_8_

488 36 22
                                    

          Гледна точка на Ива:

Още седях и зяпах телефона и препрочитах съобщенията. Това наистина се случваше!
Нямам търпение да ги срещна.
Пуснах си песента на Кам {тази горе}, защото много я обичам.
Оставих си телефона и се запътих към гардероба. Поради 30 ° жега реших да заложа на късите си черни дънкови гащи с висока талия. Не взех прекалено късите, защото няма да ме пуснат да си отида от там, не, че искам де.
Избрах си къса бяла блузка с надпис "Love", която стигаше малко над късите гащи. Взех любимата си "рапърска" шапка или нз как се казва. Сещате се онези с козирката.
Мен изобщо не ме има по полите и роклите.
Взех карираната си черно-червена риза и я вързах на кръста си.
Взех ключовете и се запътих на там пеша. Просто обичам да ходя.

        Гледна точка на Кам:

Решихме да подредим малко къщата, защото приличаше на джунгла. Каквото и да си говорим ние сме група момчета и не сме по чистотата.
Аз си подредих леглото и влезнах при останалите в хола. Всички бяха седнали на дивана и бяха пуснали музикалният канал.

-Кам виж песента ти! -възкликна Наш щом седнах на дивана

-Да излезе преди няколко дни все пак Наш-казах аз и се заблеях в телефона си.

-Много е яка човек-каза Матю и ме погледна.

Аз само се засмях.

-Мъфини!-извика Наш и всички го погледнахме.

Както очаквах всички се обърнаха към него, но Шон беше най-бърз.

-Наш защо ни снима без да си оправим косите?! -отвърна Хейс сопнат и продължи да гледа телевизора.

-Рандом снимките са най-готини!-казах аз-А и на специалната ни гостенка да я пратя- и се ухилих-Наш прати ми я.

-Моля?! -възрази Шон

-Добре Кам-отвърна Наш

-Свърши се пратих ѝ я вече.-отвърнах спокойно на Шон

Ками:

Ками:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The same old storyWhere stories live. Discover now