●Ηδονή🔞

12.5K 456 6
                                    

40 μέρες έχουν πλέον περάσει απο την ημέρα γέννησης της μικρής και κάθε μέρα νιώθω και πιο πλήρης με την οικογένεια που έχουμε φτιάξει με την Έλλη.
Κλάματα πάνες ξενύχτια φωνές είναι πλέον στο καθημερινό μας πρόγραμμα όμως όλα αυτά καθόλου δεν με πτοούν απο το να νιώθω απόλυτα ευτυχισμένος και κάθε πρωί που ανοίγω τα μάτια μου και τη βλέπω δίπλα μου να ευχαριστώ το θεό γι αυτό το δώρο..
Ε:Εί που τρέχει η σκέψη σου με ρωτά η Έλλη και με επαναφέρει στη πραγματικότητα..
Α:Πουθενά μωρό μου... Έλα εδώ της λέω και την τραβάω στην αγκαλιά μου έτσι όπως είμαστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι...
Ε:Άλεξ.... μου λέει διστακτικά καθώς σφίγγεται πάνω μου...
Εμείς έχουμε να βρεθούμε οι δυό μας απο την ημέρα που γέννησα τη μικρή...συνεχίζει καθώς χαιδεύει με το χέρι της απαλά το στήθος μου και έπειτα αρχίζει να το μετακινεί πιο χαμηλά προς τη περιοχή μου..
Α:Σταμάτα μωρό μου της λέω με δυσκολία αναστενάζοντας και σφίγγοντας τα δόντια μου απο τον ερεθισμό που τόσο εύκολα μου δημιούργησε...
Ο γιατρός σου είπε πως μπορούμε να ξεκινήσουμε το σεξ;
Ε:Ναι! Μου απαντά γεμάτη προσμονή αλλά εγώ επιλέγω να συγκρατήσω τον εαυτό μου και να τη ταλαιπωρήσω λίγο ακόμη μιας και ήθελα η πρώτη μας επαφή μετά απο τόσο καιρό να μας μείνει αξέχαστη... Γιατί μπορεί να είχαμε 40 μέρες να κάνουμε έρωτα ομως σεξ όπως απολαμβάναμε να κάνουμε στο παρελθόν με πάθος ένταση  και όλα τα άγρια ενστικτά μας έχουμε να κάνουμε πριν απο την εγκυμοσύνη της.
Σηκώνομαι απο το κρεβάτι και κατευθύνομαι στη ντουλάπα. Ανοίγω το χρηματοκιβώτιο και βγάζω ένα κουτί που είχαμε πάρει τη πρώτη φορά στο sex shop και ποτέ δεν της εξήγησα τι είναι.
Το βράδυ θα βγούμε για φαγητό. Θέλω να φοράς αυτό της λέω καθώς της πετάω το κουτί.
Θα πάω στην εταιρία εσύ να πάς τα παιδιά στη μαμά σου για απόψε τη διατάζω σχεδόν και τη βλέπω να χαμογελά ικανοποιημένη γνωρίζοντας  καλά τι έχω στο μυαλό μου...
Ε:Μάλιστα κύριε μου απαντά με αισθησιασμό και ταυτόχρονα με περιπαιχτικό ύφος...
Δαγκώνομαι για να κρατηθώ και να μην της ορμήξω και βγαίνω με δυσκολία απο το δωμάτιο....

Δαγκώνομαι για να κρατηθώ και να μην της ορμήξω και βγαίνω με δυσκολία απο το δωμάτιο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ΑΓΡΙΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑWhere stories live. Discover now