Ε:Άλεξ αυτό είναι sex shop
Μου λέει σοκαρισμένη έξω απο το κατάστημα στο οποίο την πήγα.
Α:Μου ζήτησες να σου δείξω τι εννοώ με τα άγρια ένστικτα..
Της απαντώ διστακτικά...
Ε:Έχεις ξανα... ξαναπάρει τέτοια πράγματα τελοσπάντων;
Α:Ναι. Όμως δεν υπάρχουν πια, τα πέταξα.
Ε:Γιατί;
Α: Γιατί οτι χρησιμοποιήσω πάνω σου θέλω να είναι μόνο πάνω σε σένα και επίσης γι αυτό δέχτηκα να έρθεις..
Ήθελα να διαλέξεις πράγματα που ίσως σου αρέσουν η έστω εξάπτουν τη περιεργειά σου για να τα χρησιμοποιήσουμε...
Τη βλέπω να δακώνει τα χείλη της πράγμα που σημαίνει πως σκέφτεται και ταυτόχρονα είναι αγχωμένη..
Ε:Ντρέπομαι να μπω...
Α:Υπάρχει εχεμύθεια Έλλη.. και επίσης αυτή την ώρα δεν θα είναι κανείς στο μαγαζί της λέω καθώς την τραβάω μέσα....Θέλετε βοήθεια μας ρωτά η πωλήτρια και εγώ σκύβω το κεφάλι ντροπιασμένη..
Α:Όχι Νία της απαντα ο Άλεξ ο οποίος φαίνεται να ξέρει καλά το μαγαζί.
Θα διαλέξουμε μόνοι μας, συνεχίζει..
Ν:comple του απαντά χαλαρά εκείνη και συνεχίζει να τσατάρει στο κινητό της.
Έλα απο εδώ με τραβά ο Χάρης πίσω απο μια πόρτα που καλυπτόταν με κουρτίνες...
Ξεπέρασα γρήγορα το πρώτο σοκ απο το πόσο πολλά sex toys υπήρχαν και άρχισα να εξερευνώ το χώρο και να επεξεργάζομαι ένα ένα τα αντικείμενα .
Α:Σου αρέσει κάτι μικρη; Μου ψυθιρίζει ο Άλεξ στο αυτί μου..
Ε:αυτο τι είναι; τον ρωτάω δείχνοντας του μια συσκευή.
Α:Αυτό μικρή μου προκαλεί μικρές δονήσεις μου λέει καθώς παίρνει τη συσκευή και την αγγίζει στο χέρι μου κανοντάς με να νιώσω σαν να με χτυπάει ηλεκτρισμός απο το ξάφνιασμα..
Α: θα είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα η αίσθηση πάνω στη περιοχή σου Έλλη, συνεχίζει να ψυθυρίζει στο λαιμό μου, όπως και στο στήθος σου...
Αυτό θα το πάρουμε λέει τελικά και παίρνει ένα σφραγισμένο κουτί.
Και φυσικά θα πάρουμε και αυτό μου λέει και μου δίνει μια συσκευασία που απ όσο μπορούσα να δώ είχε χειροπέδες για χέρια και πόδια μια μάσκα για τα μάτια και ένα μικρό μαστίγιο..
Βλέποντας τα όμως ήρθε στο μυαλό μου εκείνη φορά που ο Άλεξ νόμιζε πως είχα σχέση με κάποιον άλλον..
Α:Δεν θα είναι έτσι μωρό μου, σε παρακαλώ μην το σκέφτεσαι μου ζητά καθώς κατάλαβε τι είχα στο μυαλό μου..
Α:θα χρησιμοποιήσουμε μόνο οτι θες με όποιο τρόπο θες...
Ε:Εντάξει του απαντώ και προχωράω στα επόμενα ράφια θέλοντας να ξεχάσω εκείνη τη μέρα..
Ε:Αυτό;; Συνέχιζω να τον ρωτάω νιώθοντας τελικά όλο αυτό να μου προκαλει έξαψη...
Α:Αυτό θα το πάρουμε σίγουρα μου απαντά χωρίς να μου πει τίποτα περισσότερο..
Ένα έλαιο συνεχίζει καθώς παίρνει ενα μπουκαλάκι με υγρό απο ένα ράφι, και αυτό, ολοκληρώνει τραβόντας ένα μικρό δερμάτινο ραβδί το οποίο έμοιαζε με σπάτουλα και πάνω έγραφε slave.
Αφού πληρώσαμε βγήκαμε απο το κατάστημα και μπήκαμε ξανά στο αυτοκίνητο..
Ε:Που πάμε;;
Α:Θα δείς..
Μου απαντά και μισή ώρα αργότερα βρισκόμασταν έξω απο μια μοντέρνα πολυκατοικία..
Ακολουθησέ με μου λέει και τον ακολουθώ χωρίς να μιλάω μιας και μου άρεσε αυτή του η μυστικοπάθεια.
Παίρνει απο το αυτοκίνητο τα πράγματα που αγοράσαμε, μπαίνουμε στο ασανσερ και ανεβαίνουμε στο 5ο όροφο.
Τον παρατηρώ να βγάζει ένα ζευγάρι κλειδιά με ένα μπρελόκ με το αρχικό γράμμα του ονοματός του.
Ποτέ δεν έχω δει αυτα τα κλειδιά ξανά σκέφτομαι καθώς ανοίγει τη πόρτα.
YOU ARE READING
ΑΓΡΙΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ
RomanceΑλέξανδρος ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Είναι ένας επιτυχημένος 30 χρονος επιχειρημαρίας ο οποίος μαζί με τον αδερφό του είχαν δημιουργήσει μαι εταιρία κοσμημάτων. απολάμβανε την καλή ζωή τον έρωτα και έκανε περιστασιακές σχέσεις περιμένοντας να βρει την μια και μονα...