Гледна точка на Шон:
Днес е срещата ни с продуцента и по-главно тя ще е за мен. Все пак трябва да решим какво ще правим със случилото се с Хейли.
Откакто това стана тя все ми пише да се срещнем и да измислим нещо, но аз все така и не ѝ отговарям. Просто няма да е хубав бонус някой да ни снима, а вероятността това да се случи е огромна.-Шон хайде идвай! Чакаме те тук 10 минути! -извика Кам от другата част на къщата.
Аз съвсем се бях унесъл!
Грабнах първият чифт черни дънки, който видях и ги нахлузих върху мен.След това посегнах и взех бяла тениска и си обух черните маратонки, оправих си перчема на горе и
излязох от стаята си като взех телефона си и се запътилх към останалите.-О най-сетне дойде бро! -каза с въздишка Матю и стана от фотйоила.
-Да забавихх се малко... -казах аз и излезнах от къщата.
Всички последваха примера ми и се качихме в колите си като аз се качих в тази на Кам, защото моята е на ремонт.
Да голям карък...
След като се качих ме всички потеглиха към офиса...След като стигнахме влязохме в новата кооперация и направо влязохме в асансьора. Нямаше нужда изобщо да се спираме пред рецепционистката, защото всички ни познават все пак ние сме Магкон.
След като асансьора спря на съответният петдесети етаж влязохме и се запътихме към офиса.
Веднага щом пристъпихме прага на стаята продуцента ни се беше обърнал към нас и не беше кой знае колко очарован да ни види или поне мен.
Всички се настаниха на двата огромни войнишко зелени дивана, а само аз седях прав.-Е нека разясним какво се е объркало с Хейли ,Шон. -каза той като се намести по-удобно на креслото си.
Гледна точка на Кам:
Шон беше започнал да се обяснява на продуцента, а аз умирах от скука. По огледах всички, но те си ровеха в телефоните.
Ем реших и аз да си пиша с някой.
Веднага се сетих за мистериозната.
"Пиши ѝ какво се моташ още"-извика вътрешното ми гласче и аз го послушах.*Кам прекръсти @iva_19980808 на Сладурана*
Кам: Хей 😁
*Сладурана прекръсти Кам на Ками*
Сладурана: О имаме оцелял😂
Ками: Да, но не отричай, че не се радваш😋
YOU ARE READING
The same old story
FanfictionСлед като всички намазват Шон Magcon официално спират турнето си и това е причината за едно съобщение. Всички го намразват, но дали са абсолютно всички? Може би има едно момиче, което го обича с цялото си сърце? Дали той също ще я обикне или веч...