●Η ζωή μας μαζί

10.6K 486 6
                                    

Το καλοκαίρι πέρασε και εμείς μέσα σε αυτό είχαμε ήδη εγκατασταθεί στο νέο μας σπίτι...
Φτιάξαμε με αγάπη το δωμάτιο της μικρής και πλέον βλέπαμε με αισιοδοξία το μέλλον κάνοντας όνειρα για τη ζωή μας ανυπομονόντας για τη γέννηση τη μικρής και σχεδιάζοντας το γάμο μας για τα μέσα του χειμώνα...
Α:Όμορφή μου, μου ψιθυρίζει ο Άλεξ καθώς με πλησιάζει και με αγκαλιάζει απο πίσω τη στιγμή που πλένω τα πιάτα..
Δεν θέλω να κουράζεσαι μουψιθυρίζει και γυρνά να με δεί..
Μα τα δακρυσμένα μάτια μου τον ταράζουν..
Α:Τι έπαθες αγάπη μου με ρωτά με τρυφερότητα καθώς με σφίγγει στην αγκαλιά του.
Ε:Φοβάμαι, του λέω με ειλικρίνια αυτό που με βασανίζει..
Α:Τι πράγμα μωρό μου;
Ε:Την γέννα... αν θα είμαι αρκετά καλή μαμά... όλα.. του απαντώ με λιγμούς να με πνίγουν...
Α:έλα εδώ μου λέει καθώς με τραβά να καθίσω στην αγκαλιά του.
Αγάπη μου είσαι ήδη μια εξαιρετική μαμά για τον γιό μας και γι αυτό ακριβως δεν πρέπει να το σκέφτεσαι αυτό... επίσης στη γέννα της μικρής θα είμαι εκεί δίπλα σου να σου κρατώ το χέρι και να σου δίνω κουράγιο...
Όλα θα τα περάσουμε μαζί, όπως πάντα...
Ε:Μου έλειψες του ψιθυρίζω άλλο ένα θέμα που με απασχολεί αφου βλέπω πως κατάφερε να με χαλαρώσει με τις προηγούμενες σκέψεις μου...
Α:Και μένα μου έλειψες...
Ε:Τότε γιατί τον τελευταίο καιρό δεν...;;
Α: Τι δεν Έλλη;;
Ε:Γιατί τον τελευταίο καιρό δεν με θές;
Α:Έλλη πεθαίνω να σε αγγίξω, πεθαίνω να κάνω έρωτα μαζί σου όμως φοβάμαι και μου έδειχνες πως το ίδιο φοβόσουν και εσυ γι αυτό απέφευγα να προκαλέσω κάτι...
Ε:κι αν το επιδίωκα εγώ; τον ρωτάω πια με ερωτικό τρόπο χώρις να ντρέπομαι για τις γρήγορες μεταπτόσεις της ψυχολογίας μου μιας και πίστευω οτι πλέον τις είχε συνηθίσει...
Α:Δεν ξέρω Έλλη αν μπορούσα να σου αντισταθώ.. μου μουρμουρίζει με μάτια κλειστά όσο εγώ φιλάω το λαιμό του.
Συνεχίζω να φιλάω το λαιμό και έπειτα να γλύφω το λοβό του αυτιού του...
Σε θέλω μέσα μου Άλεξ τόσο πολύ...του ψιθυρίζω και εκείνος με σφίγγει πάνω του..
Α:Πάμε πάνω τώρα μου απαντά καθώς με τραβά απο το χέρι και εγώ ικανοποιημένη τον ακολουθώ...
Ανεβαίνουμε στο δωμάτιο και αρχίζει να μου τραβά τα ρούχα βιαστικά ενώ και εγώ ακολουθώ τις κινήσεις του μανιασμένα...
Μέσα σε λίγα λεπτά είχαμε βρεθεί γυμνοί στο κρεβάτι και εκείνος απαλά με τραβά πάνω του οδηγόντας τη στύση του μέσα μου με αργές κινήσεις..
Α:θέε μου Έλλη, μουγρκίζει καθώς επιτέλους βρίσκεται βαθιά μέσα μου...
Κάνω τόσες προσπάθειες να κρατηθω μακριά σου γιατί ξέρω πως όταν βρίσκομαι μέσα σου δεν μπορώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου...
Και εσύ σήμερα το επιδίωξες όλο αυτό....
Με μαλώνει σχεδόν καθώς συνεχίζει να βυθίζεται μέσα μου...
Ε:Σε ήθελα τόσο πολύ του ψιθυρίζω...
Εξάλλου η γιατρός είπε πως το σεξ επιβάλεται καθώς διευκολύνει τον τοκετό...
Του λέω καθως σφίγγομαι ακόμη περισσότερο πάνω του νιώθοντάς του να με γεμίζει πλήρως...
Λίγα λεπτά μόνο αντέξαμε και έπειτα μείναμε ξαπλωμένοι αγκαλιά ο ένας δίπλα στον άλλον..
Ε:Νιώθεις να σου λείπουν οι επαφές που είχαμε πριν μείνω έγκυος; τον ρωτάω καθώς νιώθω πως τον τελευταίο καιρό λόγο εγκυμοσύνης προσπαθεί να συγκρατηθεί όσο πιο πολύ μπορεί και αυτό ίσως κάνει τις επαφές μας πιο αδιάφορες για εκείνον..
Α:Σε θέλω Έλλη, σε θέλω με όλους τους τρόπους.Όπως και αν κάνουμε έρωτα για μένα είναι τέλεια..
Απολαμβάνω αυτή τη διαφορετική φάση που περνάμε και δεν θέλω να αγχώνεσαι γι αυτό, εξάλλου σε λίγο καιρό θα είσαι έτοιμη για όσα πράγματα κρατάω μέσα μου αυτούς τους μήνες μου απαντά και η απαντησή του με αφήνει πλήρως ικανοποιημένη...
Ε:Πάω για ντουζ του λέω καθώς τον φιλάω και σηκώνομαι απο το κρεβάτι..
Λίγα λεπτά μετά έχω ήδη βγει απο το νερό και περιποιούμε τα μαλλιά μου μπροστά στον καθρέφτη του μπάνιου όταν νιώθω κάτι υγρό να κυλά ανάμεσα στα πόδια μου.
Ε:Αγάπη μου... νομίζω πως ο καιρός που θα είμαι έτοιμη για όσα θες να μου κάνεις δεν θα αργήσει να έρθει του λέω προσπαθόντας να μην τον ταράξω αν και η ίδια έχω αρχίσει να τρέμω απο το φόβο μου..
Α:Τι εννοείς με ρωτά καθώς κατευθύνομαι προς τη πόρτα του μπάνιου για να τον δώ..
Ε:Γεννάω του απαντώ καθώς το υγρό που ένιωσα ήταν τα νερά που είχαν σπάσει..
Σε δευτερόλεπτα είχε ήδη φορέσει το παντελόνι του και φώναζε τη κ. Μαρία όσο προσπαθούσε άτσαλα να μου φορέσει ένα καθημερινό φόρεμα που είχα πεταμένο κάπου στο δωμάτιο...
Ε:Τα πήρες όλα τον ρωτάω όσο πιο ήρεμα μπορώ αν και οι πόνοι είχαν αρχίσει να γίνονται δυνατοί.
Α:Ναι αγάπη μου ηρέμισε εσύ και πάρε βαθιές ανάσες μου λέει καθώς αρχίζει να οδηγεί βιαστικά για το νοσοκομείο.

Φτάσαμε στο νοσοκομείο σε λιγότερο απο δέκα λεπτά και αμέσως οι γιατροι πήραν την Έλλη για να την ετοιμάσουν και μένα για να ντυθώ με την ειδική στολή μιας και είχαμε κανονίσει να είμαι παρών στη γέννηση της κόρης μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Φτάσαμε στο νοσοκομείο σε λιγότερο απο δέκα λεπτά και αμέσως οι γιατροι πήραν την Έλλη για να την ετοιμάσουν και μένα για να ντυθώ με την ειδική στολή μιας και είχαμε κανονίσει να είμαι παρών στη γέννηση της κόρης μου.
Ειδοποιησε τους όλους λέω στη Μαρία καθώς της δίνω το κινηΓό μου για να τηλεφωνήσει σε όσους πρέπει και αμέσως μετά φιλάω το Γιάννη ο οποίος έδειχνε εμφανώς αναστατωμέμος απο τη κατάσταση.
Α:Σε λίγη ώρα θα δεις την αδερφούλα σου του ψιθυρίζω για να δω τη χαρά και την ηρεμία στο προσωπό του πριν μπω στην αίθουσα τοκετού.
Α:Μωρό μου.. τις ψιθυρίζω καθώς πλησιαζω το κρεβάτι στο οποίο είναι ξαπλωμένη..
Ε:Πονάω... μου φωνάζει σχεδόν ενώ ο γιατρός έχει ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες για να δει σε τι φάση βρίσκεται η διαστολή της..
Γ:Έλλη το κοριτσι σου είναι έτοιμο θέλω να σπρώξεις...
Και αυτό έκανε έσπρωχνε φώναζε και έσφιγγε το χέρι μου με τόση δύναμη που απορούσα για το κουράγιο της..
Α:Σαγάπαω τις ψιθυρίζω θέλοντας να της δώσω δύναμη να συνεχίσει...
Και σαν η λέξη μου αυτή να ήταν οτι ακριβώς χρειαζόταν με ένα τελευταίο σπρωξιμό της ακούσαμε αυτό που τόσο πολύ λαχατρούσαμε τόσους μήνες..
Το πρώτο κλάμα της μικρής...
Λίγο μετά και αφού η μαία σκούπισε ελαφρώς το μωρό το παρέδοσε στην αγκαλιά της..
Α:Άγγελος μουρμουρίζω καθώς τη βλέπω και έπειτα χαθήκαμε και οι δυό μας στην ομορφιά αυτού του μικρού πλάσματος..
Ε:Είναι δική μας την ακούω να ψιθυρίζει με μάτια δακρυσμένα...
Γ:Και θα είναι δική σας για πάντα μας απαντά ο γιατρός, όμως τώρα πρέπει να την πλύνουμε και να την φροντίσουμε...
Κ.αθανασίου περάστε έξω να τελειώσουμε τη διαδικασία φροντίδας της μαμάς και της κόρης και σε λίγο θα τις δείτε και τις δυο στο δωμάτιο...
Α:Εντάξει απαντώ με δυσκολία πριν φιλήσω την Έλλη και βγω απο την αίθουσα...

ΑΓΡΙΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑWhere stories live. Discover now