Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και κανείς απο τους δυό μας δεν είπε κουβέντα.
Εγώ μόνο τον κοιτούσα και μέσα μου ευχαριστούσα το θεό που τον έχω πάλι δίπλα μου.
Ενώ εκείνος έδειχνε προσηλωμένος στο δρόμο..
Σταμάτησε σε μια όμορφη περιοχή έξω απο το κέντρο της πόλης κοντά στη θάλασσα.
Κατέβηκε απο το αυτοκίνητο και ήρθε να μου ανοίξει τη πόρτα.
Α:αυτό είναι δικό σου μου λέει δίνοντας μου ένα μικρό κουτάκι.
Ε:Τι είναι τον ρωτάω πριν το ανοίξω.
Α:Το κλειδί της ευτυχίας μου απαντά και ανοίγω το κουτί.
Ήταν όντως ένα κλειδί με ένα όμορφο μπρελόκ.
Πριν προλάβω να σκεφτώ οτιδήποτε άλλο με τραβά απαλά έξω απο το αυτοκίνητο και με οδηγεί σε ένα όμορφο σπίτι.
Άνοιξε μου λέει καθώς φτάνουμε στη πόρτα και εγώ ακολουθώ την εντολή του.
Ανοίγω διστακτικά και ένα ονειρικό σπίτι απλώνεται μπροστά μου..
Με σπρώχνει απαλά απο τη μέση στο εσωτερικό και κοιτόντας γύρω μου σαν μαγεμένη εντοπίζω ένα τεράστιο πανώ που έγραφε "καλως ήρθες σπίτι μας μωρό μου"
Ε:Άλεξ αυτό το σπίτι είναι δικό μας;ρωτώ σαστισμένη.
Α:Θέλω να αφήσουμε το παρελθόν πίσω μας. Απο εδώ και στο εξής τίποτα δεν θέλω να μας θυμίζει τα παλιά.Μια καινούρια αρχή σε ένα καινούριο σπίτι θεώρησα πως θα είναι ότι καλύτερο.
Εγώ εσύ ο Γιάννης και η μπέμπα.
Μου λέει καθώς μου δείχνει τους χώρους.Το δωμάτιο για τη μικρή γυναίκα της ζωής μου,μουρμουρίζει καθώς σκύβει και φιλά τη κοιλιά μου, είναι άδειο.
Ήξερα πως θα ήθελες να το φτιάξουμε μαζί..
Και συμφωνω μαζί του με ένα νέψιμο του κεφαλιού μου.
Α:Αλλά αυτά απο άυριο...
Ε:Σήμερα; τον ρωτάω περισσότερο σαν υπονοούμενο παρά σαν πραγματική ερώτηση...
Α:Σήμερα έχουν άλλα πράγματα προτεραιότητα μου ψιθυρίζει καθώς έρχεται κοντά μου...
Σήμερα Έλλη θέλω να κάνω έρωτα στη γυναίκα μου, στο καινούριο μας κρεβάτι, συνεχίζει να μου μιλά ερωτικά στο αυτί και εγώ νιώθω να λιώνω απο την ένταση.Έρχεται πίσω μου και αφου κάνει στην άκρη τα μαλλια μου αρχίζει να με φιλά στο λαιμό.
Όλο μου το κορμί τον ζητάει και αυτό φαίνεται να το αντιλαμβάνεται...
Α:Είσαι ήδη ερεθισμένη μωρό μου;
Με ρωτα.
Ε:Ναι!Του απαντώ ψιθυριστά καθώς νιώθω πως η φωνή μου δεν βγαίνει...
Α:θέλω να πειστώ μου λέει καθώς ανοίγει το κουμπί του παντελονιού μου και βυθίζει το χέρι του μέσα απο το εσωρουχό μου...
Α:Δεν μπορείς να φανταστείς τι με κάνεις να νιώθω μου ψιθυρίζει καθώς κινεί τα δάχτυλα του μέσα μου...
Δεν έχεις ιδέα πόσο γαμημένα πολύ σε χρειάζομαι....
