●Η δίκη

10.7K 490 3
                                    

Τέσσερις μέρες πέρασαν απο την εμφάνιση εκείνης της γυναίκας και με τον Άλεξ κάθε μέρα ζούσαμε με το άγχος πότε θα εμφανιστεί ξανά και τι ακριβώς θα ζητήσει...
Εκείνος ήταν βέβαιος πως γύρισε να πάρει το γιό της, εγώ όμως ήμουν σχεδόν σίγουρη πως όσο παράλογο και αν ακούγεται, της ήταν εντελώς αδιάφορο το παιδί.. Το είχα δει στα μάτια της, τον κοίταζε με ένα βλέμα κενό σαν να μην ήταν δικός της γιός,αυτό που ήθελε ήταν κάτι άλλο, λογικά χρήματα..
Το θέμα είναι πως έπρεπε να φερθούμε σωστά, χρειαζόταν να εξασφαλίσουμε τη κηδεμονία του παιδιού αλλιώς ανα πόσα ώρα και στιγμή αυτή μπορεί να ερχόταν στη ζωή μας και με την απειλή οτι θα μας τον πάρει να ζητούσε συνεχώς χρήματα..
Οι υποψίες μου δεν έπεσαν και πολύ έξω όμως στη πραγματικότητα αυτό που ζήτησε αυτή η γυναίκα ήταν κάτι παραπάνω απο ένα απλό ποσό.
Σ:Αν θες να κρατήσεις το παιδί θέλω να μου δώσεις την εταιρία, την άκουσα να ξεστομίζει με τόση ευκολία .
Βγαίναμε απο το σπίτι για να περάσουμε το απογευμά μας με τον μικρό σε κάποιο παιδότοπο μιας και εγώ δεν είχα σχολείο και ο Άλεξ ήθελε πλεον να μην χάνει ούτε λεπτό απο το γιό του.
Καθώς ανοίξαμε τη πόρτα του γκαράζ που μας οδηγούσε στο δρόμο είδαμε εκεί τη γυναίκα αυτή να στέκεται και να μας περιμένει..
Ο Άλεξ σταμάτησε το αυτοκίνητο και κατέβηκε κάτω γεμάτος οργή.
Α:Τι σκατά θέλεις πάλι σπίτι μου;;
Τη ρωτά και εκείνη χωρίς περιστοφές του ζητησε την εταιρία.
Α:Ξέχνα το της απαντά.
Σ:Σκέψου το Άλεξ έχεις δυο μέρες καιρό ή την εταιρία ή το παιδί.θα τα ξαναπούμε του λέει καθώς απομακρύνεται..
Το απογευμά μας δεν εξελίχθηκε όπως το περιμέναμε καθώς αντι για το παιδότοπο καταλήξαμε στο δικηγορικό γραφείο του κ. Λαμπρόπουλου.
Λ: Άλεξ ήταν λάθος σου που τόσα χρόνια δεν φρόντισες να πάρεις την επιμέλεια του παιδιού.Τώρα αν εκείνη διεκδικήσει το παιδί με καλό δικηγόρο ίσως καταφέρει να το πάρει καθώς είναι η βιολογική του μητέρα.
Απο την άλλη θα πρέπει να είσαι τρελός για να παραχωρήσεις έτσι απλά την εταιρία.
Αυρό που σου προτείνω είναι να καταθέσουμε τα χαρτιά για να πάρουμε την επιμέλεια του παιδιού και βλέπουμε..
Α:Πόσο καιρό θα πάρει αυτο;;
Λ:Αρκετό... βέβαια μπορούμε να σπρώξουμε τη κατάσταση του λέει ο Λαμπρόπουλος με νόημα κάνοντας μας κατανοητό πως μιλούσε για λάδωμα υπαλλήλων.
Α:Κάνε οτι χρειάζεται δεν με νοιάζουν τα χρήματα.. Όμως δεν σου υπόσχομαι τίποτα, αν δεν φέρεις αποτελέσματα θα της δώσω οτι μου ζητήσει αρκεί να κρατήσω το παιδί τον ακούω να λέει και σοκάρομαι..
Δεν με ενδιέφεραν τα χρήματα αλλά φοβόμουν οτι ο Άλεξ μπροστά στο θέμα του παιδιού γινοταν απερίσκεπτος και θα έπεφτε στη παγίδα αυτης της γυναίκας που ήταν ικανή να μας εκμεταλεύεται για όλη μας τη ζωή...
Ε:Άλεξ σε παρακαλώ μην δεχτείς να συμφωνήσεις σε τίποτα μαζί της αν πρώτα δεν έχουμε μιλήσει με το δικηγόρο.Μην της δώσεις την εταιρία που έχτισες με τον αδερφό σου με τόση αγάπη,ούτε χρήματα ας κάνουμε απλά οτι μας πει ο δικηγόρος, ας πάμε νόμιμα όπως πρέπει και θα κρατήσουμε το γιό μας.προσπαθώ να τον πείσω να σκεφτεί λογικά και ευτυχώς τον βλέπω να συμφωνεί..
Α:Δεν θα της δώσω τίποτα Έλλη, κανείς δεν πρόκειτε να πάρει το παιδί που μεγάλωσα με τόση αγάπη και να το δώσει στη γυναίκα που το εγκατέλειψε για να ζήσει με το γκόμενο.Εμείς θα πάρουμε την επιμέλεια του παιδιού, ολοκληρώνει αποφασιστικά τις σκέψεις του...
Ο επόμενος μήνας που ήρθε ήταν λες και βρισκόμασταν σε εμπόλεμη κατάσταση..
Τηλέφωνα συμφωνίες απειλές βρισιές και ξανά τηλέφωνά..
Η γυναίκα αυτή τηλεφωνούσε συνεχώς ζητώντας την εταιρία είτε τρελά ποσά χρημάτων και απειλούσε πως αν δεν δεχτούμε θα μας πάρει το παιδί.
Εμείς είχαμε ήδη κινήσει τις νομικές διαδικασίες για να αναλάβουμε την επιμέλεια και πιέζαμε να γίνει η δική όσο πιο σύντομα μπορούσε...
Πιστέυάμε πως όλα στο δικαστήριο θα ήταν υπέρ μας ομως ήδη η πρώτη μέρα θα μας διέλυε..
Δ:Πρέπει να είστε προετοιμασμένοι.
Το δικαστήριο για μια τόσο σημαντική υπόθεση όπως να αφαιρέσει τη κηδεμονία ενός παιδιού απο τη μητέρα του θα είναι δύσκολο και θα τραβήξει αρκετές μέρες..
Πρέπει να οπλιστείτε με υπομονή, θα προσπαθήσουν να βρούν λάθη για να πατήσουν πάνω σε αυτά, και για αυτό Άλεξ δεν πρέπει να δώσεις κανένα δικαίωμα με εξάρσεις θυμού κτλ.
Οτι κι αν πουν θα το αντικρούσουμε με νομικούς τρόπους.Γι αυτό προσέξτε...
Μας τονίζει ο δικηγόρος όλα όσα μας λέει αυτό το καιρό για τελευταία φορά πριν μπούμε στην αίθουσα.

ΑΓΡΙΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑWhere stories live. Discover now