Гледна точка на Ива:
Понякога е странно как живота ти може да се преобърне за един миг, нали?
За нищо на света не бих дала този миг да бъде изтрит от спомените ми и това между нас да не се е случвало.
Нямам представа колко е часа, кой ден е или дори има някой вкъщи. Единствено, което знам със сигурност е това, че Шон е тук с мен.
Аз бях сгушена под меките завивки и го наблюдавах изучавайки всяка част, която виждаха очите ми:Приближих се леко до него и помилвах гърба и косата му. Той се размърда леко затова спрях и махнах ръката си от него.
-Нееее....~ -измрънка тихо във възглавницата с дрезгавият си сутрешен глас и взе ръката ми във своята като я постави върху косата ми и положи глава на корема ми
Аз се усмихнах и продължих да милвам гърба му като леко го дерях и правех черти от нокти по него. Усетих как той поставяше нежни целувки на корема ми и тогава обви ръце около талията ми.
Полека Шон се изкачи нагоре от корема на шията ми и започна да прави поредната смучка по врата ми и в областа на ключиците. Аз продължавах да прокарвам пръсти през косата му като се заиграх с една къдрица.
След това Шон вдигна главата си и се навеси над моята като усмивка се изписа на лицето му.-Добро утро любов~ - и взе с едната си ръка кучур от косата ми като започна да го върти около пръста си гледайки ме в очите
Аххх ще ми се всяка сутрин да бе такава. -помислих си на ум
-Добро е любов. -отвърнах усмихната аз и се надигнах нагоре сливайки усните ни увивайки ръка около врата му
След кратката ни целувка аз станах от леглото като се отправих към вратата на гардероба, от която се подаваше една кърпа. Взех я и се обърнах към Шон, който бе подпрял главата си на ръката си и ме наблюдаваше с очевиден интерес.
YOU ARE READING
The same old story
FanfictionСлед като всички намазват Шон Magcon официално спират турнето си и това е причината за едно съобщение. Всички го намразват, но дали са абсолютно всички? Може би има едно момиче, което го обича с цялото си сърце? Дали той също ще я обикне или веч...