_5_

468 37 8
                                    

        Гледна точка на Шон:

Сега си обувам кецовете,защото се налага да излизам. След срещата ми с продуцента се налага да се срещна и с Хейли. Продуцентите ни са разговаряли, но въпреки това "трябвало да се видим"-казвам си на ум с ирония.
Взех ключовете от колата ми, която е ремонтирана най-сетне. Започнах да карам и веднага щом пристигнах слязох от катранената на цвят кола и влязох в затънтеното кафене. Въпреки, че е на края на града пак се притеснявам, че някой ще ни снима и ще стане на проблем..
Щом пристъпих прага започнах да се оглеждам за Хейли и веднага щом я зърнах се запътих към въпросната маса в ъгъла на заведението.
След като седнах тя вдигна глава и се усмихна. Аз и се усмихнах леко.
Знам, че по принцип се усмихвам широко, като олигофрен, но сега не съм в настроение за този разговор.

-Е Хейли какво ще правим? -попитах на право и я погледнах.

Тя вдигна поглед от телефона си и го остави на страна

-Здравей и на теб-каза със сарказъм в гласа и ме погледна на криво

-Знаеш какво имам предвид Хейли-казах с по-сериозен тон

-Да, да зн-

-Ще желаете ли нещо? -прекъсна Хейли  дребна стара жена на възраст към 60

-Не благодаря-казах аз и се усмихнах

Жената се беше промъкна до нас като нинджа и честно малко ме стресна.

-Как се промъкна само тая старица-каза Хейли и се правеше, че не се беше стреснала-Та да говорим по същество.

-Да и аз това казвах.

-След като са обсъждали какво да правят продуцентите решиха да се справим на двойка за да изглежда всичко достоверно. -каза с пренебрежение.

-Моля?! А не тая няма да я бъде! -казах леко казано бесен-Няма да се правя на твое гадже!

-Оф какво толкова Шон?

-Не ми пука няма да стане!

-Защо не размислиш? -каза тя като придърпа стола си и седна до мен

-Защото не искам Хейли!

-Отпуски се малко. Все пак си само на 16.Просто се забавлявай. -каза тя и ме целуна.

Щом се усетих какво ставаше в момента се откъснах от нея и станах от стола си.

-Какво правиш по дяволите?!

The same old storyWhere stories live. Discover now