Ένας μήνας πέρασε απο τη μέρα της δίκης και τα πράγματα για εμάς κυλούσαν απο το καλό στο καλύτερο.
Με την Έλλη κάθε μέρα δενόμασταν όλο και περισσότερο και ο Γιαννάκης ήταν απόλυτα ευτυχισμενός μαζί μας.
Καθώς και με το γεγονός πως περίμενε αδερφάκι και εγώ...εγώ κόντευα να χαζέψω απο τη χαρά μου που επιτέλους θα γινόμουν μπαμπάς.
Η Στέλλα δικάστηκε για πορνεία και χρήση κοκαίνης και η δικαστής όρισε ως ποινή ένα χρόνο φυλάκισης με αναστολή και υποχρεωτική παρουσία σε πρόγραμμα απεξάρτησης εθισμένων ατόμων.
Το θετικό ήταν πως δεν είχε πλέον κανένα δικαίωμα πάνω στο παιδί και έτσι δεν θα μας δημιουργούσε ξανά πρόβλημα... Αυτό ήθελα να ελπίζω τουλάχιστον.
Εγώ όλον αυτό το μήνα ασχολήθηκα μόνο με ένα πράγμα...
Με το δαχτυλίδι της Έλλης.Κάθε μέρα σχεδίαζα θέλοντας αυτό που θα φτιάξω για εκείνη να είναι μοναδικό ακριβώς όπως η αγάπη μου για εκείνη, όμως κανένα σχέδιο δεν με άφηνε ικανοποιημένο για πολύ καιρό, μέχρι σήμερα που πήρα στα χέρια μου επιτέλους αυτό ακριβώς που ονειρευόμουν.
Όμορφο και ιδιαίτερο ακριβώς όπως εκείνη...Το βράδυ θα φάμε έξω της λέω καθώς μπαίνω στη κουζίνα και τη φιλάω απαλά χαιδεύοντας για λίγο τη κοιλιά της που ακόμη δεν φαινόταν...
Ε:Να πάμε νωρίς όμως μωρό μου γιατί ο Γιάννης θα νυστάξει πάλι...
Α:Δεν θα έρθει ο Γιάννης, θα φάμε οι δυό μας. Στις 9 να είσαι έτοίμη της λέω πριν φύγω ξανά για την εταιρία..Ο Αλεξ μου ζήτησε να φάμε σήμερα οι δυό μας και θέλω πραγματικά να είναι ένα όμορφο ρομαντικό δείπνο.
Τον μήνα που πέρασε η σχέση μας έγινε πιο σίγουρη απο ποτέ όμως είχαμε ένα μικρό προβληματάκι, η γυναικολόγος μου είχε ζητήσει να απέχουμε απο το σεξ μιας και ή εγκυμοσύνη μου βρισκόταν σε αρχικό στάδιο, έτσι το διάστημα αυτό ήταν παράλληλα καινλίγο δύσκολο για εμάς αφού το σέξ είχε γίνει κάτι σαν τρόπος επικοινωνίας..
Σήμερα όμως η γιατρός μου μου είπε πως μπορούμε να συνεχίσουμε άφοωα τις επαφές μας αφου όλα εξελίσοταν ομαλά..
Θα κλείσω δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο και θα ζητήσω απο τη κ.Μαρία να κρατήσει το μικρό μονολογούσα καθώς έψαχνα απελπισμένα κάτι όμορφο να φορέσω..
Το βράδυ ήρθε προτού το καταλάβω και ήμουν ήδη έτοιμη.
Το τηλέφωνο μου χτυπάει τη στιγμή που βάζω το κραγιόν μου και εκπλήσομαι όταν βλέπω πως ο Άλεξ με καλεί.
Α:Είμαι απ έξω μου λέει με ερωτική φωνή.
Ε: Δεν θα έρθεις να αλλάξεις τον ρωτάω μιας και ήταν με τα ρούχα της εταιρίας.
Α:Βγές έξω μωρό μου επιμένει και εγώ ακολουθώ τις οδηγίες του.
Μα όταν βγαίνω η εικόνα του με κάνει να μένω και να τον θαυμάζω για μερικά λεπτά..Ήταν τόσο όμορφος μέσα στο μαύρο του κοστούμι και ταίριαζε τέλεια με το φορεμα μου καθώς είχα αγχωθεί μήπως ήμουν υπερβολικά καλά ντυμένη.
Α:Είσαι πανέμορφη μου λέει καθώς μου ανοίγει τη πόρτα
VOUS LISEZ
ΑΓΡΙΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ
Roman d'amourΑλέξανδρος ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Είναι ένας επιτυχημένος 30 χρονος επιχειρημαρίας ο οποίος μαζί με τον αδερφό του είχαν δημιουργήσει μαι εταιρία κοσμημάτων. απολάμβανε την καλή ζωή τον έρωτα και έκανε περιστασιακές σχέσεις περιμένοντας να βρει την μια και μονα...