Συνεχιζει να λέει και εγώ νιώθω πως θα εκραγώ τόσο απο τις κινήσεις του όσο και απο τα λόγια του...
Θέλω να σου κάνω τόσα πράγματα που δεν μπορείς καν να τα φανταστείς...
Ε:Κάνε μου του ζητάω παρακλητικά...
Α:Είσαι έγκυος μικρή μου αλλά σου υπόσχομαι πως όταν η μικρή βγει απο τι φωλίτσα της, θα σου κάνω όσα έχω φανταστεί...
Ε:Και τώρα;
Α:Τώρα θα σου κάνω έρωτα Έλλη...
Μου λέει και με κάνει να ανατριχιάσω ολόκληρη απο προσμονή...
Αλλά πρώτα πρέπει να ξεφορτωθούμε αυτά σιγομουρμουρίζει καθώς βγάζει ένα ένα τα ρούχα μου...
Μένω γυμνή μπροστά του, εκτεθιμένη...
Είσαι τόσο όμορφή μου λέει καθώς βγάζει το πουκαμισό του και έπειτα φιλόντας με με οδηγεί πισωπατώντας στο κρεβάτι..
Είναι πάνω μου και φιλά κάθε σημείο του κορμιού μου ενώ με το δεξί του χέρι προσπαθεί να ξεκουμπώσει το παντελόνι του...
Ε:άσε εμένα του ζητάω καθώς βάζω τα χέρια μου πάνω απο το δικό του και με μια κίνηση ανοίγω το παντελόνι του και το χαμηλώνω τόσο όσο το ερεθισμένο πέος του να είναι πια έξω..
Τον κρατάω στα χέρια μου και τον ακούω να βογκάει ελαφρά καθώς εγώ τον οδηγώ μέσα μου...
Α:Κρατιέμαι τόσο πολύ για να μην σε τιμωρήσω μωρό μου..μου λέει καθώς πιέζει τα χέρια του στα πλευρά μου..
Ε:Να με τιμωρήσεις γιατί;
Α:Γιατί τόλμησες να σκεφτείς πως πήγα με άλλη γυναίκα μου λέει με ένταση και βυθίζεται δυνατά μέσα μου....
Πως θα μπορούσα Έλλη να σε απαρνηθώ; πως θα μπορούσα να απαρνηθώ αυτό που νιώθω κάθε φορά που βρίσκομαι μέσα σου; με ρωτά με πάθος να χρωματίζει τη φωνή του και ξέρω πως δεν περιμένει απάντηση...
Με σφίγγει πάνω του με κινήσεις έντονες γεμάτες πόθο και εγώ παρασύρομαι απο τα χάδια του και μέσα σε λίγα μόλις λεπτά νιώθω το σώμα μου να τρέμει...
Μην σταματάς του ζητάω και εκείνος συνεχίζει βαθιά μέσα μου μέχρι που ο δικός του οργασμός έρχεται....Α:Σαγαπάω! Της ψιθυρίζω όπως κοιμάται στην αγκαλιά μου.
Και βλέπω ένα γλυκό χάμογελο να απλώνεται στο πονηρό μουτράκι της..
Ε:και σε χρειαζομαι μου συμπληρώνει καθως σφίγγεται πάνω μου...
Α:Λές η κόρη μας να σου μοιάζει την ρωτάω ψιθυριστά μετά απο λίγο ελπίζοντας να μην ακούσει καν την ερώτηση...
Γιατί αν σου μοιάζει δεν νομίζω πως θα μπορώ να διαχειριστώ κάποιος άλλος να την διεκδικεί σε λίγα χρόνια...συνεχίζω νομίζοντας πως κοιμάται όμως εκείνη ξεσπά σε γέλια..
Α:Αυτό που έκανες δεν ήταν σωστό την μαλώνω για την κοροιδία της..
Ε:Θα είναι ίδια με μένα μου λέει τελικά...και γι αυτό ακριβώς δεν θα σε πειράξει καθόλου όταν θα βρεί τον άντρα της ζωής της γιατι θα κάνει υπομόνη μέχρι να έρθει ο σωστός
Και θα είσαι χαρούμενος να την δώσεις σε έναν άντρα που θα την αγαπά που θα κάνει τη καρδιά της να χτυπά σαν τρελή όταν θα είναι δίπλα του και θα ξέρεις πως και να ήθελες δεν θα μπορούσες να τη κρατήσεις μακριά του γιατί θα διαλέξει αυτόν που δεν θα μπορούν να ζήσουν χώρια όσες φουρτούνες και να έρθουν, ακριβώς όπως διάλεξε και η μαμά της εσένα.
Μου απαντά και νιώθω τα λόγια της να με συγκινούν όσο ποτέ...
Ε:Εί εγώ είμαι ευσυγκίνητικη λόγο εγκυμοσύνης, οχι εσύ με πειράζει...
Α:Αφού δεν με θες ευσυγκίνητο ας γίνω κάτι άλλο της απαντώ και την τραβώ πάνω μου θέλοντας να γευτώ ξανα το κορμί της..
Και εκείνη δεν αργεί να ανταποδώσει τα χάδια μου και πιέζεται πάνω μου ώς που νιώθω τον εαυτό μου ξανά μέσα της....
Ακουμπάω απαλά το στήθος της όσο εκείνη κινείτε πάνω μου, έπειτα χαιδεύω του φουσκωμένη κοιλίτσα της, παρατηρώ με θαυμασμό κάθε αλλάγη πάνω της όμως εκείνη δεν το αντιλαμβάνεται έτσι...
Ε:Σε παρακαλώ μην μου το κάνεις αυτό μου λέει καθώς σκύβει το σώμα της πάνω μου αλλάζοντας τη στάση της ώστε να μην είναι τόσο ακάλυφτη μπροστά μου..
Α:Σε θαυμάζω Έλλη...Δεν έχω το δικαίωμα να θαυμάζω τη γυναίκα μου;
Μα την βλέπω να δυσανασχετεί.
Α:Είσαι τέλεια μωρό μου, τόσο ελκυστική που δεν μπορώ να σου αντισταθώ, συνεχίζω να ψιθυρίζω Καθώς σηκώνω το κορμό μου απο το κρεβάτι και αγγίζω το στήθος της..
Τόσο όμορφο κάθε σημείο σου της μουρμουράω λίγο πριν αγγίξω τα χείλη μου στη θηλή της.
Συνεχίζω να χαιδεύω με το ένα μου χέρι το ένα της στήθος ενώ το άλλο το έχω στο στόμα μου δαγκώνοντας και γλείφοντας συνεχώς...
Αρχίζει να κινείτε ξανά πάνω μου και οι δαγκωματιές μου γίνονται τώρα λίγο πιο δυνατές..
Ε:αουτς την ακούω να παραπονιέται μα συνεχίζω...
Α:Σου έλειψε να πονάς λίγο μωρό μου;
Ε:Μου έλειψε ναι μου απαντά και πιέζεται πάνω μου δείχνοντάς μου πως όσα της έμαθα πλεόν είναι επιλογές της και αυτό με κάνει να ερεθίζομαι ακόμη πιο πολύ..
Δυνατοι αναστεναγμοί ήταν το μόνο που ακουγόταν απο τα χείλη της για ώρα ως που να φτάσει στη κορύφωση..
Α:Στο στόμα σου Έλλη ήταν το μόνο που της είπα αφού εκείνη είχε τελειώσει και χωρίς να μου αρνηθεί σκύβει χαμηλά στη στύση μου και με πάρει ολόκληρο μέσα στο στόμα της....
ESTÁS LEYENDO
ΑΓΡΙΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ
RomanceΑλέξανδρος ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Είναι ένας επιτυχημένος 30 χρονος επιχειρημαρίας ο οποίος μαζί με τον αδερφό του είχαν δημιουργήσει μαι εταιρία κοσμημάτων. απολάμβανε την καλή ζωή τον έρωτα και έκανε περιστασιακές σχέσεις περιμένοντας να βρει την μια και μονα...