Όλοι είχαν μαζευτεί στο χώρο αναμονής γεμάτοι με μπαλόνια, δώρα και πρόσωπα γεμάτα άγχος για το πως πήγε η γέννηση της μικρής.
Όταν με ειδαν να βγαίνω όλοι μαζί έτρεξαν πάνω μου κάνοντας μου απανωτές ερωτήσεις..
Α:Είναι πανέμορφη!Τους λέω το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι με ένα τεράστιο χαμόγελο να φωτίζει το προσωπό μου!Σε λίγο θα την δούμε στο δωματιό της!
Κλάματα χαράς αγκαλιές και εύχες ακολούθησαν τη προτασή μου...
Α:Καλά πόσα δώρα φέρατε τους ρωτάω βλέποντας τους όλους γεμάτους με πράγματα.
Μα πριν προλάβει κανείς να απαντήσει ο Γιάννης έτρεξε πάνω μου.
Γ:Μπαμπά εγώ δεν έχω δώλο για τη μαμά και τη μπέμπα μου λέει όλο παράπονο και αποφασίζω να τον βγάλω απο τη δύσκολη θέση δίνοντας του το δικό μου δώρο.
Α:Ορίστε μπορείς να τους χαρίσεις αυτό του απαντώ βγάζοντας απο τη τσέπη μου το μικρό κουτί.Γ:Τι είναι με ρωτά με απορία αφου το κοιτά με προσοχή.
Α:Είναι η οικογενειά μας. Εγώ εσύ η μαμά και η μπέμπα του εξηγώ καθώς του δείχνω το σχέδιο.
Η μαμά θα το φοράει στο λαιμό της για να δείχνει πάντα πόσο αγαπημένη οικογένεια είμαστε.
Γ:Τέλειο!
Μου απαντά ενθουσιασμένος καθώς μου το τραβάει απο το χέρι κάνοντας μας όλους να ξεσπάσουμε σε γέλια!Λίγη ώρα αφού ο Άλεξ βγήκε απο την αίθουσα τοκετού και αφου ο γιατρός φρόντισε εμένα και τη μικρή,μου την έδωσε στην αγκαλιά μου και ένας νοσοκόμος με το φορείο μας μετέφερε στο δωμάτιο.
Όλοι ήταν εκεί μαζεμένοι έξω απο το δωματιό μου με μπαλόνια και δώρα..
Συγκινημένοι ένας ένας πλησίαζαν να δουν τη μικρή και να ευχηθούν!
Τελευταίος είχε μείνει ο μικρός μου πρίγκιπας ο οποίος καθόταν υπομονετικά στην αγκαλιά του πατέρα του.
Γ:Μαμά η μπέμπα είναι πολύ όμορφη! Όμως είναι πολύ μικρή μου λέει καθώς την κοιτάει με περιέργεια.
Ε:Θα μεγαλώσει, και θα παίζεται μαζί και εσύ θα την προσέχεις ως μεγάλος αδερφός του λέω καθώς τον φιλάω απαλά στο κεφάλι!
Γ:Αυτό είναι το δώρο που έκλεψα απο το μπαμπά για να σου το δώσω!
Μου λέει ντροπαλά καθςω μου δίνει ένα μικρό κουτί!
Όταν το άνοιξα κατάλαβα πως αυτό ήταν κάτι που είχε σχεδιάσει ο ίδιος ο Άλεξ και το δώρο αυτό έγινε για μένα το πιο σημαντικό ως τώρα καθώς μου το είχε χαρίσει ο γιός μου,ήταν φτιαγμένο με αγάπη απο τον άντρα που αγαπώ και συμβόλιζε την οικογένεια μας!
Γ:Ει μαμά γιατί κλαίς; Δεν σου άρεσε;
Α:Η μαμά αγάπη μου κλαίει απο χαρά γιατί της άρεσε πάρα πολύ, με δικαιολογεί ο Άλεξ ο οποίος κατάλαβε ακριβώς γιατί συγκινήθηκα τόσο..
Λοιπόν ήρθε η ώρα να πάς σπίτι με τη Μαρία τη μαμά θα τη δεις αύριο του λέει ο Άλεξ καθώς η γιατρός μπαίνει στο δωμάτιο ειδοποιόντας τους επισκέπτες πως πρέπει να αποχωρίσουν.
YOU ARE READING
ΑΓΡΙΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ
RomanceΑλέξανδρος ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Είναι ένας επιτυχημένος 30 χρονος επιχειρημαρίας ο οποίος μαζί με τον αδερφό του είχαν δημιουργήσει μαι εταιρία κοσμημάτων. απολάμβανε την καλή ζωή τον έρωτα και έκανε περιστασιακές σχέσεις περιμένοντας να βρει την μια και μονα...