_46_- Final 💜

204 28 27
                                    

              Гледна точка на Ива:

Усетих как дишането ми се забави.
Знаех, че и на Шон му бе трудно да ми каже, защото явно ме бе белязало за цял живот.

Въпреки, че не знаех какво щеше да е това събитие то беше минало.

Това беше същата стара история, която исках и имах правото да знам.

-Готова съм. Моля те кажи ми истината за живота ми Шон. -въздъхнах тежко като усетих как сърцето му ускори ритъма си

-Добре. Това е била първата Коледа, която не сте празнували. Без украса, без подаръци, роднини. На практика вие сте били семейство, но душевно вече сте били разбити на три парчета. Баща ти е имал... афера с майката на Алекс. Алекс е момчето, с което замина първият път. Родителите ви са били приятели. В нощта на онази Коледа майка ти е разбрала за това. Ти си чула разговора между баща ти и майката на Алекс, в който са си казали, че си остава между тях. Щом с баща ти сте се прибрали в къщи онзи ден си казала на майка си. Станал е голям скандал между тях. Ти си била изплашена и си излязла извън къщата. Тогава дойде пред вкъщи. -каза Шон и ме погледна преди да продължи- Аз бях излязъл отвън, за да взема един кашон. Ти дойде разплакана при мен. Не можах да те отеша половин час и колкото и пъти да те питах защо плачеш ти не каза и дума. Майка ми те покани вкъщи и звъна на родителите ти. Майка ти дойде и те отведе. След това не те видях преди да стана на дванадесет. Това беше вторият път. Помня, че те видях как се разхождаше на баскетболната площадка и целеше коша. Аз бях сам затова дойдох до теб. Станахме приятели отново, защото нито ти, нито аз си спомняхме нещо. Разхождахме се по плажната ивица и тогава за първи път те заведох на отдалеченото си тайно място. Ти го хареса още от пръв поглед. Спомних си усмивката ти щом водата докосваше ходилата ти. Беше толкова красива. Тогава ти остана за пет дена. През тези дни се виждахме всеки ден. Играхме, забавляваме се, но ти дойде до мен и каза, че ще се местиш. Беше толкова тъжна. Помня силната прегръдка, която ми даде. Отказваше да ме пуснеш, но си тръгна. Това беше третия път. След като станах част от Magcon бях забравил за теб. Няколко месеца след това стана скандала с Хейли. Всички ме мразиха. Всички без теб. -отдъхна и доближи лицето си до моето-Тогава ти ми писа, че ме обичаш. Мислеше, че всичко с нея беше само PR и беше права. След като си писахме известно време момчетата ми взеха телефона и ти писаха като те поканиха да се запознаем на живо. Бях толкова нервен. Още щом те зърнах пред къщата вътрешно в себе си знаех, че те познавам. Ти прочете ли дневника си?

The same old storyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora