Гледна точка на Ива:
Щом излязохме от хола се запътихме по дълъг коридор.
Имаше само бели врати и то доста.
Шон се спря пред една в края на коридора и я отвори.
Щом влязох вътре ме обзе паника.
Чак сега се усетих, че аз съм в неговата стая!
Шон отвори тъмнокафяв шкаф и започна да рови вътре.
Аз стоях на едно място и обхождах мястото с поглед. Навсякъде имаше негови портрети и някои бяха доста добри, надписи с неговото име, постери, колажи и подобни.
Той много уважава хората, които му пращат рисунки или нещо каквото и да е. Ако не беше стаята на Шон щях малко да се притесня от това, че човек има толкова много свой портрети в стаята си.
Малко е странно като се замислиш.
Несъзнателно се приближих към стената до вратата и започнах да разглеждам рисунките.-Красиви са нали? -попита ме Шон
При този му внезапен въпрос се стреснах и подскочих. Щом се обърнах се уверих, че е той и сложих ръка на гърдите си и издишах звучно.
-Изкара ми ангелите... -въздъхнах и го погледнах.
Той се усмихна и показа блестящите си зъби.
Шон застана до мен и погледна картините.
-Всички рисунки, който съм получил са закачени в тази стая. Просто е толкова... мило. -въздъхна той и почеста тила си.
-Да така е... -усмихнах се аз-Толкова си мечтаех и аз да ти пратя рисунка и ти да я закачиш в тази стая.Аз още си мечтая разбира се.Ако беше станало щях да получа удар. -засмях се нервно и сложих ръце зад гърба си.
Винаги правя това, когато съм нервна.-Видях рисунките ти и са много красиви.
-Благодаря.
"То на такъв модел за тях няма какви да са. "-довърших отговорът си на ум
-А защо?
-Какво защо?
-Защо не ми прати рисунка?-попита и ме погледна
-Ами...
-Кажи де... Няма да кажа на никого обещавам.Честна скаутска. -отвърна той
-Ами щом завърших някоя рисунка и я погледнех винаги си казвах: " Не е достатъчно добра"и я оставях на бюрото при останалите подобни.-въздъхнах при спомена.
-А ти колко мой портрета си направила?-попита и прикова погледа си върху мен
-Някъде... седем.
YOU ARE READING
The same old story
FanfictionСлед като всички намазват Шон Magcon официално спират турнето си и това е причината за едно съобщение. Всички го намразват, но дали са абсолютно всички? Може би има едно момиче, което го обича с цялото си сърце? Дали той също ще я обикне или веч...