Την επόμενη μέρα όταν ο Άλεξ έφυγε για τη δουλειά βρήκα την ευκαιρία μιας και τα παιδιά ήταν ακόμη στη μαμά μου να ξεκλέψω λίγο χρόνο για τον εαυτό μου και να πάω μια βολτά στα μαγαζιά.
Πέρασα πολλές ώρες χαζεύοντας βιτρίνες και ψωνίζοντας δώρα τόσο για μένα οσο και για τους αγαπημένους μου.
Έχοντας πλέον σχεδόν εξαντληθεί απο τις βολτές στο εμπορικό αποφάσισα να γυρίσω σπίτι.
Κατευθύνθηκα στο ανοιχτό πάρκινκ του εμπορικού και αφού πλησίασα το αυτοκινητό μου άρχισα να βάζω τις σακουλες στο πορτμπακαζ όταν άκουσα ένα σφύριγμα που με έκανε να ανατριχιάσω απο τις αναμνήσεις που μου έφερε στο μυαλό. Γύρισα βιαστικά πίσω για να δώ όμως δεν ήταν κανείς.Καθώς έστρεψα το σώμα μου και πάλι μπροστά για να μπώ στο αυτοκίνητο έπεσα πάνω στον χειροτερό μκυ εφιάλτη.
Ήταν αυτός. Ο άντρας που μου είχε καταστρέψει τόσο εύκολα τη ζωή στο παρελθόν, ο άντρας της μητέρας μου..
Ήταν ίδιος με τότε, το μόνο που είχε αλλάξει πάνω του ήταν μερικά λευκά μαλλιά στα πλαινά του κρανιού του κατα τα άλλα ήταν ακριβώς όπως εμφανιζόταν στους εφιάλτες μου.
Ψηλός,γεροδεμένος, ντυμένος πάντοτε με σακάκι και τέλος αυτό το αρρωστημένο ύφος...ποτέ δεν κατάλαβα πως ακριβώς δεν το είδε η μαμά μου,ούτε πως τον ερωτεύτηκε...
?:Η μικρή όμορφη Έλλη μουρμουρίζει χαμογελόντας ειρωνικά καθώς στηρίζεται στη πόρτα του οδηγού κάνοντας αδύνατο για μένα να μπω στο αυτοκίνητο.
Όσο και αν φοβήθηκα με αυτή τη συνάντηση αποφάσισα να δείξω θάρρος και να τον αντιμετοπίσω.
Ε:Βγήκες απο τη φυλακή βλέπω. Αν δεν θές να επιστρέψεις εκεί φύγε απο το αυτοκινητό μου αυτή τη στιγμή.
?: οοοο η μικρή Έλλη μετά απο τόσα χρόνια απέκτησε θάρρος και αποφάσισε να μας δείξει τα δοντάκια της,μου απαντά γελόντας.
Μήπως αυτό το θάρρος προέρχεται απο το οτι έγινες γυναίκα του ξακουστού κ. Αθανασίου;
Συνεχίζει και τα λόγια του με κάνουν να ανατριχιάσω απο το άγχος το φοβό και την οργή.
Ε:Που ξέρεις εσυ για τον Άλεξ; Τον ρωτάω χωρίς να το σκεφτώ.
Α:Ξέρω τα πάντα για σένα Έλλη.
Ξέρω που μένεις που είναι η δουλειά σου ξέρω το γιό σου τη κόρη σου...ΤΑ ΠΑΝΤΑ! Μου επισημαίνει καθώς βγάζει απο το σακάκι του ένα πακέτο με φωτογραφίες και το πετά στα πόδια μου.
Στις φωτογραφίες ήμουν εγώ και ο Άλεξ όταν βγαίναμε απο το νοσοκομείο, ο Γιάννης με τη κ.Μαρία σε μια βόλτα τους στο πάρκο, το σπίτι μας το σχολείο, η εταιρία του Άλεξ και ένα σωρό άλλες φωτογραφίες απο τη προσωπική μου ζωή.
Με παρακολουθούσε ήταν ξεκάθαρο και ήξερε κάθε μας κίνηση.
Ε:Τι θέλεις; τον ρωτάω όλο θυμό, ευχόμενη να μου ζητήσει απλώς χρήματα.
?:θέλω να υποφέρεις όπως υπέφερα εγώ όταν με έστειλες στη φυλακή.
Μου απαντά και με κάνει να ξεσπάσω σε νευρικά γέλια μιας και ο μόνος υπεύθυνος για όσα του συνέβησαν ήταν ο ίδιος και οι πράξεις του.
Θέλω να στείλεις τώρα ένα μήνυμα στον αγαπημένο σου σύζυγο και να του πείς πως τον εγκαταλείπεις και πως δεν μπορείς να ζείς πια μαζί του, και έπειτα να εξαφανιστείς και να αφήσεις αυτόν και τα μουλικά σου για πάντα.
Ε:Είσαι τρελός αν νομίζεις πως θα το κάνω.
?:Για την ακρίβεια είμαι σίγουρος πως θα το κάνεις γιατί αυτή τη στιγμή ένα καλό φιλαράκι απο τη φυλακή είναι έξω απο την εταιρία του αντρούλη σου και περιμένει ένα δικό μου τηλέφωνο για να του κόψει τα φρένα απο το πανάκριβο αυτοκινητό του.
Και τότε θα ζείς για πάντα με τις τύψεις πως έστειλες τον άντρα σου στο τάφο εξαιτίας του εγωισμού σου.
Ε:εγωισμού; τον ρωτάω υστερικά.
Ακριβώς Έλλη. Αυτό είσαι μια ξεροκέφαλη εγωίστρια.
Σου δίνω την ευκαιρία οι αγαπημένοι σου να συνεχίσουν να ζούν και απλώς εσύ να μην είσαι μαζί τους και απο την άλλη μπορείς να γυρίσεις πίσω να πάρεις τα παιδιά σου και να θυσιάσεις τον άντρα σου.
Τι διαλέγεις; με ρωτά μα είμαι ανίκανη να απαντήσω.
Πολύ καλά λοιπόν... λέει καθώς βγάζει το τηλέφωνο και πληκτρολογεί έναν αριθμό.
Τα φρένα του φίλου μας θέλω να κοπούν,τον ακούω να λέει στον κινητό μερικα δεύτερα αργότερα, μα δεν τον αφήνω να ολοκληρώσει.
Ε:Περίμενε.. του φωνάζω.
Θα κάνω οτι μου πείς του λέω τελικά προσπαθόντας να τον σταματήσω απο το να κάνει κακό στον Άλεξ και ευχόμενη πως αργότερα ίσως σκεφτώ κάτι για να λύσω αυτό το θέμα.
Τον βλέπω να χαμογελάει ικανοποιημένος και έπειτα να με πλησιάζει.
?:Βγάλε το κινητό σου και γράψε οτι σου πω.. και πρόσεχε, μην κάνεις καμία εξυπνάδα μου τονίζει ανασηκώνοντας τη μια πλευρά του σακακιού του και δείχνοντας μου το όπλο που κουβαλούσε.
Γράψε μου φωνάζει.
📱: Αλεξ δεν είμαι πια ευτυχισμένη σε αυτή τη σχέση. Τα παιδιά και εσύ νιώθω πως με πνίγεται. Δεν μου ταιριάζει αυτή η ζωή. Συγγνώμη για όλα. Να ζήσετε ευτυχισμένοι. Εγώ θα φύγω! xxx
Μου υπαγορεύει όσες μαλακίες θέλει να γράψω στο μήνυμα και εγώ με δάχτυλα που τρέμουν τον υπακούω και μέσα μου το μαρτύριο έχει ήδη ξεκινήσει καθώς σκέφτομαι τι ακριβώς θα συμβεί στον Άλεξ μου όταν διαβάσει αυτά τα λόγια απο μένα.Ομως ευτυχώς το μήνυμα μου έδωσε μια μικρή πολύ μικρή ευκαιρία κάποιος να καταλάβει οτι κάτι δεν πάει καλά.
Το μόνο που μπορώ να ελπίζω είναι να δειξει ο Άλεξ το μήνυμα στο κατάλληλο άτομο.
Τραβά το κινητό μου και το τσεκάρει.
?:Τι μαλακίες είναι αυτά τα xxx σβήστα μου λέει.
Ε:Πάντα το γράφω στον Άλεξ.
Ήταν ένα αστείο στην αρχή της σχέσης μας και έμεινε. Αν θες να είναι σίγουρος πως το έστειλα εγώ θα αφήσεις το μήνυμα όπως είναι, απαντώ με θάρρος ελπίζοντας να τον πείσω. Και όντως στέλνει το μήνυμα όπως είναι.
Ε:Και τώρα μπορώ να φύγω;ρωτάω μα αντί για απνατηση παίρνω ενα υστερικό γέλιο και έπειτα ένα δυνατό τράβηγμα απο το χέρι.
Μου παίρνει τα κλειδία του αυτοκινήτου και με σπρώχνει με δύναμη στα πίσω καθίσματα ενώ με μια ταινιά δένει τα χέρια μου πίσω.
Ε:Είπες πως αν στείλω το μήνυμα θα με αφηνες να φύγω.
?:Για ένα διάστημα θα μείνεις μαζί μου.
Μέχρι να σιγουρευτώ πως έβαλες στο κεφαλάκι σου όσα σου είπα και δεν κάνεις καμία εξυπνάδα συνεχίζει να απαντά με ειρωνικό και αλλαζονικό ύφος.
Ε:Δεν πρόκειτε να μείνω μαζί σου τσιρίζω κλαίγοντας πλεον αφου ο φόβος με έχει καταβάλει για τα καλά.
?:Μην φοβάσαι Έλλη δεν θέλω να σε πηδήξω, μόνο να σε κάνω να υποφέρεις..Εξάλλου δεν μου αρέσει καθόλου να πηδάω μαμάδες μου απαντά με ύφος αηδίας στο προσωπό του.
Και όσο αρρωστη και αν ήταν η απαντησή του εμένα με έκανε να ηρεμίσω ελπίζοντας πως δεν θα έχω να αντιμετοπίσω και τον φόβο του βιασμού εκτός απο όλα τα υπόλοιπα.Απόλυτα ευτυχισμένος μετά τη χθεσινή βραδιά δουλεύω σήμερα πυρετωδώς για τη νέα συλλογή της εταιρίας προσπαθόντας να τελειώσω όσο το δυνατόν νωρίτερα τις σημερινές υποχρεώσεις και να βρεθώ δίπλα στην Έλλη μου ακριβώς όπως χθές το βράδυ που ένιωσα τον ερωτά μας να φουντώνει ξανά απο την αρχή και εκείνη να λιώνει στα χέρια μου απο το πάθος....
Αργά το απόγευμα και αφού ειμαι έτοιμος να επιστρέψω σπίτι ακούω το κινητό μου να χτυπά με ήχο μηνύματος και πάνω να αναγράφεται το όνομα της Έλλης.
📱Αλεξ δεν είμαι πια ευτυχισμένη σε αυτή τη σχέση. Τα παιδιά και εσύ νιώθω πως με πνίγεται. Δεν μου ταιριάζει αυτή η ζωή. Συγγνώμη για όλα. Να ζήσετε ευτυχισμένοι. Εγώ θα φύγω! xxx
YOU ARE READING
ΑΓΡΙΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ
RomanceΑλέξανδρος ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Είναι ένας επιτυχημένος 30 χρονος επιχειρημαρίας ο οποίος μαζί με τον αδερφό του είχαν δημιουργήσει μαι εταιρία κοσμημάτων. απολάμβανε την καλή ζωή τον έρωτα και έκανε περιστασιακές σχέσεις περιμένοντας να βρει την μια και μονα...