●Δείξε μου

14K 554 3
                                    

Α:Δεν έχω κάτι να σου πω γι αυτό..
Ε:Άλεξ σαγαπάω... θέλω να είμαι στη ζωή σου όμως μερικά πράγματα με φοβίζουν..Γι αυτό θέλω να μάθω..
Α:Σου τα έχω πει..Ήθελα να νιώθω πως μπορώ να ελέγχω τη γυναίκα που έχω στο κρεβάτι μου, μου άρεσε η αίσθηση της εξουσίας με ανέβαζε όμως μαζί σου είναι αλλιώς..
Ε:Την τελευταία φορά δεν ήταν αλλιώς..
Α:Δεν θα ξαναγίνει..
Ε:Δεν θέλω να καταπιέζεις κάτι που έχεις μέσα σου γιατί κάποια μέρα ίσως νιώσεις την ανάγκη να βγάλεις αυτα τα άγρια ένστικτα και επειδή φοβάσαι για μένα ίσως επιλέξεις κάποια άλλη και δεν το θέλω αυτό..
Α:Δεν θα γίνει..Της απαντώ διστακτικά χωρίς να είμαι σίγουρος για το αν ξανανιώσω αυτη την ανάγκη στο μέλλον.
Ε:Αν σε θυμώσω; αν κάποια άλλη γυναίκα κάποια στιγμή σε θυμώσει; Δεν θα βγουν ξανά αυτα τα ενστικτα στην επιφάνεια;
Α:Ίσως..
Ε:Θα είναι σαν τη τελευταία φορά;
Α:Οχι Έλλη εκίνη τη φορά ξεπέρασα τον εαυτό μου δεν μου άρεσε αυτό που σου έκανα, με πονούσε.
Τα ενστικτά μου δεν είναι τέτοια..
Όταν μιλάω για άγρια ενστικτα μιλάω για πράγματα στο σέξ τα οποία με κάνουν να νιώθω πως έχω τον έλεγχο.. Να σε ελέγχω όχι να σε πονάω, όχι πολύ τουλάχιστον.Όταν κάνω πράξη τα ενστικτα μου νιώθω διέγερση νιώθω ζωντανος.
Η τελευταία μας φορά δεν είχε σχέση με αυτό, δεν μου άρεσε αυτό που σου έκανα δεν με ερέθιζε απλά είχα θυμό μέσα μου και πόνο..
Δεν θα ξανασυμβεί αυτό σου το ορκίζομαι..
Ε:Τότε δείξε μου.. Δείξε μου τι θα σου άρεσε να μου κάνεις..
Α:Όχι απόψε. Απόψε θέλω να σου δείξω μόνο το πόσο σαγαπώ της απαντώ και την παίρνω στην αγκαλιά μου..
Α:Θέλω να γνωρίσω τη μαμά σου και τον αδερφό σου της λέω επειτα απο μερικές σκέψεις..
Ε:Τι;; Ως τι;; Με ρωτα ξαφνιασμένη.
Α:Ως συντροφός σου Έλλη.
Σου είπα και πριν θέλω να σπάσουμε τη συμφωνία. Θα πάρεις κανονικά τα χρηματά σου καθώς θέλω να ασχοληθείς με την ανατροφή του μικρού, ως δασκάλα είσαι κατάλληλη γι αυτό και στο προτείνω μόνο και μόνο γιατί είμαι σίγουρος πως δεν θα δεχόσουν να σου χαρίσω απλώς τα χρήματα.
Ε:ακριβώς..
Α:επομένως είσαι ενταξει με αυτή τη συμφωνιά;;
Ε:Και στη μαμά μου πως θα πω..
Α:Θα πεις οτι ήρθες εδω για τον μικρό σε γνώρισα σε ερωτεύτηκα και γίναμε ζευγάρι. Σχεδόν οτι έγινε δηλαδή.
Ε:Εντάξει..
Α:Πότε;; τη ρωτάω χαρούμενος που τελικά δέχρηκε..
Ε:Το πρωί μου απαντά και με φιλά πριν σηκωθεί απο το κρεβάτι εντελώς γυμνή.
Πάω να κάνω ένα ντουζ μου λέει μαι προχωράει στο μπάνιο μου και δεν μπορώ παρά να την ακολουθήσω...
Μπαίνω μαζί της κάτω απο το ζεστό νερό και πριν προλάβει να αντιδράσει σκύβω χαμηλά και αρχίζω να γλύφω με μανία τη περιοχή της.
Ε:δεν αντέχω άλλο Αλεξ κλαψουρίζει καθώς τραβά τα μαλλιά μου απαλά..
Α:θέλω να τελειώσεις για μένα της ζητάω καθώς σηκώνομαι όρθιος και βυθίζω τα δυο μου δάχτυλα μέσα της...
Ενώ εκείνη με σφίγγει πάνω της καθώς τα γονατά της λυγίζουν απο την έξταση και λίγο μετά τελειώνει ψιθυρίζοντας το ονομά μου.
Αφού ηρέμισε για λίγο τη βλέπω να ρίχνει μια γρήγορη ματιά στη στύση μου που εκείνη τη στιγμή ένιωθα έτοιμη να εκραγεί απο θέληση.
Ε:Ούτε που σε άγγιξα...
Α:Δεν υπάρχει τίποτα πιο ερεθιστικό απο το να σε κάνω να τελειώνεις για μένα... της απαντώ μα πριν μπορέσω να συνεχίσω εκείνη έχει γονατίσει μπροστά μου και με έχει πάρει στο στόμα της..
Α:Γαμώτο σου Έλλη αναφωνώ καθώς αυτό που μου κάνει με τη γλώσσα της κάνει τα δικά μου πόδια να λυγίσουν...
Λίγο μετά τραβιέμαι απο το στόμα της και τελειώνω πάνω της ενώ αμέσως μετά εκείνη αρχίζει να με γλείφει ξανά...
Α:Που ήσουν τόσο καιρό τη ρωτάω καθώς σαπουνίζω τα μαλλιά της..
Ε:Σε περίμενα..Μου απαντά...
Γυρίσαμε στο κρεβάτι  ανακουφισμένοι απο την ένταση καθαροί και πιο ερωτευμένοι απο ποτέ.
Ε:Είναι η πιο ωραία μέρα της ζωής μου, και αυτο εξαιτίας σου.
Μου μουρμουρίζει καθώς σφίγγεται πάνω μου..
Α:Και θα είναι και η πιο ωραία νύχτα επειδή θα κοιμηθούμε αγκαλιά της απαντώ και τη φιλάω στο κεφάλι..

ΑΓΡΙΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin