●II Ηδονη🔞🔞🔞

12.4K 451 5
                                    

Μπήκαμε στο σπίτι και πριν η πόρτα κλείσει πίσω μας ορμήξαμε ο ένας πάνω στον άλλον.
Με φιλούσε με πάθος τραβόντας με όσο το δυνατόν πιο κοντά του και ταυτόχρονα έμπλεκε τα δαχτυλα του στα μαλλιά μου διεκδικόντας, με ακόμη περισσότερη ένταση τα χείλη μου..
Μια στιγμή μετά με είχε ανεβάσει πάνω του και είχε κλείσει το σώμα μου ανάμεσα σε εκείνον και την πόρτα της εισόδου...
Α:Θέλω να σε πηδήξω τόσο δυνατά...
Μου ψιθυρίζει και με κάνει να βογγίξω απο ηδονή..
Τραβάω δυνατά το πουκαμισό του κόβοντας σχεδόν όλα τα κουμπιά και το αφερώ με ευκολία απο πάνω του όσο εκείνος φιλά και γλείφει το γυμνό μέρος του στήθους μου...
Ε:Πάμε πάνω... Του ζητάω και εκείνος ακολουθεί τις οδηγίες μου ανεβαίνοντας τις σκάλες με εμένα στην αγκαλιά του.
Με ρίχνει στο κρεβάτι και αφαιρεί με βιαστικές κινήσεις το παντελόνι μου.
Ενώ εγώ τραβάω τη ζώνη του με σκοπό να τον διευκολύνω να βγάλει το δικό του..
Λίγα δευτερόλεπτα μετά τα περισσότερα απο τα ρούχα μας είχαν φύγει καθώς εγώ είχα μείνει μόνο με το λευκό δαντελένιο μπούστο και εκείνος μόνο με το εσωρουχό του.
Με φιλούσε σχεδόν παντού γλείφοντας κάθε σημείο του κορμιού μου..
Για μια στιγμή μόνο σταματά και με κοιτά με βλέμα σκοτεινό απο το πάθος και αμέσως μετά ανοίγει τα πόδια μου και χώνεται ανάμεσα πιέζοντας τη στύση του στη περιοχή μου...
Ε:Μπές!Του ζητάω καθώς πιάνω τη στύση του στα χέρια μου και αρχίζω να την πλησιάζω στη περιοχή μου...
Αγγίζει την είσοδο του κόλπου μου και η ηδονή μου εκτοξεύεται στα ύψη όπως και η δική του.
Με μια κίνηση γεμάτη ένταση βυθίζεται μέσα μου και νιώθω να τρέμω απο τον ερεθισμό και την ικανοποίηση.Γραπώνομαι πάνω του όσο πιο σφιχτά μπορώ και εκείνος κινείτε ρυθμικά μέσα μου ξανά και ξανά δυνατά...
Συνέχισε τον εκλιπαρώ καθώς τα νύχια μου γδερνουν τη πλάτη του και εκείνος αρχίζει να γίνεται ακόμη πιο έντονός και ακόμη πιο βίαιος αφου βλέπει πως το απολαμβάνω.
Α:Θέλω απόψε να τελειώσεις ξανά και ξανά και ξανά μου ψιθυρίζει καθώς μένει βυθισμένος βαθιά μέσα μου.Μερικές αργές και δυνατές ωθήσεις του με κάνουν να φτάσω στη κορύφωση φωνάζοντας απο απόλαυση...
Γύρνα με διατάζει και με μία κίνηση με γυρνά μπρούμυτα και στέκεται πίσω μου....
Δύο δυνατές σφαλιάρες στα οπισθιά μου πριν με τραβήξει απαλά απο τη μέση ώστε να ανασηκώσω τη λεκάνη μου...
Α:Είσαι τόσο ωραία όταν στήνεσαι για μένα μου ψιθυρίζει και φιλά τη καμπύλη της μέσης μου ενώ η στύση του με αγγίζει ξανά.
Ε:Κάνε μου οτι θες,του απαντώ με σιγουριά γνωρίζοντας καλά πως οτι και αν θελήσει θα το απολαύσω....
Έτσι όπως είναι πίσω μου πιάνει το κεφάλι μου με τη μια παλάμη του και το πιέζει μπροστά με τέτοιο τρόπο ώστε το προσωπό μου να ακουμπά στα σεντόνια και τα οπισθιά μου να είναι ακόμη πιο ανορθωμένα...
Μείνε έτσι μου ζητά καθώς περνά το άλλο του χέρι ανάμεσα απο τα πόδια μου και τρίβει τη περιοχή μου...
Νιώθω ξανά τον ερεθισμό να φουντώνει ανάμεσα στα πόδια μου και ξέρω καλά πως όλο αυτό μου συμβαίνει ακριβώς απο τον τρόπο που με διαχειρίζεται..
Μπαίνει μέσα μου βίαια χτυπόντας τα οπισθιά μου και τραβόντας τα μαλλιά μου..
Α:Δεν θα βαρεθώ ποτέ να σε πηδάω μου μουρμουρίζει καθώς συνεχίζει να μπαινοβγαίνει μέσα μου και με τα δαχτυλά του να παίζει και τρίβει την ερεθισμένη κλειτορίδα μου...
Χύσε για μένα μωρό μου....
Είναι το τελευταίο πράγμα που μου λέει πριν με χτυπήσει ξανά ένα δυνατό κύμα οργασμού....
Α:Έτσι μπράβο μουγκρίζει καθώς καταλαβαίνει πως το σώμα μου λυγίζει απο την εξάντληση...
Και τώρα θέλω αυτό το υπέροχο στοματάκι να με κάνει να ικανοποιηθώ μου ζητά με προκλητικό ύφος καθώς με γυρνά και με ανεβάζει πάνω του...
Σκύψε και πάρε με στο στόμα σου Έλλη μου τονίζει καθώς σκύβω χαμηλά στή περιοχή του...
Τον αγγίζω με τα δαχτυλά μου και τον γλείφω απαλά απο τη βάση του πέους του ως την κορυφή και έπειτα τον παίρνω ολόκληρο στο στόμα μου...
Ένα μουγκρητό ήταν το μόνο που άκουσα απο εκείνον όσο τον έγλειφα μέχρι τη στιγμή του οργασμού του λίγα λεπτά μετά...
Α:Είσαι τέλεια μου ψιθυρίζει λαχανιασμένος καθώς ρίχνει το κεφάλι του πίσω στο μαξιλάρι...
Ε:Εσύ είσαι τέλειος του ψιθυρίζω καθώς χώνομαι στην αγκαλιά του λίγα δευτερόλεπτα μετά...
Ε:Τι σκέφτεσαι... τον ρωτάω λίγη ώρα μετά αφου τον παρατηρώ να έχει το βλέμα καρφωμένο στο ταβάνι...
Α:Σκέφτομαι... θέλω ο γάμος μας να γίνει σύντομα μου απαντά....
Ε:Μα τον έχουμε κανόνισει για το καλοκαίρι του απαντώ... τί έπαθες και βιάζεσαι τώρα;;
Α:Θέλω να είσαι γυναίκα μου Έλλη.
Ε:Είμαι γυναίκα σου με ή χωρίς το γάμο του ψιθυρίζω και έπειτα τον φιλάω...
Α:Για πάντα; οτι και αν γίνει;με ρωτά με αμφιβολία στη φωνή του.
Και αυτή η αμφιβολία με αγχωνεί.
Ε:Για πάντα μωρό μου, οτι και αν γίνει του απαντώ.
Όμως τι έπαθες τώρα και τα ρωτάς όλα αυτά; Έγινε κάτι που δεν ξέρω;
Α:Απλώς ένα κακό προαίσθημα, μην δίνεις σημασία μου λέει προσπαθόντας να διώξει μακριά τις κακές σκέψεις..
Α:Πάμε για ντουζ μου ψιθυρίζει μετά απο λίγο αφου βλέπει πως έχω χαθεί στις σκέψεις μου...
Α:Έλα επιμένει καθώς με τραβά απο το χέρι και με οδηγεί στη μπανιέρα..
Δεν θέλω να αγχώνεσαι μια ηλίθια σκέψη μου σου είπα, μην δίνεις σημασία.Τίποτα κακό δεν μπορεί να μας συμβεί οσο έχουμε ό ένας τκν άλλον μιυ ψιθυρίζει καθώς με τρίβει απαλά με το σφουγγάρι..
Ε:Έχεις δίκιο! Διαπιστώνω τελικά και διώχνω τις αρνητικές σκέψεις...
Α:Αφου έχω δίκιο έλα έδω μου λέει δαγκώνοντας τα χείλη του και τραβόντας με πάνω του με ερωτικές διαθέσεις.
Ε:Η ορεξή σου για σεξ δεν σταματά ποτέ έτσι;
Α:Όσο έχω εσένα δίπλα μου ποτέ μου μουρμουρίζει καθώς σκύβει χαμηλά στη περιοχή μου και αρχίζει να με γλύφει με πάθος.
Ε:Ρε μωρό μου.. 
Είναι το μόνο πράγμα που καταφέρνω να πω πριν οι αναστεναγμοί μου γίνουν ανεξέλεκτοι απο τη ξαφνική "επίθεση" του Άλεξ...
Και έτσι συνεχίσαμε όλο το υπόλοιπο βράδυ, κάναμε έρωτα ξανά και ξανά δείχνοντας πόσο πολύ είχαμε πεθυμήσει ο ένας τον άλλον!

ΑΓΡΙΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin