έτσι έχουμε πεί με όλες πως με τη παραμικρη υποψία κινδύνου τηλεφωνούν σε μένα για να δω με ποιόν είναι κλεισμένες το συγκεκριμένο βράδυ και να τις βρώ αλλά σε περίπτωση που συμβεί κάτι και δεν μπορούν να τηλεφωνήσουν στέλνουν μήνυμα Χ για να δηλώσουν τον κίνδυνο ή ΧΧΧ για κίνδυνο πολύ σοβαρό.
Η Έλλη το ήξερε αυτό της το είχα πει όταν έκλεισε τη δουλειά μαζί σου και προφανώς τώρα βρέθηκε σε κίνδυνο και βρήκε αυτή τη λύση ώστε να καταλάβουμε τι συμβαίνει.
Α:Τι είναι αυτά που μου λές ρε μαλάκα;; πως η Έλλη 16 μέρες τώρα κινδυνεύει και εγώ κάθομαι με σταυρωμένα χέρια..
Κ:Ηρέμισε. Απο πότε έχεις να μιλήσεις μαζί της;
Α:απο εκείνη τη μέρα του ψιθυρίζω λαχανιασμένος απο τους παλμούς μου που έχουν ανέβει...
Θα την πάρω τηλέφωνο, συνεχίζω έτοιμος να καταρεύσω όμως εκείνος με σταματά.
Κ:Δεν θα κάνεις τίποτα. Η μαμά της απο πότε έχει να της μιλήσει;
Α:Δεν ξέρω... Τις πρώτες μέρες τηλεφωνούσε και η Έλλη της έλεγε τα ίδια όπως και σε μένα, απο ένα σημείο και μετά της είπα πως δεν θέλω να ξέρω τίποτα και έκοψα κάθε επικοινωνία.
Κ:Πάρε τη μαμά της και πές της να έρθει στο αστυνομικό τμήμα.
Εσύ Κατερίνα πές στη Βασσια να σε αντικαταστήσει θα πάμε όλοι στην αστυνομία.
Μισή ώρα μετά βρισκόμαστε στο γραφείο του αξιωματικού υπηρεσίας και του μιλάμε για όσα έχουν συμβεί.
Α.Υ: Πείτε μου σας παρακαλώ. Υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να θέλει το κακό της δεσποινίδας μας ρωτά και όλοι κολλάμε...
Μ:Υπάρχει κάποιος απαντά η μαμά της Έλλης λίγα λεπτά μετά και αφού κανείς δεν έχει μιλήσει.
Α.Υ.:Σας ακούω.
Μ:Στο παρελθόν έγω υπήρξα σε σχέση με κάποιον εκείνος όμως όταν η Έλλη ήταν ακόμη ανήλικη την βίασε.Η Έλλη το ειπε έγινε δικη και ο άντρας αυτός πήγε φυλακή.Πριν ένα χρόνο ήρθε στο σπίτι μου ένα απειλιτικό σημείωμα απο εκείνον που έβριζε την Έλλη και έλεγε πως θα την εκδικηθεί.
Δεν της το είπα ποτέ όμως γιατί είχε περάσει πολλά και δεν ήθελα να την ταράξω.
Α.Υ.:Πως λέγεται αυτός ο άντρας;
Μ:Σωτήρης Ζήσης.
Α.Υ:Θέλω να δείτε αν ένας Σωτήρης Ζήσης που έχει φυλακιστεί για το βιασμό της Έλλης Παναγιώτου είναι ακόμη μέσα, ζητά στο τηλέφωνο ο αστυνομικός και λίγο μετά η πόρτα του γραφείου χτυπά.
Κ. Αστυνόμε ο Ζήσης είναι εκτός φυλακής εδώ και δύο μήνες λέει ο νεαρός αστυνομικός που μπαίνει στο χώρο και πλέον νιώθω πως δεν μπορώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου.
Είμαι θυμωμένος, θυμωμένος με τον εαυτό μου που πίστεψα πως η Έλλη μπορούσε να με αφήσει έτσι απλά. Ένιωθα φόβο για όσα θα μπορούσαν να της έχουν συμβεί όλες αυτές τις μέρες και για όσα θα συμβούν στην συνέχεια.Δεν μπορούσα ούτε να σκεφτώ πως ζούσε τι σκεφτόταν τι περνούσε και τι της έκανς αυτό το τέρας.Τα δάκρυα κυλούσαν στα μάτια μου ανεξέλεκτα και πλέον δεν άκουγα τίποτα απ όσα έλεγαν οι γύρω μου μέχρι που ένιωσα τον Κωστή να με σκουντάει.
Κ:Άλεξ σύνελθε. Η Έλλη σε χρειάζεται.
Συγκεντρώσου εδώ με μαλώνει και την ίδια στιγμή σκουπίζω τα μάτια μου και προσπαθώ να συγκεντρωθώ σε όσα μας λέει ο αστυνόμος.
Α.Υ. Κύριε Αθανασίου θα πρέπει να καλέσετε την συντορφό σας στο τηλέφωνο μου λέει τελικά ο αστυνομικός και νιώθω να χάνω την ανάσα μου....
BẠN ĐANG ĐỌC
ΑΓΡΙΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ
Lãng mạnΑλέξανδρος ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Είναι ένας επιτυχημένος 30 χρονος επιχειρημαρίας ο οποίος μαζί με τον αδερφό του είχαν δημιουργήσει μαι εταιρία κοσμημάτων. απολάμβανε την καλή ζωή τον έρωτα και έκανε περιστασιακές σχέσεις περιμένοντας να βρει την μια και μονα...